Umlauf am 10. 12.: | TS 124 + TS 901 (162 + 80-30) | TS 125 + TS 902 (162 + 80-30) | TS 328 + TS 903 (362 + 80-30) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
Sa 1. 1. | - | - | - | - | - | Sa 1. 1. |
So 2. 1. | - | - | - | - | - | So 2. 1. |
Mo 3. 1. | 362.061 + 80-30 030 | 162.068 + 80-30 303 | 162.088 + 80-30 012 | 162.225 + 80-30 005 | Mo 3. 1. | |
Di 4. 1. | 162.068 162.068 + 80-30 303 [1] | 362.061 + 80-30 030 162.066 [2] | 162.225 + 80-30 005 | 162.088 + 80-30 012 | Di 4. 1. | |
Mi 5. 1. | 162.066 + 80-30 004 | 162.068 + 80-30 303 362.069 + 80-30 030 362.069 + 80-30 303 [3] | 162.088 + 80-30 012 | 162.225 + 80-30 005 | Mi 5. 1. | |
Do 6. 1. | 362.061 + 80-30 030 | 162.066 + 80-30 004 | 162.225 + 80-30 005 | 162.088 + 80-30 012 | Do 6. 1. | |
Fr 7. 1. | 362.061 + 80-30 030 | 162.225 + 80-30 005 | Fr 7. 1. | |||
Sa 8. 1. | - | - | - | - | - | Sa 8. 1. |
So 9. 1. | - | - | - | - | - | So 9. 1. |
Mo 10. 1. | 162.225 + 80-30 005 | 362.069 + 162.068 Sl [4] | 362.061 + 80-30 030 | 162.088 + 80-30 012 | Mo 10. 1. | |
Di 11. 1. | 162.066 + 80-30 012 | 362.061 + 80-30 030 | Di 11. 1. | |||
Mi 12. 1. | 162.225 + 80-30 005 | Mi 12. 1. | ||||
Do 13. 1. | 362.069 + 80-30 303 | 362.061 + 80-30 004 | Do 13. 1. | |||
Fr 14. 1. | 162.066 + 80-30 012 | 362.061 + 80-30 004 | Fr 14. 1. | |||
Sa 15. 1. | - | - | - | - | - | Sa 15. 1. |
So 16. 1. | - | - | - | - | - | So 16. 1. |
Mo 17. 1. | 162.225 + 80-30 303 | 362.061 + 80-30 004 [5] | 362.061 + 80-30 004 [6] | 162.066 + 80-30 012 | 362.061 + 80-30 004 [7] | Mo 17. 1. |
Di 18. 1. | 162.225 + 80-30 303 | 162.066 + 80-30 005 | 362.061 + 80-30 004 | Di 18. 1. | ||
Mi 19. 1. | 162.225 + 80-30 303 | 362.061 + 80-30 004 [8] | 162.068 + 80-30 301 | 162.066 + 80-30 005 | 362.061 + 80-30 004 [7] | Mi 19. 1. |
Do 20. 1. | 362.061 + 80-30 004 [9] | 162.225 + 80-30 303 | 162.066 + 80-30 005 | 162.068 + 80-30 301 | 362.061 + 80-30 004 [7] | Do 20. 1. |
Fr 21. 1. | 162.225 + 80-30 303 | 362.061 + 80-30 004 | 162.068 + 80-30 301 | 162.066 + 80-30 005 | Fr 21. 1. | |
Sa 22. 1. | - | - | - | - | - | Sa 22. 1. |
So 23. 1. | - | - | - | - | - | So 23. 1. |
Mo 24. 1. | 162.225 + 80-30 302 | 162.066 + 80-30 012 | Mo 24. 1. | |||
Di 25. 1. | 162.225 + 80-30 302 362.069 + 80-30 004 [10] | 162.068 + 80-30 303 | 362.069 + 80-30 004 162.088 + 80-30 301 [11] | 162.066 + 80-30 012 | Di 25. 1. | |
Mi 26. 1. | 362.069 + 80-30 004 | 162.088 + 80-30 301 | Mi 26. 1. | |||
Do 27. 1. | 162.225 + 80-30 302 362.069 + 80-30 004 [12] | 162.088 + 80-30 301 | Do 27. 1. | |||
Fr 28. 1. | 162.068 + 80-30 303 | 362.069 + 80-30 004 162.066 + 80-30 012 [13] | 162.066 + 80-30 012 362.069 + 80-30 004 [14] | 162.088 + 80-30 301 | Fr 28. 1. | |
Sa 29. 1. | - | - | - | - | - | Sa 29. 1. |
So 30. 1. | - | - | - | - | - | So 30. 1. |
Mo 31. 1. | 362.069 + 80-30 004 | 162.068 + 80-30 303 | 471.050 | 162.225 + 80-30 012 | Mo 31. 1. | |
Umlauf am 10. 12.: | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | ||
TS 124 + TS 901 (162 + 80-30) | TS 125 + TS 902 (162 + 80-30) | TS 328 + TS 903 (362 + 80-30) |
[1] | Zug 9900: 162.068, pozn: Porucha HV mezi stanicemi Praha-Radotín a Dobřichovice Zug 9917: -, pozn: Vlak odřeknut Zug 9966: 162.068 + 80-30 303 |
[2] | Züge 9905, 9916: 362.061 + 80-30 030 Züge 9944, 9968: 162.066, pozn: 3*Bdmtee + Bdmteeo + 961 |
[3] | Zug 9933: 162.068 + 80-30 303 Zug 9944: 362.069 + 80-30 030 Zug 9952: 362.069 + 80-30 303 |
[4] | Zug 9990: 362.069 + 162.068 Sl, pozn: Nedostatek řídicích vozů. Zug 9968: -, pozn: Porucha elektrické lokomotivy ve stanici Praha-Smíchov. |
[5] | Zug 9990: -, pozn: Vlaky 9905-9933 odřeknuty, nedostatek provozuschopných ŘV. Züge 9916, 9952: 362.061 + 80-30 004 |
[6] | Zug 9904: 362.061 + 80-30 004 |
[7] | Zug : 362.061 + 80-30 004 |
[8] | Zug 9933: 362.061 + 80-30 004 |
[9] | Zug 9947: 362.061 + 80-30 004 |
[10] | Züge 9917, 9931: 162.225 + 80-30 302, pozn: 9931 pouze v úseku Praha, Radotín- Praha hln. Züge 9942, 9963: 362.069 + 80-30 004 |
[11] | Zug 9925: 362.069 + 80-30 004 Züge 9940, 9953: 162.088 + 80-30 301 |
[12] | Züge 9931, 9942, 9947: 162.225 + 80-30 302, pozn: Z důvodu poruchy HV odřeknut. Zug 9950: 362.069 + 80-30 004 |
[13] | Zug 9905: 362.069 + 80-30 004 Zug 9944: 162.066 + 80-30 012 |
[14] | Züge 9904, 9925: 162.066 + 80-30 012 Züge 9945, 9948: 362.069 + 80-30 004 |