Umlauf am 8. 12.: | TS 872 (854 + 954.2) | TS 873 (854) | TS 878 (854) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1948/1949/1952 /1953pk/1956/1796pk | 1950/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7142/7183pk | 6273/1784/1791 /1790/1797/1768 /5108 | 1787/1788 /1795/1794 | 1782/1793/1792 | 5113/1870/1873 /1872/1875/1876 /5109 | - | ||
So 1. 7. | So 1. 7. | |||||||
Mo 2. 7. | Mo 2. 7. | |||||||
Di 3. 7. | - | Di 3. 7. | ||||||
Mi 4. 7. | - | Mi 4. 7. | ||||||
Do 5. 7. | Do 5. 7. | |||||||
Fr 6. 7. | Fr 6. 7. | |||||||
Sa 7. 7. | 854.015 + 954.208 | 854.023 + 954.212 | 854.020 | 854.019 | 854.014 | - | Sa 7. 7. | |
So 8. 7. | So 8. 7. | |||||||
Mo 9. 7. | Mo 9. 7. | |||||||
Di 10. 7. | - | Di 10. 7. | ||||||
Mi 11. 7. | - | Mi 11. 7. | ||||||
Do 12. 7. | 854.023 + 954.212 | 854.008 | - | Do 12. 7. | ||||
Fr 13. 7. | 750.703 [1] | - | Fr 13. 7. | |||||
Sa 14. 7. | - | Sa 14. 7. | ||||||
So 15. 7. | 854.015 [2] | 854.015 [3] | 854.020 [4] | 854.019 | So 15. 7. | |||
Mo 16. 7. | 854.014 | 854.023 | Mo 16. 7. | |||||
Di 17. 7. | - | Di 17. 7. | ||||||
Mi 18. 7. | - | Mi 18. 7. | ||||||
Do 19. 7. | - | Do 19. 7. | ||||||
Fr 20. 7. | - | Fr 20. 7. | ||||||
Sa 21. 7. | - | Sa 21. 7. | ||||||
So 22. 7. | So 22. 7. | |||||||
Mo 23. 7. | Mo 23. 7. | |||||||
Di 24. 7. | - | Di 24. 7. | ||||||
Mi 25. 7. | - | Mi 25. 7. | ||||||
Do 26. 7. | - | Do 26. 7. | ||||||
Fr 27. 7. | - | Fr 27. 7. | ||||||
Sa 28. 7. | - | Sa 28. 7. | ||||||
So 29. 7. | 854.014 | 854.020 | So 29. 7. | |||||
Mo 30. 7. | Mo 30. 7. | |||||||
Di 31. 7. | 854.005 | - | Di 31. 7. | |||||
Umlauf am 8. 12.: | 1948/1949/1952 /1953pk/1956/1796pk | 1950/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7142/7183pk | 6273/1784/1791 /1790/1797/1768 /5108 | 1787/1788 /1795/1794 | 1782/1793/1792 | 5113/1870/1873 /1872/1875/1876 /5109 | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | ||
TS 872 (854 + 954.2) | TS 873 (854) | TS 878 (854) |
[1] | Zug 1959: Souprava od R 935 Kyšperk zdůvodu výluky |
[2] | Zug 1784: 854.015 |
[3] | Zug 1787: 854.015 |
[4] | Zug 1793: po dílnách modrý |