prosinec 2021 leden 2022 únor 2022 březen 2022 duben 2022 květen 2022 červen 2022 červenec 2022 srpen 2022
aktuální nasazení | přehled výkonů | vložit záznam | úplný výpis | jiná sledování | Facebook sledovaček | administrace

Přehled nasazení - červenec 2022
 TS 710, 711 a 831: 750.7 a 842 PP Bohumín a SS Val. Meziříčí

oběh pro
11. 8.:
TS 710 (750.7)TS 711 (750.7)TS 831 (842)TS 710a (750.7)datum
1. den2. den3. den1. den1. den2. den3. den4. den5. den1. den
20142/20143/20106
/20109/20112/20115
/20150/20151/20122
/20125/20162/21983
20173/20102/20105
/20148/20149/20120
/20123/20158/20185
10812/20141/20146
/20147/20110/20113
/20116/20119/20154
/20155/20126/20129
20190/20101/20104
/20107/28931/28934
/20118/20121/20156
/20157/20128/20193
20180/13107/13110
/13114/13119/13124
/13125/13130/13135
/13140/20133/3174
20171/2863/2890
/2865/2862/2862
/28935/1642/1642
/1647/1646
1641/1640/1645
/2867/2866/2871
/1644/1649/20130
20181/20182/20137
20100/13103/13104
/13108/13129/13134
/13139/13144/20131
/20164/12939/12939
20175/20144/20145
/20108/20111/20114
/20117/20152/20153
/20124/20127/3172
1. 7.750.717 + 86-72 003 750.715 + 86-72 002 750.712 + 86-72 001 750.719 + 86-72 005 [1] 714.226 842.025 842.036 ! 842.011 [2] 842.021 ! 750.718 1. 7.
so 2. 7.750.712 + 86-72 001 750.717 + 86-72 003 750.715 + 86-72 002 750.719 + 86-72 005 842.010 842.021 842.025   842.011 [3] - so 2. 7.
ne 3. 7.750.715 + 86-72 002 750.712 + 86-72 001 750.717 + 86-72 003 750.719 + 86-72 005 842.011
714.226
742.367
[4]
842.036 842.021   714.226
842.011
[5]
- ne 3. 7.
po 4. 7.750.717 + 86-72 003 750.715 + 86-72 002 750.712 + 86-72 001 750.719 + 86-72 005 742.367
714.226
[6]
842.011 842.036 842.021 842.010 750.716 + 86-72 004 po 4. 7.
út 5. 7.750.712 + 86-72 001 750.717 + 86-72 003 750.715 + 86-72 002 750.719 + 86-72 005 842.036 842.010 842.011 714.226 842.021
842.025
[7]
- út 5. 7.
st 6. 7.750.719 + 86-72 002 750.712 + 86-72 001 750.717 + 86-72 003 750.716 + 86-72 004 842.011
714.226
742.367
[8]
842.025 842.010 842.036 714.226
842.011
[9]
- st 6. 7.
čt 7. 7.750.717 + 86-72 003 [10] 750.719 + 86-72 002 750.712 + 86-72 001 750.716 + 86-72 004 742.367 842.011 842.025 842.010 842.036 754.086 [11] čt 7. 7.
8. 7.750.715 + 86-72 001
750.717 + 86-72 003
[12]
750.717 + 86-72 003
750.715 + 86-72 001
[13]
750.719 + 86-72 002 750.716 + 86-72 004 742.367 842.036 842.011 842.025 842.010 754.086 8. 7.
so 9. 7.750.719 + 86-72 002 750.717 + 86-72 003 750.715 + 86-72 001 750.716 + 86-72 004 842.011 842.021 842.036 742.367 842.010 - so 9. 7.
ne 10. 7.750.715 + 86-72 001 750.719 + 86-72 002 750.717 + 86-72 003 750.716 [14] 842.036
742.367
[15]
842.010 842.021 842.025 742.367
842.036
[16]
- ne 10. 7.
po 11. 7.

[17]
750.717 + 86-72 003
750.715 + 86-72 001
750.716
750.715 + 86-72 001
[18]
750.715 + 86-72 001
750.716
750.717 + 86-72 003
[19]
750.717 + 86-72 003
750.715 + 86-72 001
750.717 + 86-72 003
750.716
[20]
750.719 + 86-72 002
750.717 + 86-72 003
750.715 + 86-72 001
[21]
742.367
742.280
814.187
842.025
[22]
842.021 842.010 [23] 742.367
814.187
[24]
842.025 [25] 750.716
750.719 + 86-72 002
[26]
po 11. 7.

[17]
út 12. 7.

