obieg dla 31. 10.: | Turistické linky DÚK | KŽC | Railway Capital | Další pravidelné vlaky | Občasné a mimořádné vlaky | data | T1 Kamenický mot. | T2 Brtnický cv. | T3 Zubrnický mot. | T4 Opárno | T5 Podřipský mot. | T6 Doupovská dr. | T9 | Pražský mot. | Posázavský mot. | Rakovnický R | Kokořínský R | Lužickohorský R | Jemnická dr. | Hvozdnický ex. | Lednice | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 4. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
so 1. 5. | 810.535 | 714.023 | 801.009 | 654.007 | 810.656 | 810.405 | 650.069 | 830.209 | 721.532 | 749.259 | 749.006 | 749.253 | 810.611 | - | 801.615 | - | - | - | - | so 1. 5. |
ni 2. 5. | 810.535 | 714.023 | 801.009 | 654.008 | 810.656 | 810.405 | 650.073 | 810.517 | 721.532 | 749.259 | 749.253 | 749.006 | 810.611 | - | - | - | - | - | ni 2. 5. | |
po 3. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 3. 5. |
wt 4. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 4. 5. |
śr 5. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 5. 5. |
cz 6. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 6. 5. |
pi 7. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | pi 7. 5. |
so 8. 5. | 810.535 | 714.023 | 725.255 + 801.009 pk | 654.008 | 810.517 | 810.405 | 650.067 | 830.209 | 721.532 | 749.253 | 749.006 | 749.259 | 810.611 | - | 801.615 | - | - | - | - | so 8. 5. |
ni 9. 5. | 810.535 | 714.023 | 810.405 | 830.209 | 721.532 | 749.253 | 749.259 | 749.006 | 810.611 | - | - | - | - | - | ni 9. 5. | |||||
po 10. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 10. 5. |
wt 11. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 11. 5. |
śr 12. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 12. 5. |
cz 13. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 13. 5. |
pi 14. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | pi 14. 5. |
so 15. 5. | 810.535 | 714.023 | 801.081 | 810.517 | 810.405 | 650.065 | 830.209 | 721.532 | 749.006 | 749.259 | 749.253 | 810.611 | - | - | - | - | - | so 15. 5. | ||
ni 16. 5. | 810.535 | 714.023 | 801.081 | 810.517 | 810.405 | 650.069 | 830.209 | 810.381 | 749.006 | 749.259 | 749.253 [1] | 810.611 | - | 801.448 | - | - | - | - | ni 16. 5. | |
po 17. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 17. 5. |
wt 18. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 18. 5. |
śr 19. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 19. 5. |
cz 20. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 20. 5. |
pi 21. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | pi 21. 5. |
so 22. 5. | 810.535 | 714.023 | 801.009 | 654.008 | 810.517 | 810.405 | 830.209 | 721.532 | 749.253 | 749.006 | 749.259 | 810.611 | - | 754.018 pl + 433.001 433.001 [2] | - | - | - | - | so 22. 5. | |
ni 23. 5. | 810.535 | 714.023 | 801.009 | 810.517 | 810.405 | 830.209 | 721.532 | 749.253 | 749.259 | 749.006 | 810.611 | - | 801.615 | - | - | - | - | ni 23. 5. | ||
po 24. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 24. 5. |
wt 25. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | wt 25. 5. |
śr 26. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | śr 26. 5. |
cz 27. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | cz 27. 5. |
pi 28. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 820.528 [3] | - | 820.528 [4] | pi 28. 5. | |||
so 29. 5. | 810.535 | 714.023 | 801.009 | 654.005 | 810.656 | 810.405 | 650.074 | 830.209 | 721.532 | 749.259 [5] | 749.253 | 749.006 | 810.611 | 820.528 | 801.133 [6] | so 29. 5. | ||||
ni 30. 5. | 810.535 | 714.023 | 801.009 | 654.005 | 810.656 | 810.405 | 830.209 | 721.532 | 749.259 | 749.006 | 749.253 | 810.611 | 820.528 [7] | 801.615 [8] | 820.528 [9] | ni 30. 5. | ||||
po 31. 5. | 810.535 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 31. 5. | ||||
obieg dla 31. 10.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 11 | 12 | 13 | 14 | data |
T1 Kamenický mot. | T2 Brtnický cv. | T3 Zubrnický mot. | T4 Opárno | T5 Podřipský mot. | T6 Doupovská dr. | T9 | Pražský mot. | Posázavský mot. | Rakovnický R | Kokořínský R | Lužickohorský R | Jemnická dr. | Hvozdnický ex. | Lednice | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 4. dzień | ||
Turistické linky DÚK | KŽC | Railway Capital | Další pravidelné vlaky | Občasné a mimořádné vlaky |
[1] | pociąg 1275: projetí návěstidla zakazující jízdu ve stanice Bělá pod Bezdězem (zpoždění cca. 110 - 115 min.) |
[2] | pociąg 24520: 754.018 pl + 433.001, pozn: 754 018 pouze jako př Sv 24520 BMl - Bv a Sv 24527 Bv - BMl pociągi 24521, 24527: 433.001 |
[3] | pociągi 18386, 18387: 820.528 |
[4] | Sv 11931 (Krnov 16:15 - Skrochovice 16:29 - 16:47 - Opava východ 17:04); + 011.636. |
[5] | pociąg 1271: Jeden vůz veze |
[6] | Os 10823 / 10822 / 10825 / 10824 (Pardubice hl.n. - Chrast u Chrudimi a zpět) |
[7] | pociągi 18380, 18381, 18382, 18383, 18384, 18385: 820.528 |
[8] | pociąg 24520: 801.615 pociąg 24525: -, pozn: Porucha motorového vozu, vlak nahrazen autobusem č. 570 IDS JMK |
[9] | Sv 11754 (Opava východ 19:09 - Opava západ 19:14 - 19:31 - Skrochovice 19:43 - 20:00 - Krnov 20:14) |