plan for 9. 12.: | velká patra TS 722 (754) | malá patra TS 724 (749) | mimořádné výkony | day | 1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | 1 | 2 | 3 | ||
wed 1. 2. | - | - | wed 1. 2. | |||
thu 2. 2. | - | - | thu 2. 2. | |||
fri 3. 2. | - | - | fri 3. 2. | |||
sat 4. 2. | 754.045 | 754.049 | sat 4. 2. | |||
sun 5. 2. | 754.045 | 754.049 | sun 5. 2. | |||
mon 6. 2. | - | - | mon 6. 2. | |||
tue 7. 2. | - | - | tue 7. 2. | |||
wed 8. 2. | - | - | wed 8. 2. | |||
thu 9. 2. | - | - | 742.086 [1] | thu 9. 2. | ||
fri 10. 2. | - | - | fri 10. 2. | |||
sat 11. 2. | 754.045 | 754.049 | 162.066 + 749.264 pk [2] | sat 11. 2. | ||
sun 12. 2. | 754.049 | 754.040 | sun 12. 2. | |||
mon 13. 2. | - | - | mon 13. 2. | |||
tue 14. 2. | - | - | tue 14. 2. | |||
wed 15. 2. | - | - | wed 15. 2. | |||
thu 16. 2. | - | - | thu 16. 2. | |||
fri 17. 2. | - | - | fri 17. 2. | |||
sat 18. 2. | 754.045 | 754.040 | sat 18. 2. | |||
sun 19. 2. | 754.045 | 754.040 | sun 19. 2. | |||
mon 20. 2. | - | - | mon 20. 2. | |||
tue 21. 2. | - | - | tue 21. 2. | |||
wed 22. 2. | - | - | wed 22. 2. | |||
thu 23. 2. | - | - | 749.264 [3] | thu 23. 2. | ||
fri 24. 2. | - | - | fri 24. 2. | |||
sat 25. 2. | 754.045 | 754.040 | sat 25. 2. | |||
sun 26. 2. | 754.045 | 749.264 [4] | 749.264 [5] | sun 26. 2. | ||
mon 27. 2. | - | - | 754.040 [6] | mon 27. 2. | ||
tue 28. 2. | - | - | tue 28. 2. | |||
plan for 9. 12.: | - | - | 1 | 2 | 3 | day |
1. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | ||
velká patra TS 722 (754) | malá patra TS 724 (749) | mimořádné výkony |
[1] | pk 9514, poté Sv 98059 do P-Libně a v P-Čakovicích dobere neschopnou soupravu od 9533 |
[2] | Lv 52079 (Praha-Vršovice - Česká Třebová), na dílny |
[3] | Sv 55466 ČT - Nymburk - Praha-Vršovice - ONJ |
[4] | train 9057: -, pozn: Nejede, porucha vozu v obvodu depa train 9066: 749.264, pozn: 1 patro |
[5] | jako Sv do Čerčan, 1 patro |
[6] | Zvl.R 98112 Praha Vršovice-Obrnice, Zvl. R 98115 Obrnice-Bílina |