[17] [27]
750.719 + 86-72 002
750.715 + 86-72 001
750.717 + 86-72 003
[28]
750.715 + 86-72 001
750.716
[29]
750.719 + 86-72 002
750.716
750.715 + 86-72 001
750.719 + 86-72 002
[30]
750.717 + 86-72 003
750.719 + 86-72 002
[31]
742.280
842.021
[32]
842.025 842.021 [33] 842.021 [34] 842.010
750.717 + 86-72 003
[35]
750.719 + 86-72 002
750.716
750.717 + 86-72 003
[36]
út 12. 7.

[17] [27]
st 13. 7.

[17]
750.716
842.021
[37]
750.715 + 86-72 001 754.013 [38] [39] 742.280 842.010 842.025     750.719 + 86-72 002 st 13. 7.

[17]
čt 14. 7.

[17]
750.716
750.715 + 86-72 001
[40]
842.021 ! 750.712 + 86-72 002     742.280 ! 842.010 ! 842.025 ! 842.036 750.716 [41] čt 14. 7.

[17]
15. 7.

[17]
750.715 + 86-72 001
750.717 + 86-72 003
750.716
750.718 + 86-72 004
[42]
750.717 + 86-72 003
750.716
750.715 + 86-72 001
750.716
[43]
    742.280
742.367
[44]
        750.715 [45] 15. 7.

[17]
so 16. 7.

[17]
750.715 + 86-72 001 [46]   750.718 + 86-72 004 750.715 + 86-72 001 [47]   742.367 !       - so 16. 7.

[17]
ne 17. 7.

[17]
750.712 + 86-72 002 750.715 + 86-72 001     842.035 [48]       842.036 [49] - ne 17. 7.

[17]
po 18. 7.

[17]
  750.712 + 86-72 002 750.715 + 86-72 001   842.036 ! 842.035 !         po 18. 7.

[17]
út 19. 7.

[17]
750.715 + 86-72 001 750.718 + 86-72 004         842.025     750.712 + 86-72 002 út 19. 7.

[17]
st 20. 7.750.712 + 86-72 002 750.715 + 86-72 001 750.718 + 86-72 004 750.717 + 86-72 003 [50] 842.035
842.025
[51]
842.021 842.010 842.036 842.025
842.011
[52]
750.716
754.065
[53]
st 20. 7.
čt 21. 7.750.718 + 86-72 004 750.712 + 86-72 002 750.715 + 86-72 001 750.717 + 86-72 003 842.011 ! 842.025 842.021 842.010 ! 842.036 ! 754.065 čt 21. 7.
22. 7.750.715 + 86-72 001 750.718 + 86-72 004 750.712 + 86-72 002 750.717 + 86-72 003 842.036 842.011 842.025 842.021 842.035 754.065
754.077
[54]
22. 7.
so 23. 7.750.712 + 86-72 002 750.715 + 86-72 001 750.718 + 86-72 004 750.717 + 86-72 003 842.025 842.036 [55] 842.011 [56] 842.035 842.021
842.010
[57]
- so 23. 7.
ne 24. 7.750.718 + 86-72 004 750.712 + 86-72 002 750.715 + 86-72 001 754.081 [58] 842.011 842.025 842.035 842.010 842.036
842.021
[59]
- ne 24. 7.
po 25. 7.750.717 + 86-72 003 750.718 + 86-72 004 750.712 + 86-72 002 [60] 754.081 842.021 + 814.189 pk
842.021
842.036
[61]
842.011 842.025 842.035 842.010 750.715 [62] po 25. 7.
út 26. 7.750.712 + 86-72 002 750.717 + 86-72 003 750.718 + 86-72 004 [63] 754.081
754.086
[64]
842.010 842.036 842.011 842.025 842.035
842.021
[65]
750.715
750.719 + 86-72 005
[66]
út 26. 7.
st 27. 7.750.718 + 86-72 004 750.712 + 86-72 002 750.717 + 86-72 003 754.086 842.010
842.035
[67]
842.021 842.036 842.011 842.025
842.010
[68]
750.716 + 86-72 005 st 27. 7.
čt 28. 7.750.717 + 86-72 003 750.718 + 86-72 004 750.712 + 86-72 002 754.086
750.719 + 86-72 001
750.716 + 86-72 005
[69]
842.010 842.035 842.021 842.036 842.011
842.025
[70]
750.716 + 86-72 005
754.077
[71]
čt 28. 7.
29. 7.754.081 750.717 + 86-72 003 750.718 + 86-72 004 750.716 + 86-72 005 842.025 842.010
811.476
842.035
[72]
842.035
811.476
842.035
[73]
842.021 842.036 754.077 29. 7.
so 30. 7.750.718 + 86-72 004 750.716 + 86-72 005 750.717 + 86-72 003 754.081 [74] 742.367
842.010
[75]
842.036 [76] 842.011 842.036 [77] 842.021 [3] - so 30. 7.
ne 31. 7.750.712 + 86-72 002
750.718 + 86-72 004
750.712 + 86-72 002
[78]
750.712 + 86-72 002
750.718 + 86-72 004
[79]
750.716 + 86-72 005 750.717 + 86-72 003 842.011 842.021 842.025 842.010 842.036 - ne 31. 7.
oběh pro
11. 8.:
20142/20143/20106
/20109/20112/20115
/20150/20151/20122
/20125/20162/21983
20173/20102/20105
/20148/20149/20120
/20123/20158/20185
10812/20141/20146
/20147/20110/20113
/20116/20119/20154
/20155/20126/20129
20190/20101/20104
/20107/28931/28934
/20118/20121/20156
/20157/20128/20193
20180/13107/13110
/13114/13119/13124
/13125/13130/13135
/13140/20133/3174
20171/2863/2890
/2865/2862/2862
/28935/1642/1642
/1647/1646
1641/1640/1645
/2867/2866/2871
/1644/1649/20130
20181/20182/20137
20100/13103/13104
/13108/13129/13134
/13139/13144/20131
/20164/12939/12939
20175/20144/20145
/20108/20111/20114
/20117/20152/20153
/20124/20127/3172
datum
1. den2. den3. den1. den1. den2. den3. den4. den5. den1. den
TS 710TS 711TS 831TS 710a

