plan for 10. 12.: | TS 722 (754) | TS 724 (749) | TS 723 (754) | TS 725 (749) | TS 732 (714) | TS 832 (854) | mimořádný oběh 754 a 749 | day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
thu 1. 9. | - | - | - | - | - | - | - | thu 1. 9. | |||||
fri 2. 9. | - | - | - | - | - | - | - | fri 2. 9. | |||||
sat 3. 9. | 754.045 [1] | 754.044 [2] | 754.076 [3] | 754.049 | 749.264 [4] | 714.217 | 854.031 | 754.076 [5] | 754.044 [6] | sat 3. 9. | |||
sun 4. 9. | 754.045 | 754.040 | 754.049 | 754.044 | 749.264 | 714.217 | 854.021 + 80-29 222 | sun 4. 9. | |||||
mon 5. 9. | - | - | - | - | - | - | - | mon 5. 9. | |||||
tue 6. 9. | - | - | - | - | - | - | - | 742.383 [7] | tue 6. 9. | ||||
wed 7. 9. | - | - | - | - | - | - | - | wed 7. 9. | |||||
thu 8. 9. | - | - | - | - | - | - | - | 742.086 [8] | thu 8. 9. | ||||
fri 9. 9. | - | - | - | - | - | - | - | 742.383 [9] | fri 9. 9. | ||||
sat 10. 9. | 754.045 | 754.031 | 754.076 | 754.044 | 749.264 | 714.217 | 854.004 [10] | 749.121 [11] | 742.383 [12] | sat 10. 9. | |||
sun 11. 9. | 754.045 | 754.031 | 754.044 + 810.487 pk 754.044 [13] | 754.076 | 749.264 | 714.217 | 854.001 | sun 11. 9. | |||||
mon 12. 9. | - | - | - | - | - | - | - | mon 12. 9. | |||||
tue 13. 9. | - | - | - | - | - | - | - | 754.040 [14] | tue 13. 9. | ||||
wed 14. 9. | - | - | - | - | - | - | - | 754.040 [15] | wed 14. 9. | ||||
thu 15. 9. | - | - | - | - | - | - | - | 754.040 [16] | thu 15. 9. | ||||
fri 16. 9. | - | - | - | - | - | - | - | fri 16. 9. | |||||
sat 17. 9. | 754.045 754.040 [17] | 754.044 | 754.049 | 754.076 | 749.264 | 854.035 | 750.705 814.165 [18] | sat 17. 9. | |||||
sun 18. 9. | 754.040 | 754.044 | 810.263 + 810.512 pk 810.263 754.045 [19] | 810.289 [20] | 749.264 | 714.217 | 854.035 814.165 [21] | 111.032 př + 754.049 + 754.076 pk [22] | sun 18. 9. | ||||
mon 19. 9. | - | - | - | - | - | - | - | mon 19. 9. | |||||
tue 20. 9. | - | - | - | - | - | - | - | tue 20. 9. | |||||
wed 21. 9. | - | - | - | - | - | - | - | wed 21. 9. | |||||
thu 22. 9. | - | - | - | - | - | - | - | thu 22. 9. | |||||
fri 23. 9. | - | - | - | - | - | - | - | 754.049 [23] | 714.207 př + 810.217 + 810.587 pk [24] | fri 23. 9. | |||
sat 24. 9. | 754.045 | 754.040 749.264 [25] | 754.044 | 754.049 | 854.001 | 714.217 | 854.004 [26] | 749.264 [27] | 754.040 [28] | sat 24. 9. | |||
sun 25. 9. | 754.045 | 749.264 | 754.044 | 754.049 | 854.001 | 714.217 | 854.006 [26] | sun 25. 9. | |||||
mon 26. 9. | - | - | - | - | - | - | - | mon 26. 9. | |||||
tue 27. 9. | - | - | - | - | - | - | - | tue 27. 9. | |||||
wed 28. 9. | 754.045 | 749.264 [29] | - | 754.049 [30] | 854.027 + 80-29 205 [31] | 714.217 | 854.001 [32] | 754.049 [33] | 754.044 [34] | wed 28. 9. | |||
thu 29. 9. | - | - | - | - | - | - | - | thu 29. 9. | |||||
fri 30. 9. | - | - | - | - | - | - | - | 754.040 [35] | fri 30. 9. | ||||
