oběh pro 8. 12.: | TS 771 (750.7) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | ||
čt 1. 2. | 750.714 | 750.702 | 754.050 | 750.703 | čt 1. 2. |
pá 2. 2. | 750.703 | 750.714 | 750.702 | 754.050 | pá 2. 2. |
so 3. 2. | 754.050 | 750.703 | 750.714 | 750.702 | so 3. 2. |
ne 4. 2. | 750.702 | 754.050 754.030 [1] | 750.703 | 750.714 | ne 4. 2. |
po 5. 2. [2] | 750.714 754.030 750.714 [3] | 750.702 754.030 750.702 [4] | 754.030 750.714 754.030 [5] | 750.703 750.701 [6] | po 5. 2. [2] |
út 6. 2. [2] | 750.701 ! | 750.714 | 750.702 | 754.030 | út 6. 2. [2] |
st 7. 2. [2] | 754.030 | 750.703 | 750.714 | 750.702 | st 7. 2. [2] |
čt 8. 2. [2] | 750.702 | 754.030 | 750.703 | 750.714 | čt 8. 2. [2] |
pá 9. 2. | 750.714 | 750.702 | 754.030 | 750.703 | pá 9. 2. |
so 10. 2. | 750.703 | 750.714 | 750.702 | 754.030 | so 10. 2. |
ne 11. 2. | 754.050 | 750.703 | 750.714 754.030 [7] | 750.702 | ne 11. 2. |
po 12. 2. [8] | 750.702 | 754.050 př + 754.060 754.060 [9] | 750.703 | 754.030 | po 12. 2. [8] |
út 13. 2. [8] | 754.050 př + 754.030 754.030 [10] | 750.702 | 754.060 754.050 [11] | 750.703 | út 13. 2. [8] |
st 14. 2. [8] | 750.703 | 754.030 | 750.702 | 754.050 | st 14. 2. [8] |
čt 15. 2. [8] | 754.050 | 750.703 | 754.030 | 750.702 | čt 15. 2. [8] |
pá 16. 2. | 750.702 | 754.050 | 750.703 | 754.030 | pá 16. 2. |
so 17. 2. | 750.714 | 750.702 | 754.050 | 750.703 | so 17. 2. |
ne 18. 2. | 750.703 [12] | 750.714 | 750.702 750.703 [13] | 754.050 [14] | ne 18. 2. |
po 19. 2. | 750.702 754.050 [15] | 754.050 750.714 750.703 [16] | 750.714 754.030 [7] | 750.703 750.714 [17] | po 19. 2. |
út 20. 2. | 750.702 | 754.050 | 750.703 | 754.030 | út 20. 2. |
st 21. 2. | 754.030 | 750.702 | 754.050 | 750.703 | st 21. 2. |
čt 22. 2. | 750.703 | 750.714 | 750.702 | 754.050 | čt 22. 2. |
pá 23. 2. | 754.050 | 750.703 | 750.714 | 750.702 ! | pá 23. 2. |
so 24. 2. | 754.030 754.060 př + 754.030 754.060 754.030 př + 754.060 [18] | 754.050 | 750.703 | 750.714 | so 24. 2. |
ne 25. 2. | 750.714 | 754.030 | 754.050 | 750.703 | ne 25. 2. |
po 26. 2. | 750.703 | 750.714 | 754.030 | 754.050 | po 26. 2. |
út 27. 2. | 754.050 754.050 + 754.060 pk 750.702 750.701 + 750.702 pk 750.701 [19] | 750.703 750.703 + 750.701 pk [20] | 750.714 | 754.030 | út 27. 2. |
st 28. 2. | 754.030 | 750.701 854.015 pk [21] | 750.703 | 750.714 | st 28. 2. |
oběh pro 8. 12.: | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 771 (750.7) |
[1] | vlak 1780: 754.050 vlak 924: 754.030 |
[2] | denní výluka Starkoč – Červený Kostelec 8:25 - 13:30 |
[3] | vlak 932: 750.714 vlak 926: 754.030 vlak 929: 750.714 |
[4] | vlak 1780: 750.702 vlak 930: 754.030 vlak 924: 750.702 |
[5] | vlak 934: 754.030 vlak 928: 750.714 vlak 922: 754.030 |
[6] | vlak 950: 750.703 vlak 931: 750.701 |
[7] | vlaky 934, 921: 750.714 vlaky 928, 927, 922, 949: 754.030 |
[8] | denní výluka Malé Svatoňovice - Trutnov 9:00 až 13:40 |
[9] | vlak 1780: 754.050 př + 754.060 vlaky 930, 925, 924, 935: 754.060 |
[10] | vlak 932: 754.050 př + 754.030 vlaky 923, 926, 929, 920: 754.030 |
[11] | vlaky 934, 921, 928: 754.060 vlaky 927, 922, 949: 754.050 |
[12] | vlak 920: Vlak ukončil jízdu ve stanici Starkoč, dále pokračoval jako R 949 do Meziměstí, z Hradce Králové do Prahy nahrazen jinou soupravou |
[13] | vlaky 934, 921, 922: 750.702, pozn: Jízda předčasně ukončena ve stanici Česká Skalice - srážka se sebevrahem. V useku Hradec Králové - Praha hl.n náhradní souprava od vlaku 931 vlak 949: 750.703, pozn: Starkoč - Meziměstí |
[14] | vlak 931: Vlak 931: Odřeknut v úseku Hradec Králové - Trutnov, souprava pokračovala zpět na Prahu místo R 922 |
[15] | vlaky 932, 923, 926, 929: 750.702 vlak 920: 754.050 |
[16] | vlaky 1780, 930, 925: 754.050 vlak 924: 750.714 vlak 935: 750.703 |
[17] | vlak 950: 750.703 vlak 931: 750.714 |
[18] | vlak 932: 754.030 vlak 923: 754.060 př + 754.030 vlaky 926, 929: 754.060 vlak 920: 754.030 př + 754.060 |
[19] | vlak 932: 754.050 vlak 923: 754.050 + 754.060 pk, pozn: R 923 754.060 pk do Starkoče vlak 926: 750.702 vlak 929: 750.701 + 750.702 pk vlak 920: 750.701 |
[20] | vlak 1780: 750.703 vlak 924: 750.703 + 750.701 pk |
[21] | vlak 1780: 750.701 vlak 924: 854.015 pk, pozn: na konci vlaku 854.015 + Bdtn |