obieg dla 10. 12.: | TS 722 (754) | TS 724 (749) | mimořádný oběh 754 a 749 | data | 1. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|
9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | 1 | 2 | 3 | ||
wt 1. 11. | - | - | wt 1. 11. | |||
śr 2. 11. | - | - | śr 2. 11. | |||
cz 3. 11. | - | - | cz 3. 11. | |||
pi 4. 11. | - | - | pi 4. 11. | |||
so 5. 11. | 754.045 | 754.049 | so 5. 11. | |||
ni 6. 11. | 754.045 | 754.049 [1] | 754.049 [2] | ni 6. 11. | ||
po 7. 11. | - | - | 742.070 pl + 750.706 [3] | 742.113 [4] | po 7. 11. | |
wt 8. 11. | - | - | wt 8. 11. | |||
śr 9. 11. | - | - | śr 9. 11. | |||
cz 10. 11. | - | - | cz 10. 11. | |||
pi 11. 11. | - | - | pi 11. 11. | |||
so 12. 11. | 754.040 | 754.045 | so 12. 11. | |||
ni 13. 11. | 754.040 | 754.045 | ni 13. 11. | |||
po 14. 11. | - | - | po 14. 11. | |||
wt 15. 11. | - | - | wt 15. 11. | |||
śr 16. 11. | - | - | śr 16. 11. | |||
cz 17. 11. | 754.040 | 754.049 | cz 17. 11. | |||
pi 18. 11. | - | - | 742.086 [5] | pi 18. 11. | ||
so 19. 11. | 754.040 | 754.049 | so 19. 11. | |||
ni 20. 11. | 754.040 | 754.049 | ni 20. 11. | |||
po 21. 11. | - | - | po 21. 11. | |||
wt 22. 11. | - | - | wt 22. 11. | |||
śr 23. 11. | - | - | 754.040 [6] | śr 23. 11. | ||
cz 24. 11. | - | - | cz 24. 11. | |||
pi 25. 11. | - | - | pi 25. 11. | |||
so 26. 11. | 754.040 | 754.049 | so 26. 11. | |||
ni 27. 11. | 754.040 | 754.049 | 742.086 [7] | ni 27. 11. | ||
po 28. 11. | - | - | po 28. 11. | |||
wt 29. 11. | - | - | wt 29. 11. | |||
śr 30. 11. | - | - | śr 30. 11. | |||
obieg dla 10. 12.: | 9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | 1 | 2 | 3 | data |
1. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | ||
TS 722 (754) | TS 724 (749) | mimořádný oběh 754 a 749 |
[1] | pociąg 9057: -, pozn: spoj zrušen - nejede pociąg 9066: 754.049 |
[2] | *Os 9059 |
[3] | Sv 52767 (Děčín - Česká Třebová), přesun 742.070 do depa ČT |
[4] | Lv 53434 (Česká Třebová - Děčín), přesun 742.113 do Děčína |
[5] | Lv P. Libeň - Všetaty a zpět s neschopnou 854.027 + Bdtn + 954.208 |
[6] | S měřicím vozem po Praze. Poté vůz připojen k vlaku 511 do Bohumína |
[7] | Sv s 854.019 + Bdtn z P. Libně přes Kralupy n. V. do Mělníka a zpět s neschopnou 854.035 + Bdtn |