obieg dla 29. 6.: | TS 813 | mimořádný oběh | data | 1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|
27800/27851/27850 /27853/27852/27855 /27854/27857/27858 /27861/27862/27865 /27864/27867/27866 /27869/27868/27871 /27870/27801 | 27890/27815/27818pk /27885/27832/27891 | 6 | 7 | 8 | ||
so 1. 4. [1] | 810.666 [2] | 810.676 [3] | so 1. 4. [1] | |||
ni 2. 4. [1] | - | 810.666 [4] | ni 2. 4. [1] | |||
po 3. 4. [1] | 810.676 | 810.666 [5] | po 3. 4. [1] | |||
wt 4. 4. [1] | 810.676 [6] | 810.676 [7] | wt 4. 4. [1] | |||
śr 5. 4. | 814.196 pl + 814.195 | śr 5. 4. | ||||
cz 6. 4. | cz 6. 4. | |||||
pi 7. 4. | pi 7. 4. | |||||
so 8. 4. | so 8. 4. | |||||
ni 9. 4. | - | ni 9. 4. | ||||
po 10. 4. | 810.424 | 810.676 | po 10. 4. | |||
wt 11. 4. | 810.424 | 810.676 | 810.666 [8] | wt 11. 4. | ||
śr 12. 4. | 810.424 | 810.676 | śr 12. 4. | |||
cz 13. 4. | - | cz 13. 4. | ||||
pi 14. 4. | - | pi 14. 4. | ||||
so 15. 4. | 810.676 | 810.424 | so 15. 4. | |||
ni 16. 4. | - | ni 16. 4. | ||||
po 17. 4. | - | po 17. 4. | ||||
wt 18. 4. | wt 18. 4. | |||||
śr 19. 4. | śr 19. 4. | |||||
cz 20. 4. | 810.676 | 810.424 | cz 20. 4. | |||
pi 21. 4. | pi 21. 4. | |||||
so 22. 4. | so 22. 4. | |||||
ni 23. 4. | - | ni 23. 4. | ||||
po 24. 4. | 810.666 | 810.676 | po 24. 4. | |||
wt 25. 4. | 810.666 | 810.676 | 810.424 [9] | wt 25. 4. | ||
śr 26. 4. | 810.666 | 810.676 | 810.424 [10] | śr 26. 4. | ||
cz 27. 4. | 810.666 | 810.676 | cz 27. 4. | |||
pi 28. 4. | 810.424 [11] | pi 28. 4. | ||||
so 29. 4. | so 29. 4. | |||||
ni 30. 4. | - | ni 30. 4. | ||||
obieg dla 29. 6.: | 27800/27851/27850 /27853/27852/27855 /27854/27857/27858 /27861/27862/27865 /27864/27867/27866 /27869/27868/27871 /27870/27801 | 27890/27815/27818pk /27885/27832/27891 | 6 | 7 | 8 | data |
1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | ||
TS 813 | mimořádný oběh |
[1] | výluka Mirošov - Příkosice |
[2] | 7640-41-06-17-76 |
[3] | 27312-15-16-19-20-23 |
[4] | 7661-00-11-40-41-76 |
[5] | 7661-60-62-63-11-40-41 |
[6] | pociąg 27853: 810.676 |
[7] | pociąg 27815: 810.676 |
[8] | 7272-75-74 |
[9] | 7664/7665/7604/7615/7608 |
[10] | 7603/7600/7609 |
[11] | 27313 |