od 18. 11. jsou oběhy pouze orientační
Umlauf am 12. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | ||
Di 1. 9. | 1216.237 + 981.007 | 1216.239 + 981.005 | 1216.902 | 380.006 | Di 1. 9. | |||||||
Mi 2. 9. | 1216.230 | 1216.228 + 980.004 | 1216.227 + 980.031 | 380.006 [1] | 1216.902 | Mi 2. 9. | ||||||
Do 3. 9. | 1216.226 + 981.003 | 1216.230 + 981.004 | 1216.237 + 981.007 | 1216.240 + 980.031 | 1216.210 + 980.030 | 1216.228 + 980.004 | 1216.902 | 380.006 | Do 3. 9. | |||
Fr 4. 9. | 1216.237 + 981.007 | 1216.229 + 981.006 | 1216.239 + 981.005 | 1216.250 + 981.002 | 1216.233 + 981.001 | 1216.228 + 980.004 | 1216.240 + 980.031 | 380.006 | 1216.902 | Fr 4. 9. | ||
Sa 5. 9. | 1216.233 + 981.004 | 1216.902 | 380.006 | Sa 5. 9. | ||||||||
So 6. 9. | 380.006 | 1216.902 | So 6. 9. | |||||||||
Mo 7. 9. | 1216.226 + 981.003 | 362.170 Vl + 1216.233 + 981.004 [2] | 1216.229 + 981.002 | 1216.228 + 980.029 | 1216.210 + 980.030 | 1216.902 | 380.006 380.010 [3] | Mo 7. 9. | ||||
Di 8. 9. | 1216.230 + 981.005 | 1216.226 + 981.003 | 1216.234 + 981.007 | 1216.240 + 980.010 | 1216.210 + 980.030 | 380.010 | 1216.902 | Di 8. 9. | ||||
Mi 9. 9. | 1216.226 + 981.003 | 1216.234 + 981.007 | 1216.210 + 980.003 | 1216.902 | 380.010 | Mi 9. 9. | ||||||
Do 10. 9. | 1216.238 + 981.006 | 1216.228 + 980.003 | 380.010 | 1216.902 | Do 10. 9. | |||||||
Fr 11. 9. | 1216.234 + 981.007 | 1216.902 | 380.010 | Fr 11. 9. | ||||||||
Sa 12. 9. | 1216.250 + 981.001 | 380.010 | 1216.902 | Sa 12. 9. | ||||||||
So 13. 9. | 1216.902 | 380.010 | So 13. 9. | |||||||||
Mo 14. 9. | 1216.238 + 981.006 | 380.010 | 1216.902 | Mo 14. 9. | ||||||||
Di 15. 9. | 1216.238 + 981.006 | 1216.903 | 380.010 | Di 15. 9. | ||||||||
Mi 16. 9. | 1216.250 | 1216.238 + 981.006 | 1216.226 + 981.003 | 1216.237 | 1216.236 | 380.010 | 1216.903 | Mi 16. 9. | ||||
Do 17. 9. | 1216.903 | 380.010 | Do 17. 9. | |||||||||
Fr 18. 9. | 1216.231 + 981.007 | 1216.240 + 981.001 | 1216.237 + 980.030 | 1216.236 + 980.031 | 380.010 [4] | 1216.903 | Fr 18. 9. | |||||
Sa 19. 9. | 1216.240 | 1216.903 | 380.010 | Sa 19. 9. | ||||||||
So 20. 9. | 1216.229 | 380.010 | 1216.903 | So 20. 9. | ||||||||
Mo 21. 9. | 1216.239 + 981.003 | 1216.228 + 980.022 | 1216.226 + 980.031 | 1216.903 | 380.010 | Mo 21. 9. | ||||||
Di 22. 9. | 1216.240 + 981.001 | 1216.233 + 980.031 | 1216.210 + 980.029 | 1216.228 + 980.022 | 380.010 [5] | 1216.903 | Di 22. 9. | |||||
Mi 23. 9. | 1216.239 | 1216.237 | 1216.231 + 981.002 | 1216.230 + 981.005 | 1216.240 + 981.001 | 1216.238 | 1216.228 | 1216.233 + 980.031 | 1216.210 + 980.029 | 1216.903 [6] | 380.014 | Mi 23. 9. |
Do 24. 9. | 1216.239 + 981.003 | 1216.238 + 981.006 | 1216.237 + 981.007 | 1216.231 | 1216.230 + 981.005 | 1216.240 + 981.001 | 1216.210 | 1216.228 + 980.020 | 380.014 | 1216.903 | Do 24. 9. | |
Fr 25. 9. | 1216.237 + 981.007 | 1216.230 | 1216.233 | 1216.903 | 380.014 | Fr 25. 9. | ||||||
Sa 26. 9. | 1216.239 + 981.003 | 1216.230 + 981.005 | 1216.240 + 981.001 | 1216.226 + 981.006 | 1216.237 + 981.007 | 1216.231 + 981.002 | 1216.233 + 980.031 | 1216.228 + 980.030 | 1216.235 + 980.029 | 380.014 | 1116.172 380.019 380.018 [7] | Sa 26. 9. |
So 27. 9. | 380.018 | 380.014 | So 27. 9. | |||||||||
Mo 28. 9. | 380.014 | 380.018 [8] | Mo 28. 9. | |||||||||
Di 29. 9. | 380.018 [9] | 371.001 380.003 [10] | Di 29. 9. | |||||||||
Mi 30. 9. | 1216.230 + 981.006 | 1216.231 + 981.007 + 1216.231 Sl [11] | 1216.228 + 980.030 | 1216.903 | 380.009 | Mi 30. 9. | ||||||
Umlauf am 12. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) |
[1] | Zug 107: Vlivem MU z Rohatce +110 minut (20:37 - 22:19 zde stál) |
[2] | Zug 256: Porucha lokomotivy v úseku Svitavy - Česká Třebová, z České Třebové na přípřeži 362 170 ... z Prahy náhradní souprava 1216 234 + 981 007 |
[3] | Zug 106: 380.006 Züge 103, 100: 380.010 |
[4] | Zug 107: výchozí +40 minut |
[5] | Zug 107: V úseku Bohumín - Břeclav, v úseku Břeclav - Wien 380 014 |
[6] | Zug 107: výchozí +48 minut |
[7] | Zug 106: 1116.172, pozn: V úseku Wien - Břeclav, v úseku Břeclav - Bohumín 380 019 Zug 103: 380.019, pozn: V úseku Přerov - Břeclav ... Bohumín - Přerov NAD, z Břeclavi 380 018 Zug 100: 380.018 |
[8] | Zug 103: V úseku Přerov - Wien Hbf ... Bohumín - Přerov NAD |
[9] | Zug 107: po Břeclav, v úseku Břeclav - Wien Hbf 380 009 |
[10] | Zug 106: 371.001, pozn: ze St. Města u Uh. Hradiště +80 minut (od R 883 a z Bohumína Lv 55960 do Olomouce), po St. Město u Uh. Hradiště 380 014 Züge 103, 100: 380.003 |
[11] | Zug 257: Graz Loktausch |