Umlauf am 14. 12.: | TS 851 (854 + 954.2) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | 8. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | ||
So 9. 12. | 854.020 | 854.016 | 854.210 | 854.034 + 954.210 | 854.215 | 854.204 | 854.005 + 954.214 | 854.225 + 954.213 | So 9. 12. |
Mo 10. 12. | 854.225 + 954.213 | Mo 10. 12. | |||||||
Di 11. 12. | Di 11. 12. | ||||||||
Mi 12. 12. | 854.204 | 854.225 | 854.022 | 854.020 854.020 + 954.204 [1] | 854.034 | 854.210 | 854.202 | 854.215 | Mi 12. 12. |
Do 13. 12. | 854.019 + 954.213 | 854.022 [2] | Do 13. 12. | ||||||
Fr 14. 12. | Fr 14. 12. | ||||||||
Sa 15. 12. | 854.022 + 954.209 | 854.215 | 854.202 + 954.205 | 854.204 | Sa 15. 12. | ||||
So 16. 12. | 854.022 | 854.005 | 854.016 | 854.204 + 954.215 | 854.034 + 954.206 | 854.020 | 854.215 | 854.202 + 954.205 | So 16. 12. |
Mo 17. 12. | 854.005 | 854.215 + 954.214 | Mo 17. 12. | ||||||
Di 18. 12. | 854.215 814.097 854.034 854.016 [3] | 854.019 854.022 [4] | 854.022 [5] | 854.204 | 854.016 854.202 [6] | 814.097 854.215 + 854.005 Sl 754.048 + 854.005 Sl [7] | 854.034 854.034 + 754.048 Sl 814.097 [8] | 854.020 | Di 18. 12. |
Mi 19. 12. | 854.020 | 854.210 | 854.022 854.022 + 854.008 Sl [9] | 854.225 | 854.204 | 854.202 | 854.023 | 854.215 | Mi 19. 12. |
Do 20. 12. | 854.215 | 854.016 | 854.210 + 954.207 | 854.022 + 954.209 | 854.225 | 854.204 + 954.215 | 854.034 | 854.023 | Do 20. 12. |
Fr 21. 12. | 854.023 | 854.019 [10] | 854.016 | 854.210 + 954.207 | 854.225 + 954.213 | 854.034 | Fr 21. 12. | ||
Sa 22. 12. | 854.034 | 854.210 + 954.207 | 854.022 | 854.020 | 854.023 854.215 [11] | 854.225 | 854.016 | 854.204 | Sa 22. 12. |
So 23. 12. | 854.034 | 854.020 | 854.215 | 854.022 + 954.209 | 854.204 | 854.225 | 854.210 + 954.207 | 854.016 | So 23. 12. |
Mo 24. 12. | 854.034 | 854.022 | 854.204 | 854.023 | 854.016 | 854.225 | 854.020 | 854.210 + 954.207 | Mo 24. 12. |
Di 25. 12. | 854.210 + 954.207 | 854.225 | 854.020 | 854.204 | 854.034 | 854.022 | 854.023 | 854.016 | Di 25. 12. |
Mi 26. 12. | 854.210 + 954.207 | 854.225 + 954.214 | 854.034 | 854.020 | 854.016 + 954.210 | 854.022 + 954.209 | 854.204 + 954.205 | 854.023 | Mi 26. 12. |
Do 27. 12. | 854.215 | 854.210 + 954.207 | 854.020 | 854.034 | 854.225 + 954.214 | 854.016 | 854.022 814.087 [12] | 854.204 | Do 27. 12. |
Fr 28. 12. | 854.204 + 854.019 Sl 854.204 + 854.022 Sl 854.204 [13] | 854.210 + 954.207 | 854.020 + 954.204 | 854.034 | 854.225 + 954.214 | 854.016 [14] | 810.233 810.216 854.019 + 954.209 [15] | Fr 28. 12. | |
Sa 29. 12. | 854.019 + 954.209 854.005 [16] | 854.020 854.034 + 854.020 Sl 854.020 [17] | 854.034 [18] | 854.215 + 954.211 810.600 [19] | 854.204 + 954.205 | 854.225 + 954.214 | 854.210 + 954.207 810.600 [20] | 854.016 + 954.210 954.211 + 854.215 Sl 854.215 + 954.211 [21] | Sa 29. 12. |
So 30. 12. | 854.005 + 954.213 754.048 854.005 + 954.213 + 754.048 Sl 854.005 + 954.213 [22] | 854.210 + 954.207 854.204 + 954.205 [23] | 854.204 + 954.205 [24] | 854.215 + 954.211 | 854.225 + 954.214 | 754.048 + 854.015 Sl 854.015 + 754.048 Sl 854.015 [25] | 854.020 + 954.204 | 854.034 [26] | So 30. 12. |
Mo 31. 12. | 854.022 | 854.005 + 954.213 | 854.215 + 954.211 | 854.034 | 954.205 + 854.204 Sl | 854.225 + 954.214 | 854.015 | 854.020 + 954.204 | Mo 31. 12. |
