prosinec 2022 leden 2023 únor 2023 březen 2023 duben 2023 květen 2023 červen 2023 červenec 2023 srpen 2023 září 2023 říjen 2023 listopad 2023 prosinec 2023
přehled výkonů | shrnutí | jiná sledování | Facebook sledovaček | administrace | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Přehled nasazení - červen 2023
 RegioJet: 386.2, 388 Ex Praha - Bratislava, Vídeň, Budapešť

datumTS 1TS 1aTS 2TS 2aTS 2bdatum
1. den2. den1. den1. den2. den1. den1. den
RJ 1041RJ 1048RJ 1049RJ 1042RJ 1043RJ 1050RJ 1046RJ 1045RJ 1029RJ 1030RJ 1035RJ 1032RJ 1037RJ 1028RJ 1040RJ 1033RJ 1034RJ 1051RJ 1031RJ 1036
čt 1. 6.388.206     388.210     388.203     386.204   386.203       386.202     386.201   čt 1. 6.
2. 6.388.210 388.210   388.204     388.203 388.213   386.203   386.204       386.201     386.202   2. 6.
so 3. 6.388.206 [1] 388.206   388.210     388.213     386.204   386.203       386.202   - 386.201   so 3. 6.
ne 4. 6.388.210     193.830 193.830 388.207
193.830 pk
388.213     386.203   386.204     - 386.201     386.202   ne 4. 6.
po 5. 6.388.207       388.210   388.213     386.204   386.203       386.201     386.202   po 5. 6.
út 6. 6.388.212     388.207 388.207 388.207 388.213     386.203   386.204       386.202     386.201   út 6. 6.
st 7. 6.388.207     388.212     388.213     386.204   386.203       386.201     386.202   st 7. 6.
čt 8. 6.388.205         388.207 [2]   388.213   386.203   386.204       386.202     386.201   čt 8. 6.
9. 6.388.202     388.205     388.213     386.204   386.203       386.201 [3]     386.202   9. 6.
so 10. 6.  388.205       388.202   388.213 386.203       386.204     386.202   - 386.201   so 10. 6.
ne 11. 6.388.202     388.205     388.213 388.212   386.204   386.203     - 386.201     386.202   ne 11. 6.
po 12. 6.388.205         388.202 388.212     386.203   386.204     386.201       386.202   po 12. 6.
út 13. 6.388.202     388.205     388.212 388.212   386.204   386.203       386.202     386.201   út 13. 6.
st 14. 6.  388.205   388.202     388.212 388.216   386.203 386.203 386.204       386.201     386.202   st 14. 6.
čt 15. 6.388.202     388.205     388.216     386.204   386.203       386.202     193.226   čt 15. 6.
16. 6.388.205     388.202     388.216     386.201   386.204       193.226     386.202   16. 6.
so 17. 6.186.373   388.212 388.205       388.216   386.204   386.201       386.202   - 193.226   so 17. 6.
ne 18. 6.388.205     388.212   186.373
388.212 pk
388.216     386.201   386.204     - 193.226     386.202 386.202 ne 18. 6.
po 19. 6.186.373     388.205     388.216 388.216   386.204   386.201     193.226       386.202   po 19. 6.
út 20. 6.388.218     186.373     388.216     386.203   386.204       386.202     193.226   út 20. 6.
st 21. 6.388.211     388.208     388.216       386.204 386.203       193.226     386.202   st 21. 6.
čt 22. 6.388.205     388.211     388.216     386.203   386.204     386.202       193.226   čt 22. 6.
23. 6.388.211     386.201     388.216     386.204     386.203     193.226     386.202   23. 6.
so 24. 6.388.218     388.211     388.216     386.203   386.204 386.201     386.202   - 193.226   so 24. 6.
ne 25. 6.388.211     388.208
388.201 pk
388.208   388.216     386.201   386.203     - 193.226     386.202   ne 25. 6.
po 26. 6.388.208 388.208 193.222 388.204 388.204   388.216     386.203   386.201       193.226     386.202   po 26. 6.
út 27. 6.388.204     193.222     388.216     386.201   386.203       193.226     386.202   út 27. 6.
st 28. 6.388.207     388.204     388.216     386.203   386.201       193.222     193.226   st 28. 6.
čt 29. 6.388.204 388.204   388.207     388.216     386.201 386.201 386.203         193.226   193.222   čt 29. 6.
30. 6.388.207     388.215     388.216     386.203   386.201       193.222     193.226   30. 6.
datumRJ 1041RJ 1048RJ 1049RJ 1042RJ 1043RJ 1050RJ 1046RJ 1045RJ 1029RJ 1030RJ 1035RJ 1032RJ 1037RJ 1028RJ 1040RJ 1033RJ 1034RJ 1051RJ 1031RJ 1036datum
1. den2. den1. den1. den2. den1. den1. den
TS 1TS 1aTS 2TS 2aTS 2b

[1]Kvůli MU veden odklonem přes Kojetín, Přerov a Otrokovice
[2]MU v Kutné Hoře, ve stanici Golčův Jeníkov vlak vrácen do stanice Brno hl.n. Ze stanice Brno hl.n veden přes Blansko. +275 minut zpoždění
[3]Odklon přes Českou Třebovou