Při zadávání postřehu uveďte HV, konkrétní čas, místo výskytu vlaku a směr vlaku. U pravidelných relací uveďte i čas s místem aktuálního výskytu.
Odstavené lokomotivy, staniční zálohy a posuny prosím nezadávejte. Neaktuální a nezajímavé informace nezadávejte.
Lv a noční jízdy nepište do zajímavých. Zapisujte, jestli jede Lv či se soupravou.
plan for 10. 3.: | Zajímavé vlaky | myčka HK (471) | Obyčejný provoz | day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | 7. day | 8. day | 9. day | 10. day | 1. day | 2. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | 7. day | 8. day | 9. day | 10. day | 11. day | 12. day | 13. day | 14. day | 15. day | 16. day | 17. day | 18. day | 19. day | 20. day |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 5898/5899 | - | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ||
sat 1. 3. | 751.335 + 810.627 i + 810.408 i [1] | 749.247 [2] | - | 471.059 + 471.032 + 471.076 | 163.244 [3] | 363.511 + 363.271 i [4] | 750.235 + 750.287 + 742.397 [5] | 123.009 [6] | 363.018 [7] | 123.013 [8] | 363.037 + 193.744 i [9] | 363.528 [10] | 123.006 [11] | 123.010 [12] | sat 1. 3. | ||||||||||||||||||
sun 2. 3. | 228.757 [13] | 471.075 + 471.041 pk | 471.027 + 471.013 + 471.067 | 811.111 [14] | 841.218 [15] | sun 2. 3. | |||||||||||||||||||||||||||
mon 3. 3. | 91-31 001 př + 130.045 [16] | 471.075 + 471.041 pk 471.034 + 471.018 pk [17] | - | 714.018 [18] | 750.712 + 753.712 pk [19] | mon 3. 3. | |||||||||||||||||||||||||||
tue 4. 3. | 131.001 + 131.002 [20] | 471.018 + 471.034 pk 471.015 + 471.013 pk [21] | - | 123.012 [22] | 193.747 [23] | tue 4. 3. | |||||||||||||||||||||||||||
wed 5. 3. | 123.029 př + 750.338 [24] | 163.090 [25] | 471.015 + 471.013 pk 471.022 + 471.009 pk [26] | - | 810.536 [27] | 743.201 + 015 + 810.297 pk [28] | wed 5. 3. | ||||||||||||||||||||||||||
thu 6. 3. | 742.270 + 189 [29] | 471.022 + 471.009 pk 471.011 + 471.041 pk [30] | - | 742.627 [31] | 642.402 [32] | thu 6. 3. | |||||||||||||||||||||||||||
fri 7. 3. | 363.015 [33] | 372.014 př + 363.248 [34] | 471.041 + 471.011 pk | - | 742.017 + 740.861 pk [35] | 130.027 [36] | fri 7. 3. | ||||||||||||||||||||||||||
sat 8. 3. | 193.697 [37] | 184.501 [38] | 122.001 [39] | - | 471.044 + 471.009 + 471.019 | 388.001 [40] | 363.038 [41] | 123.002 [42] | 122.029 [43] | 123.029 [44] | 123.021 [45] | 365.005 + 365.009 [46] | sat 8. 3. | ||||||||||||||||||||
sun 9. 3. | [47] | 471.073 + 471.045 pk | 471.008 + 471.078 + 471.020 | 7193.198 [48] | sun 9. 3. | ||||||||||||||||||||||||||||
mon 10. 3. | 383.413 [49] | 471.045 + 471.073 | - | 130.039 [50] | 383.438 + 761.006 pk [51] | mon 10. 3. | |||||||||||||||||||||||||||
tue 11. 3. | - | tue 11. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
wed 12. 3. | - | wed 12. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
thu 13. 3. | - | thu 13. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
fri 14. 3. | - | fri 14. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sat 15. 3. | - | sat 15. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sun 16. 3. | sun 16. 3. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
mon 17. 3. | - | mon 17. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
tue 18. 3. | - | tue 18. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
wed 19. 3. | - | wed 19. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
thu 20. 3. | - | thu 20. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
fri 21. 3. | - | fri 21. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sat 22. 3. | - | sat 22. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sun 23. 3. | sun 23. 3. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
mon 24. 3. | - | mon 24. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
tue 25. 3. | - | tue 25. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
wed 26. 3. | - | wed 26. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
thu 27. 3. | - | thu 27. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
fri 28. 3. | - | fri 28. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sat 29. 3. | - | sat 29. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sun 30. 3. | sun 30. 3. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
