obieg dla 9. 12.: | TS 1 | TS 1a | TS 2 | TS 2a | TS 2b | data | 1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | 1046/1045 | 1029/1030/1035 | 1032/1037/1028 | 1040/1033/1034 | 1031/1036 | ||
cz 1. 6. | 388.206 | 388.210 | 388.203 | 386.204 | 386.203 | 386.202 | 386.201 | cz 1. 6. |
pi 2. 6. | 388.210 | 388.204 | 388.203 388.213 [1] | 386.203 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | pi 2. 6. |
so 3. 6. | 388.206 [2] | 388.210 | 388.213 | 386.204 | 386.203 | 386.202 | 386.201 | so 3. 6. |
ni 4. 6. | 388.210 | 193.830 388.207 + 193.830 pk [3] | 388.213 | 386.203 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | ni 4. 6. |
po 5. 6. | 388.207 | 388.210 | 388.213 | 386.204 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | po 5. 6. |
wt 6. 6. | 388.212 | 388.207 | 388.213 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 386.201 | wt 6. 6. |
śr 7. 6. | 388.207 | 388.212 [4] | 388.213 | 386.204 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | śr 7. 6. |
cz 8. 6. | 388.205 | 388.207 [5] | 388.213 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 386.201 | cz 8. 6. |
pi 9. 6. | 388.202 | 388.205 | 388.213 | 386.204 | 386.203 | 386.201 [6] | 386.202 | pi 9. 6. |
so 10. 6. | 388.205 | 388.202 | 388.213 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 386.201 | so 10. 6. |
ni 11. 6. | 388.202 | 388.205 | 388.213 388.212 [7] | 386.204 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | ni 11. 6. |
po 12. 6. | 388.205 | 388.202 | 388.212 | 386.203 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | po 12. 6. |
wt 13. 6. | 388.202 | 388.205 | 388.212 [8] | 386.204 | 386.203 | 386.202 | 386.201 | wt 13. 6. |
śr 14. 6. | 388.205 | 388.202 | 388.212 388.216 [9] | 386.203 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | śr 14. 6. |
cz 15. 6. | 388.202 | 388.205 | 388.216 | 386.204 | 386.203 | 386.202 | 193.226 | cz 15. 6. |
pi 16. 6. | 388.205 | 388.202 [10] | 388.216 | 386.201 | 386.204 | 193.226 | 386.202 | pi 16. 6. |
so 17. 6. | 186.373 388.212 [11] | 388.205 | 388.216 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | 193.226 | so 17. 6. |
ni 18. 6. | 388.205 | 388.212 186.373 + 388.212 pk [12] | 388.216 | 386.201 | 386.204 | 193.226 | 386.202 | ni 18. 6. |
po 19. 6. | 186.373 | 388.205 | 388.216 | 386.204 | 386.201 | 193.226 | 386.202 | po 19. 6. |
wt 20. 6. | 388.218 | 186.373 | 388.216 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 193.226 | wt 20. 6. |
śr 21. 6. | 388.211 | 388.208 | 388.216 | 386.204 | 386.203 | 193.226 | 386.202 | śr 21. 6. |
cz 22. 6. | 388.205 | 388.211 | 388.216 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 193.226 | cz 22. 6. |
pi 23. 6. | 388.211 | 386.201 | 388.216 | 386.204 | 386.203 | 193.226 | 386.202 | pi 23. 6. |
so 24. 6. | 388.218 | 388.211 | 388.216 | 386.203 | 386.204 386.201 [13] | 386.202 | 193.226 | so 24. 6. |
ni 25. 6. | 388.211 | 388.208 + 388.201 pk 388.208 [14] | 388.216 | 386.201 | 386.203 | 193.226 | 386.202 | ni 25. 6. |
po 26. 6. | 388.208 193.222 [15] | 388.204 | 388.216 | 386.203 | 386.201 | 193.226 | 386.202 | po 26. 6. |
wt 27. 6. | 388.204 | 193.222 | 388.216 | 386.201 | 386.203 | 193.226 | 386.202 | wt 27. 6. |
śr 28. 6. | 388.207 | 388.204 | 388.216 | 386.203 | 386.201 | 193.222 | 193.226 | śr 28. 6. |
cz 29. 6. | 388.204 | 388.207 | 388.216 | 386.201 | 386.203 | 193.226 | 193.222 | cz 29. 6. |
pi 30. 6. | 388.207 | 388.215 | 388.216 | 386.203 | 386.201 | 193.222 | 193.226 | pi 30. 6. |
obieg dla 9. 12.: | 1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | 1046/1045 | 1029/1030/1035 | 1032/1037/1028 | 1040/1033/1034 | 1031/1036 | data |
1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień | 2. dzień | 1. dzień | 1. dzień | ||
TS 1 | TS 1a | TS 2 | TS 2a | TS 2b |
[1] | pociąg 1046: 388.203 pociąg 1045: 388.213 |
[2] | pociąg 1041: Kvůli MU veden odklonem přes Kojetín, Přerov a Otrokovice |
[3] | pociągi 1042, 1043: 193.830 pociąg 1050: 388.207 + 193.830 pk |
[4] | pociąg 1042: 388.212 |
[5] | pociąg 1050: MU v Kutné Hoře, ve stanici Golčův Jeníkov vlak vrácen do stanice Brno hl.n. Ze stanice Brno hl.n veden přes Blansko. +275 minut zpoždění |
[6] | pociąg 1033: Odklon přes Českou Třebovou |
[7] | pociąg 1046: 388.213 pociąg 1045: 388.212 |
[8] | pociągi 1046, 1045: 388.212 |
[9] | pociąg 1046: 388.212 pociąg 1045: 388.216 |
[10] | pociąg 1042: 388.202 |
[11] | pociąg 1041: 186.373 pociąg 1049: 388.212 |
[12] | pociąg 1042: 388.212 pociąg 1050: 186.373 + 388.212 pk |
[13] | pociąg 1032: 386.204 pociąg 1037: 386.201 |
[14] | pociąg 1042: 388.208 + 388.201 pk pociąg 1043: 388.208 |
[15] | pociągi 1041, 1048: 388.208 pociąg 1049: 193.222 |