Datum | Veřejné vlaky KŽC | Turistické linky DÚK | Datum | Pražský motoráček | Posázavský motoráček | Sázavský motoráček | Kokořínský rychlík | Rakovnický rychlík | Pošumavský rychlík | Podtrosecký rychlík | Podlipanský motoráček | Lužický motoráček | T1 Kamenický motoráček | T2 Cyklovlak | T3 Zubrnický motoráček | T4 Středohorský motoráček | T5 Podřipský motoráček | T6 Doupovská dráha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7759/7750/7751/7752 /7753/7754/7755/7756 /7757/7758 | 1563/1562/1565/1564 | 1567/1566 | 1572/1573 | 1571/1570 | 1574/1578/1579/1575 | 1576/1577 | 18301/18302/18304/18307 /18309/18310/18311 | 2408/1561/1560/2409 | 2400/2401/2402/2403 /2404/2405/2406/2407 | 1799/1798 | 15480/15481/15482/15483 /15484/15485/15486/15487 | 18350/18351/18352 /18353/18354/18355 | 18340/18341/18342/18343 | 18360/18363/18362/18365 /18366/18367/18368/18371 /18370/18373/18374/18375 | ||
Mi 1. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mi 1. 8. |
Do 2. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Do 2. 8. |
Fr 3. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | Fr 3. 8. |
Sa 4. 8. [1] | 810.656 | 831.117 | - | 749.253 | 740.692 | 831.212 | 749.259 | 810.381 | - | 810.535 | 714.027 | 810.604 | 831.105 | 831.168 | 810.231 | Sa 4. 8. [1] |
So 5. 8. [1] | 810.656 | 831.117 | - | 749.253 | 740.692 | 831.212 | 749.259 | 810.381 | - | 810.535 | 714.027 | 810.435 | 831.168 | 810.231 | So 5. 8. [1] | |
Mo 6. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mo 6. 8. |
Di 7. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Di 7. 8. |
Mi 8. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mi 8. 8. |
Do 9. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Do 9. 8. |
Fr 10. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | Fr 10. 8. |
Sa 11. 8. [1] | 831.183 | 831.117 | - | 749.253 | 749.006 | 831.212 | 749.259 | 830.056 | - | 810.535 | 714.027 | 810.435 | 831.168 | 810.526 | Sa 11. 8. [1] | |
So 12. 8. [1] | 831.183 810.517 [2] | 831.117 | - | 749.253 | 749.006 | 831.212 | 749.259 | 830.056 | - | 810.535 | 714.027 | 831.110 | 831.105 | [3] | So 12. 8. [1] | |
Mo 13. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mo 13. 8. |
Di 14. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Di 14. 8. |
Mi 15. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mi 15. 8. |
Do 16. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Do 16. 8. |
Fr 17. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | Fr 17. 8. |
Sa 18. 8. [1] | 831.183 | 831.117 | - | 749.253 [4] | 749.006 | 831.212 | 749.259 [5] | 810.517 | - | 810.535 | 714.014 | 831.110 | 831.105 | 810.526 | Sa 18. 8. [1] | |
So 19. 8. [1] | 831.183 | 831.117 | [6] | 749.006 | 830.056 | 831.212 | 749.259 | 810.517 | - | 810.535 | 714.027 | 831.110 | 810.435 | 831.168 | 810.526 | So 19. 8. [1] |
Mo 20. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mo 20. 8. |
Di 21. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Di 21. 8. |
Mi 22. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mi 22. 8. |
Do 23. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Do 23. 8. |
Fr 24. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | Fr 24. 8. |
Sa 25. 8. [7] [1] | 831.183 | [8] | - | 749.006 | 740.692 | 831.212 | 749.259 | 830.056 | - | 810.535 | 714.027 | 831.110 | 831.105 | 831.168 | 810.526 | Sa 25. 8. [7] [1] |
So 26. 8. [7] [1] | 831.183 | 810.517 | - | 749.006 | 740.692 | 831.212 | 749.259 | 830.056 | - | 810.535 | 714.027 | 831.110 | 831.105 | 831.168 | 810.526 | So 26. 8. [7] [1] |
Mo 27. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mo 27. 8. |
Di 28. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Di 28. 8. |
Mi 29. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Mi 29. 8. |
Do 30. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Do 30. 8. |
Fr 31. 8. | - | - | - | - | - | - | - | - | 810.535 | - | - | - | - | - | - | Fr 31. 8. |
Datum | 7759/7750/7751/7752 /7753/7754/7755/7756 /7757/7758 | 1563/1562/1565/1564 | 1567/1566 | 1572/1573 | 1571/1570 | 1574/1578/1579/1575 | 1576/1577 | 18301/18302/18304/18307 /18309/18310/18311 | 2408/1561/1560/2409 | 2400/2401/2402/2403 /2404/2405/2406/2407 | 1799/1798 | 15480/15481/15482/15483 /15484/15485/15486/15487 | 18350/18351/18352 /18353/18354/18355 | 18340/18341/18342/18343 | 18360/18363/18362/18365 /18366/18367/18368/18371 /18370/18373/18374/18375 | Datum |
Pražský motoráček | Posázavský motoráček | Sázavský motoráček | Kokořínský rychlík | Rakovnický rychlík | Pošumavský rychlík | Podtrosecký rychlík | Podlipanský motoráček | Lužický motoráček | T1 Kamenický motoráček | T2 Cyklovlak | T3 Zubrnický motoráček | T4 Středohorský motoráček | T5 Podřipský motoráček | T6 Doupovská dráha | ||
Veřejné vlaky KŽC | Turistické linky DÚK |
[1] | Výluka Praha-Čakovice - Neratovice: Vlaky R 1572 a 1576 jedou v úseku Praha-Vršovice - Neratovice spojeny a vedeny odklonem přes Kralupy nad Vltavou, vlak R 1572 řazen na začátku vlaku. V opačném směru jedou oba vlaky odklonem přes Kralupy nad Vltavou samostatně. |
[2] | Zug 7750: 831.183 Zug 7752: -, pozn: Os 7750 - porucha vozu 831.183 (poté odstaven v žst. Praha-Zličín); Os 7751/52/53 odřeknuty; na Os 7754 nasazena 810.517 Zug 7754: 810.517 |
[3] | Zug 18340: v celém úseku zavedena NAD z provozních důvodů |
[4] | Zug 1573: vlak 1573: porucha v žst. Všetaty (dále na závěsu R 1577) |
[5] | Zug 1577: vlak 1577: z žst. Všetaty má na závěsu R 1573 (porucha 749.253) |
[6] | Zug 1567: Sázavský motoráček 19. 8. odřeknut bez náhrady (viz předem vydaném oznámení na webu KŽC). |
[7] | Výluka Nižbor - Roztoky u Křivoklátu: Vlaky R 1571 a 1570 jedou odklonem přes Rudnou u Prahy, Hostivice, Kladno a Lužnou u Rakovníka |
[8] | Zug 1563: spoj zrušen |