obieg dla 11. 12.: | TS 761 (750.7) | TS 761a (750.7) | data | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 1. dzień |
---|---|---|---|---|---|
- | 1412/1403 /1406/1409 | 1410/1405 /1404/1411 | 70361/1401/1408 /1407/1402/70360 | ||
pi 1. 10. | pi 1. 10. | ||||
so 2. 10. | - | 750.701 | 750.704 | 750.703 | so 2. 10. |
ni 3. 10. | - | ni 3. 10. | |||
po 4. 10. | po 4. 10. | ||||
wt 5. 10. | wt 5. 10. | ||||
śr 6. 10. | śr 6. 10. | ||||
cz 7. 10. | 750.703 [1] | 750.701 | 750.703 [2] | cz 7. 10. | |
pi 8. 10. | pi 8. 10. | ||||
so 9. 10. | - | so 9. 10. | |||
ni 10. 10. | - | 750.701 | 750.702 754.079 pl + 750.702 [3] | ni 10. 10. | |
po 11. 10. | 750.702 | 750.701 | 750.703 | 750.704 | po 11. 10. |
wt 12. 10. | wt 12. 10. | ||||
śr 13. 10. | 754.079 | 750.701 | śr 13. 10. | ||
cz 14. 10. | 750.704 | 754.079 | 750.702 | cz 14. 10. | |
pi 15. 10. | pi 15. 10. | ||||
so 16. 10. | - | so 16. 10. | |||
ni 17. 10. | - | 750.701 | 750.703 | 750.704 | ni 17. 10. |
po 18. 10. | 754.079 | 750.703 | po 18. 10. | ||
wt 19. 10. | wt 19. 10. | ||||
śr 20. 10. | 750.701 | 750.703 | 750.704 | śr 20. 10. | |
cz 21. 10. | 754.079 | 750.701 | 750.704 | cz 21. 10. | |
pi 22. 10. | 750.703 | 754.079 | 750.701 | pi 22. 10. | |
so 23. 10. | - | 750.704 | 750.703 | 750.701 | so 23. 10. |
ni 24. 10. | - | 750.703 | 750.704 | 750.701 | ni 24. 10. |
po 25. 10. | po 25. 10. | ||||
wt 26. 10. | 750.702 | 750.703 | 750.701 | wt 26. 10. | |
śr 27. 10. | 750.703 | 750.704 | 750.702 | 750.701 | śr 27. 10. |
cz 28. 10. | - | 750.703 | 750.704 | 750.701 750.701 pl + 754.079 [4] | cz 28. 10. |
pi 29. 10. | 750.704 | pi 29. 10. | |||
so 30. 10. | - | so 30. 10. | |||
ni 31. 10. | - | 749.265 | ni 31. 10. | ||
obieg dla 11. 12.: | - | 1412/1403 /1406/1409 | 1410/1405 /1404/1411 | 70361/1401/1408 /1407/1402/70360 | data |
1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 1. dzień | ||
TS 761 (750.7) | TS 761a (750.7) |
[1] | pociąg 1411: 750.703 |
[2] | pociąg 1404: 750.703 |
[3] | pociąg 1408: 750.702 pociąg 1407: 754.079 pl + 750.702 |
[4] | pociąg 1401: 750.701, pozn: Dojel s 15 minutami do Jindřichova na Moravě. Musel odpojit poslední dva vozy (B249+Bdtee276) dále pokračoval jenom s jedním vozem pravděpodobně až do Jeseníku. pociąg 1407: 750.701 pl + 754.079 |