Umlauf am 14. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | 8. Tag | ||
TS 851 (854 + 954.2) |
[1] | Zug 1787: 854.020 Zug 1106: 854.020 + 954.204 |
[2] | Zug 1106: Vlak najel do spadleho stromu mezi stanicemi Svor-Jedlová |
[3] | Züge 1800, 1110: 854.215 Zug 1105: 814.097, pozn: 854.215 z Rumburka do Nového Boru; z Nového Boru do Kolína 814.097 Zug 1815: 854.034 Zug 1820: 854.016 |
[4] | Züge 5240, 5249, 5248, 1803: 854.019 Zug 1818: 854.022 |
[5] | Züge 1801, 1806, 1813: 854.022 |
[6] | Züge 6091, 6000, 1103, 1809: 854.016 Züge 1814, 1102: 854.202, pozn: v úseku Kolín - Česká Lípa vložené HV 854.215 |
[7] | Züge 1101, 1108: 814.097, pozn: z Kolína do Nového Boru 814.097, z Nového Boru do Rumburka 854.215 Zug 1107: 854.215 + 854.005 Sl Zug 1819: 754.048 + 854.005 Sl |
[8] | Züge 1802, 1807: 854.034 Zug 1812: 854.034 + 754.048 Sl Züge 1104, 6021: 814.097 |
[9] | Züge 1801, 1806: 854.022 Zug 1813: 854.022 + 854.008 Sl, pozn: z Chlumce nad Cidlinou do Trutnova na postrku 854.008 (návrat z DPOV Nymburk do depa Trutnov) |
[10] | Zug 1803: 854.019 |
[11] | Zug 1801: 854.023 Züge 1804, 1809, 1814, 1102: 854.215 |
[12] | Zug 1104: 854.022, pozn: vlak 1104 z důvodu poruchy motorového vozu 854.022 odřeknut v úseku Nový Bor - Rumburk Zug 6021: 814.087, pozn: vlak 6021 v úseku Rumburk - Česká Lípa 814.087, v úseku Česká Lípa - Mladá Boleslav 810.233 |
[13] | Züge 1800, 1110: 854.204 + 854.019 Sl, pozn: postrk z Kolína do České Lípy Züge 1105, 1815: 854.204 + 854.022 Sl Zug 1820: 854.204 |
[14] | Zug 6021: na vlaku 6021 z České Lípy do Mladé Boleslavi postrk 810.216 |
[15] | Züge 1929, 1992, 6009: 810.233 Zug 6022: 810.216, pozn: z Mladé Boleslavi do České Lípy 810.216, z České Lípy do Šluknova 854.019 Züge 1109, 1821: 854.019 + 954.209 |
[16] | Züge 1800, 1110, 1105, 1815: 854.019 + 954.209 Zug 1820: 854.005 |
[17] | Zug 1803: 854.020 Zug 1816: 854.034 + 854.020 Sl Zug 1100: 854.020, pozn: z Kolína do Mladé Boleslavi na postrku 854.034 |
[18] | Züge 1103, 1813: 854.034 |
[19] | Züge 1808, 1106: 854.215 + 954.211, pozn: z Kolína do Nového Boru 854.215, z Nového Boru do Šluknova 810.600 Zug 1111: 810.600, pozn: ze Šluknova do Nového Boru 810.600, z Nového Boru do Kolína 854.210+954.207 |
[20] | Züge 1807, 1810, 1104: 854.210 + 954.207, pozn: z Kolína do Nového Boru 854.210+954.207, z Nového Boru do Rumburku 810.600 Zug 6021: 810.600 |
[21] | Züge 6009, 6022: 854.016 + 954.210, pozn: porucha MV 854.016 mezi Svorem a Jedlovou, vlak stažen zpět do stanice Svor a v úseku Svor - Rumburk odřeknut Zug 1109: 954.211 + 854.215 Sl, pozn: z Rumburka do Nového Boru 810.600, z Nového Boru do Kolína 854.215 Zug 1821: 854.215 + 954.211 |
[22] | Züge 1800, 1110: 854.005 + 954.213 Zug 1105: 754.048, pozn: Z České Lípy 754 048 + 954 210 + 854 016 + 954 213 + 854 005, do ČL jen 954 213 + 854 005. Zug 1815: 854.005 + 954.213 + 754.048 Sl, pozn: 854 005 + 954 213 + 954 210 + 854 016 + 754 048 Zug 1820: 854.005 + 954.213 |
[23] | Zug 1803: 854.210 + 954.207 Zug 1816: 854.204 + 954.205 |
[24] | Züge 1103, 1813: 854.204 + 954.205 |
[25] | Zug 1802: 754.048 + 854.015 Sl Zug 1108: 854.015 + 754.048 Sl, pozn: na vlaku 1108 postrk 754.048 z Kolína do České Lípy Zug 1107: 854.015 |
[26] | Zug 1992: na vlaku 1992 z České Lípy do Rumburku postrk 810.600 |