mon 31. 3. | - | mon 31. 3. | |||||||||||||||||||||||||||||||
plan for 10. 3.: | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 5898/5899 | - | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | day |
1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | 7. day | 8. day | 9. day | 10. day | 1. day | 2. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | 7. day | 8. day | 9. day | 10. day | 11. day | 12. day | 13. day | 14. day | 15. day | 16. day | 17. day | 18. day | 19. day | 20. day | ||
Zajímavé vlaky | myčka HK (471) | Obyčejný provoz |
[1] | [Pn 52536] Veselí nad Moravou (11:04) - Bylnice (12:33-12:52) - Vsetín - Frýdek Místek (15:45-15:49) - Český Těšín - Bohumín - PL |
[2] | +1 vůz; Havlíčkův Brod (13:00?) -> Brno Královo Pole (14:38) |
[3] | +auta; Hradec Králové (6:34) -> Chlumec nad Cidlinou |
[4] | +směska; Pardubice hl.n. (8:47) -> Kolín |
[5] | Lv Praha Libeň - Plzeň, 9:02 ještě nejede |
[6] | +Innofreight; Záluží (9:03) -> Dobříň |
[7] | +směska; Záluží (9:04) -> Hněvice |
[8] | +směska; Záluží (12:15) -> Dobříň |
[9] | +směska; Záluží (12:27) -> Dobříň |
[10] | +autovozy, CB-severni (13:20) -> Tábor |
[11] | +Falls s uhlím; Záluží (13:30) -> Hněvice |
[12] | +Falls; Lovosice (15:28) -> Prackovice nad Labem |
[13] | +4 vz, Chemnitz (GER) - Vojtanov (12:15) - Loket; Loket - Vojtanov (17:59) - Chemnitz (GER) |
[14] | Lukavec (10:57) -> Lovosice |
[15] | 14:29 přes Kralupy nad Vltavou směr Vraňany |
[16] | Pracovní vůz OCPD001 EŽ na přípřeži s vozy EŽ, UnO (15:35) -> ČT |
[17] | train 5898: 471.075 + 471.041 pk train 5899: 471.034 + 471.018 pk |
[18] | [Lv 54228/54233]; Teplice v Čechách cca 8:30 - Kyjice/ Kyjice cca 12:00 - Teplice v Čechách |
[19] | Odb. Parník (8:30) -> ÚnO, pak dva páry ZKJ ÚnO - Lichkov a zpět do ČT |
[20] | +směska; Návsí (10:04) -> Žilina (11:52) -> Vrútky |
[21] | train 5898: 471.018 + 471.034 pk train 5899: 471.015 + 471.013 pk |
[22] | +innofreighty, Praha-Radotín(14:54) směr Praha Velká Chuchle |
[23] | + RTI Wagon cisterny; Pardubice hl. n. (15:47) -> Choceň |
[24] | + smeška, 9:08 Ústí-sever -> Děčín |
[25] | +innofreighty EP Cargo, Kratonohy (17:25) -> Chlumec nad Cidlinou |
[26] | train 5898: 471.015 + 471.013 pk train 5899: 471.022 + 471.009 pk |
[27] | [Sv 98118];Bečov nad Teplou 7:00 - Česká Lípa hl.n. cca 12:10-13:10 - Bakov nad Jizerou - Trutnov hl.n. cca 20:00 |
[28] | Sv 98134 v čele s 743.201 + 810.015 a 810.297 teď z Veselí n. M. (15:43) do Kyjova (16:06) + vlak dále pokračuje jako Sv 4198 do Maloměřic (16:59) |
[29] | 20 Gigawoods a 3 Eas, směr Hrušovany nad Jevišovkou, odjezd Hodonice 16:48 |
[30] | train 5898: 471.022 + 471.009 pk train 5899: 471.011 + 471.041 pk |
[31] | +cisterny; Františkov n. P. (6:52) -> Horní Police |
[32] | 16:40 Ústí nad Labem-sever; Na soustruh do SOKV Ústí |
[33] | + vozy Falls; Pardubice hl. n. (14:35) -> Choceň |
[34] | +Innofreigty, 14:50 Pr-Holešovice směr Hněvice |
[35] | Pn 52211 Olomouc (07:58) - Prostějov (08:28) - Ptení (09:46) |
[36] | + cibule; Kolín-Zálabí (6:27) -> Kolín |
[37] | +vozy na obilí; Chlumec nad Cidlinou (11:25) -> Choceň (17:24) -> Česká Třebová |
[38] | +SDKD Falls; Kratonohy (17:30) -> Hradec Králové (19:25) -> Chlumec nad Cidlinou |
[39] | +směska; Záluží (16:26) -> Hněvice |
[40] | + vozy; Roztoky-Žalov (9:19) -> Praha |
[41] | +směska; Řevnice (11:38) -> Beroun |
[42] | +prázdné autovozy; Chlumec nad Cidlinou (11:40) -> Hradec Králové +auta; Kratonohy (17:10) -> Chlumec nad Cidlinou |
[43] | +Falls; Záluží (13:07) -> Hněvice +prázdné Falls; Záluží (15:55) -> Dobříň |
[44] | +InnoFreight; Záluží (13:44) -> Dobříň |
[45] | +placky; Záluží (14:04) -> Hněvice |
[46] | +Gigawood; Záluží (16:15) -> Dobříň |
[47] | Pravidla platí pro všechny stejně, s časem to tu klidně nechám. |
[48] | +auta; Nymburk (9:05) -> Lysá nad Labem |
[49] | + kontejnery; ČT (15:01) -> Řečany nad Labem (16:13 stojí) -> Kolín |
[50] | + kontejnery; Kolín (6:12) -> Pardubice |
[51] | Lv; Pardubice hl.n. (6:42) -> Kolín |