obeh pre 13. 12.: | TS 123 (162) | TS 124 (162) | TS 327 (362) | dátum | 1. deň | 2. deň | 1. deň | 2. deň | 1. deň |
---|---|---|---|---|---|---|
9900/9911pk/9910 /9923pk/9922/9933pk /9938/9941pk/9944 /9947pk/9950/9953pk /9956/9959pk/9962 /9965pk/9968/9993pk | 9907pk/9906/9919pk /9918/9931pk/9931pk /9940/9940/9943pk /9946/9949pk/9952 /9955pk/9958/9961pk /9964/9967pk | 9905pk/9902/9915pk /9916/9927pk/9927pk | 9904/9913pk/9912 /9921pk/9920/9929pk /9924/9935pk/9942 /9945pk/9948/9951pk /9954/9957pk/9960 /9963pk/9966/9995pk | Dispečerská souprava /29098 | ||
št 1. 8. | 362.061 + 80-30 013 ! | 162.066 + 136 + 093 + 138 + 80-30 302 | 162.239 + 131 + 142 + 162.225 pk | št 1. 8. | ||
pi 2. 8. | 162.066 + 136 + 093 + 138 + 80-30 302 | 362.061 + 238 + 219 + 127 + 80-30 013 | 162.011 + 80-30 301 | 162.239 + 131 + 142 + 162.225 pk 640.244 162.239 + 131 + 142 + 162.225 pk [1] | 640.244 [2] | pi 2. 8. |
so 3. 8. | - | - | - | - | 162.088 | so 3. 8. |
ne 4. 8. | - | - | - | - | 162.088 | ne 4. 8. |
po 5. 8. | 162.068 + 80-30 030 | 162.225 + 80-30 302 | 162.239 + 80-30 025 | 162.066 + 80-30 005 | po 5. 8. | |
ut 6. 8. | 162.225 + 80-30 302 ! | 162.068 + 80-30 030 ! | 162.066 + 80-30 005 ! | 162.239 + 80-30 025 ! | ut 6. 8. | |
st 7. 8. | 162.011 + 80-30 030 | 162.225 + 80-30 302 [3] | 162.068 + 136 + 143 + 80-30 013 | st 7. 8. | ||
št 8. 8. | 162.011 + 80-30 030 ! | št 8. 8. | ||||
pi 9. 8. | 162.011 + 129 + 141 + 80-30 030 | 162.068 + 80-30 302 [4] | 162.239 + 80-30 025 | 162.068 + 136 + 143 + 80-30 013 [5] | pi 9. 8. | |
so 10. 8. | - | - | - | - | 162.088 | so 10. 8. |
ne 11. 8. | - | - | - | - | 162.088 | ne 11. 8. |
po 12. 8. | 162.066 + 80-30 301 | 162.068 + 80-30 030 | 162.011 + 80-30 033 | 162.239 + 80-30 005 | 362.061 + 162.088 pk | po 12. 8. |
ut 13. 8. | 162.068 + 80-30 030 | 162.066 + 80-30 301 | 162.239 | 162.011 + 80-30 033 162.011 [6] | ut 13. 8. | |
st 14. 8. | 162.066 | 162.068 + 80-30 030 ! | 162.011 ! | 162.239 ! | st 14. 8. | |
št 15. 8. | 162.066 + 80-30 301 | 162.011 + 80-30 033 | št 15. 8. | |||
pi 16. 8. | 162.066 + 80-30 301 ! | 162.011 + 80-30 033 | 162.239 + 80-30 013 | pi 16. 8. | ||
so 17. 8. | - | - | - | - | 162.011 | so 17. 8. |
ne 18. 8. | - | - | - | - | 162.011 | ne 18. 8. |
po 19. 8. | po 19. 8. | |||||
ut 20. 8. | 162.225 | 362.061 + 80-30 025 | 162.239 + 80-30 004 [7] | 362.069 + 80-30 030 | ut 20. 8. | |
st 21. 8. | 362.061 + 80-30 025 | 162.225 + 80-30 301 | 162.239 + 80-30 004 | 162.068 + 80-30 013 | 362.069 + 80-30 030 ! | st 21. 8. |
št 22. 8. | 162.225 + 80-30 301 ! | 362.061 + 80-30 025 ! | 162.068 + 80-30 013 ! | 162.239 + 80-30 004 ! | št 22. 8. | |
pi 23. 8. | pi 23. 8. | |||||
so 24. 8. | - | - | - | - | 162.239 | so 24. 8. |
ne 25. 8. | - | - | - | - | 162.066 | ne 25. 8. |
po 26. 8. | 162.068 + 80-30 033 | 162.239 + 80-30 302 | 362.069 + 80-30 030 | po 26. 8. | ||
ut 27. 8. | 162.239 + 80-30 302 | 162.068 + 80-30 033 | 362.069 + 80-30 030 ! | ut 27. 8. | ||
st 28. 8. | 162.068 + 80-30 033 | 162.239 + 80-30 302 | 162.066 + 80-30 004 | st 28. 8. | ||
št 29. 8. | 162.239 + 80-30 302 | 162.068 + 80-30 033 | 162.066 + 80-30 004 | 162.088 + 80-30 005 | št 29. 8. | |
pi 30. 8. | 162.068 + 80-30 033 ! | 162.239 + 80-30 302 ! | 162.088 + 80-30 005 ! | 162.066 + 80-30 004 ! | pi 30. 8. | |
so 31. 8. | - | - | - | - | 162.225 | so 31. 8. |
obeh pre 13. 12.: | 9900/9911pk/9910 /9923pk/9922/9933pk /9938/9941pk/9944 /9947pk/9950/9953pk /9956/9959pk/9962 /9965pk/9968/9993pk | 9907pk/9906/9919pk /9918/9931pk/9931pk /9940/9940/9943pk /9946/9949pk/9952 /9955pk/9958/9961pk /9964/9967pk | 9905pk/9902/9915pk /9916/9927pk/9927pk | 9904/9913pk/9912 /9921pk/9920/9929pk /9924/9935pk/9942 /9945pk/9948/9951pk /9954/9957pk/9960 /9963pk/9966/9995pk | Dispečerská souprava /29098 | dátum |
1. deň | 2. deň | 1. deň | 2. deň | 1. deň | ||
TS 123 (162) | TS 124 (162) | TS 327 (362) |
[1] | vlak 9904: 162.239 + 26-18 131 + 26-18 142 + 162.225 pk vlaky 9948, 9951: 640.244 vlak 9954: 162.239 + 26-18 131 + 26-18 142 + 162.225 pk |
[2] | vlak : 640.244 |
[3] | vlak 9952: 162.225 + 80-30 302, pozn: vlak odřeknut ve zbytku trasy z důvodu stržení trakčního vedení mezi stanicemi Praha-Radotín-Černošice vlak 9955: -, pozn: nejede z důvodu poruchy trakčního vedení v úseku Dobřichovice – Praha-Radotín |
[4] | vlak 9955: 162.068 + 80-30 302 |
[5] | vlak 9904: 162.068 + 26-18 136 + 26-18 143 + 80-30 013 |
[6] | vlak 9929: 162.011 + 80-30 033 vlak 9924: 162.011 |
[7] | vlak 9913: vložené vozy: 26-18 148 + 26-18 108 |