Umlauf am 9. 12.: | TS 841 (854) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|
- | 19700/1565pk Kl-Ph/1562 /1569pk/1564/11085pk /1568/1575pk/1570 /1577pk/1574/1579pk /1580/1581pk/1584 | 1565/1562pk/1569 /1564pk/11085/1568pk /1575/1570pk/1577 /1574pk/1579/1580pk /1581/1584pk | - | ||
Sa 1. 7. | - | - | - | - | Sa 1. 7. |
So 2. 7. | - | - | - | - | So 2. 7. |
Mo 3. 7. | - | - | - | - | Mo 3. 7. |
Di 4. 7. | - | - | - | - | Di 4. 7. |
Mi 5. 7. | - | - | - | - | Mi 5. 7. |
Do 6. 7. | - | - | - | - | Do 6. 7. |
Fr 7. 7. | - | - | - | - | Fr 7. 7. |
Sa 8. 7. | - | - | - | - | Sa 8. 7. |
So 9. 7. | - | - | - | - | So 9. 7. |
Mo 10. 7. | - | - | - | - | Mo 10. 7. |
Di 11. 7. | - | - | - | - | Di 11. 7. |
Mi 12. 7. | - | - | - | - | Mi 12. 7. |
Do 13. 7. | - | - | - | - | Do 13. 7. |
Fr 14. 7. | - | - | - | - | Fr 14. 7. |
Sa 15. 7. | - | - | - | - | Sa 15. 7. |
So 16. 7. | - | - | - | - | So 16. 7. |
Mo 17. 7. | - | - | - | - | Mo 17. 7. |
Di 18. 7. | - | - | - | - | Di 18. 7. |
Mi 19. 7. | - | - | - | - | Mi 19. 7. |
Do 20. 7. | - | - | - | - | Do 20. 7. |
Fr 21. 7. | 814.065 | 814.090 | Fr 21. 7. | ||
Sa 22. 7. | - | 814.129 | 814.090 ! | - | Sa 22. 7. |
So 23. 7. | - | 854.032 | 854.213 | 814.129 ! | So 23. 7. |
Mo 24. 7. | 854.217 | 854.213 | 854.032 | 854.223 | Mo 24. 7. |
Di 25. 7. | 854.223 | 854.217 | 854.213 | 854.032 | Di 25. 7. |
Mi 26. 7. | 854.212 | 854.223 | 854.217 | 854.213 | Mi 26. 7. |
Do 27. 7. | 854.213 | 854.212 | 854.223 | 854.217 | Do 27. 7. |
Fr 28. 7. | 854.032 854.212 [1] | 854.213 854.223 [2] | 854.212 854.032 [3] | 854.223 [4] | Fr 28. 7. |
Sa 29. 7. | - | 854.223 | 854.032 | - | Sa 29. 7. |
So 30. 7. | - | 854.213 | 854.032 | 854.223 | So 30. 7. |
Mo 31. 7. | 854.223 | 854.213 ! | 854.212 | Mo 31. 7. | |
Umlauf am 9. 12.: | - | 19700/1565pk Kl-Ph/1562 /1569pk/1564/11085pk /1568/1575pk/1570 /1577pk/1574/1579pk /1580/1581pk/1584 | 1565/1562pk/1569 /1564pk/11085/1568pk /1575/1570pk/1577 /1574pk/1579/1580pk /1581/1584pk | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
TS 841 (854) |
[1] | Zug 90024: 854.032 Zug 1578: 854.212 |
[2] | Zug 1562: 854.213, pozn: Vlak odřeknut - Porucha vozidla - Jede jako Sv do Kladna/Rakovníka (9:46 odjezd Jeneč směr Kladno) Zug 11085: 854.223 |
[3] | Zug 1562: 854.212, pozn: Porucha vozidla - Jede jako Sv do Kladna/Rakovníka (9:46 odjezd Jeneč směr Kladno) Zug 11085: 854.032 |
[4] | Zug 90024: 854.223 |