plan for 10. 12.: | 9055/9060 /9065/9068 | 9057/9066 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | day |
1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 1. day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | ||
TS 722 (754) | TS 724 (749) | TS 723 (754) | TS 725 (749) | TS 732 (714) | TS 832 (854) | mimořádný oběh 754 a 749 |
[1] | train 9055: -, pozn: Odřeknut z důvodu závady na voze, vlak veden Sv přes koridor do Čerčan train 9060: 754.045 |
[2] | train 9057: 754.044 |
[3] | train 9061: 754.076 |
[4] | train 1596: 3x vozy Bdmtee |
[5] | Lv z Čerčan do Prahy o 23:05 |
[6] | Lv Praha - Čerčany |
[7] | Lv P. Vršovice - P. Dejvice, Sv P. Dejvice - P. Uhříněves (protidrogový vlak), Lv P. Uhříněves - P. Vršovice |
[8] | Lv P. Libeň - Mladá Boleslav, Sv Mladá Boleslav - P. Libeň 742.086 + 854.031 + Bdtn (neschopná souprava od 1545) |
[9] | Protidrogový vlak Praha Uhříněves-Říčany. V Říčanech zamknuto na sobotu |
[10] | train 1489: 854.004 |
[11] | jízdy po depu Vršovice na točnu v rámci regionálního dne železnice v Praze |
[12] | Protidrogový vlak Říčany - Chomutov |
[13] | train 9215: 754.044 + 810.487 pk, pozn: 810.487 pouze do Zruče n. S. train 9286: 754.044 |
[14] | NPP Praha-Jih - Praha-Libeň a zpět pro neschopnou 350.018 |
[15] | NPP Praha - Okrouhlice pro vůz Bmz |
[16] | NPP Okrouhlice - Praha s vozem Bmz |
[17] | trains 9055, 9060: 754.045 trains 9065, 9068: 754.040 |
[18] | train 1489: 750.705, pozn: v úseku Praha - Nymburk město, v úseku Jičín - Turnov 814.165 train 1488: 814.165, pozn: v úseku Turnov - Jičín, v úseku Nymburk město - Praha 750.705 |
[19] | train 9215: 810.263 + 810.512 pk, pozn: 810.263 + BDtax + 810.512, 810.512 jen do Zruče n/S train 9286: 810.263 train 1498: 754.045 |
[20] | train 9281: 810.289 + BDtax |
[21] | train 1489: 854.035, pozn: v úseku Praha - Nymburk město, v úseku Jičín - Turnov 814.165 train 1488: 814.165, pozn: v úseku Turnov - Jičín, v úseku Nymburk město - Praha 854.035 |
[22] | Odvoz 754 z Čerčan do Prahy |
[23] | Lv 53971 (Praha-Vršovice - Čerčany) |
[24] | + BDtax 045, Sv 53924 (Čerčany - Praha-Vršovice |
[25] | train 9057: 754.040 train 9066: 749.264 |
[26] | train 1489: v úseku Jičín - Turnov 814 163 train 1488: v úseku Turnov - Jičín 814 163 |
[27] | Lv 54879 (Praha-Vršovice 14:59 - Čerčany 15:31) |
[28] | Lv 54882 (Čerčany 15:35 - Praha-Vršovice 16:04) |
[29] | train 9057: 2× vůz Bdmteeo a 1× Bdmtee |
[30] | train 9281: 754.049 |
[31] | train 1596: Beroun - Blatná NAD |
[32] | train 1489: v úseku Praha - Nymburk, v úseku Jičín - Turnov 814 161 train 1488: v úseku Nymburk - Praha, v úseku Turnov - Jičín 814.161 |
[33] | Os 9286 Posázaví |
[34] | Os 9064 |
[35] | Zkušební jízda (Praha-Vršovice - Praha hl.n. - Praha-Libeň - Praha-Malešice - Praha-Zahradní Město - Praha-Vršovice) |