[1]vlak 20128: Vlak zastavil před spadlým stromem mezi ŽST Pržno a Frýdlant n.O.
[2]vlak 20182: Vlak z důvodu MU, pád stromu do prostoru dráhy, o cca 50 minut opožděn
[3]vlak 13109: Os 13151
[4]vlak 13107: 842.011
vlak 13118: 714.226
vlak 20133: 742.367
[5]vlak 20100: 714.226
vlak 13117: 842.011
[6]vlaky 20180, 13140: 742.367
vlak 20133: 714.226
[7]vlaky 13116, 13124: 842.021
vlak 13129: 842.025
[8]vlaky 13107, 13113: 842.011
vlaky 13118, 13135, 13140: 714.226
vlak 20133: 742.367
[9]vlaky 13102, 13116: 714.226
vlaky 13117, 13134: 842.011
[10]vlak 20162: vlak 20162: půlka dveří polepená jako nefunkční, nefunkční panely, nefunkční validátory
[11]vlak 20153: vlak 20153: + Bdtee286 350 + Bdt280 276 + Bdt280 287 + Bdt280 274
vlak 20124: + Bdt280 274 + Bdt280 287 + Bdt280 276 + Bdtee286 350
vlak 20127: + Bdtee286 350 + Bdt280 276 + Bdt280 287 + Bdt280 274
[12]vlak 20106: 750.715 + 86-72 001
vlaky 20109, 20112: 750.717 + 86-72 003
[13]vlaky 20173, 20148: 750.717 + 86-72 003
vlak 20149: 750.715 + 86-72 001
[14]vlak 20112: Klasická souprava
[15]vlaky 13107, 13152, 13113: 842.036
vlaky 13118, 13123, 13128: 742.367
[16]vlak 13116: 742.367
vlak 13117: 842.036
[17]NEPŘETRŽITÁ výluka Frýdlant n. O. - Frýdek-Místek
[18]vlak 20142: 750.717 + 86-72 003
vlak 20143: 750.715 + 86-72 001
vlak 20109: 750.716
vlak 20151: 750.715 + 86-72 001
[19]vlak 20173: 750.715 + 86-72 001
vlak 20105: 750.716
vlak 20149: 750.717 + 86-72 003
[20]vlak 10812: 750.717 + 86-72 003
vlak 20147: 750.715 + 86-72 001
vlak 20110: 750.717 + 86-72 003
vlak 20119: 750.716
[21]vlak 20190: 750.719 + 86-72 002
vlak 20107: 750.717 + 86-72 003
vlak 20118: 750.715 + 86-72 001
[22]vlak 13130: 742.367, pozn: Os 95116 (Frýdlant n. O. |14:30| - Val. Meziříčí |15:20|)
vlak 13135: 742.280, pozn: Os 95119 (Valašské Meziříčí |15:37| - Frýdlant n. O. |16:29|)
vlak 13140: 814.187, pozn: Os 95122 (Frýdlant n. O. |17:30| - Val. Meziříčí |18:20|)
vlak 20133: 814.187, pozn: Os 95125 (Valašské Meziříčí |19:37| - Frýdlant n. O. |20:29|) / Os 20133 z FM 842 025
vlak 3174: 842.025
[23]vlak 1645: Najetí do překážky na trati v úseku Kopřivnice-Příbor
[24]vlak 20181: 742.367, pozn: Os 95131 (Frenštát p. R. město |04:09| - Frýdlant n. O. |04:29|)
vlak 20182: 814.187, pozn: Os 95150 (Frýdlant n. O. |20:30| - Frenštát p. R. město |20:50|)
[25]vlak 20100: 842.025
[26]vlak 10810: 750.716
vlak 20145: 750.719 + 86-72 002
[27]Střet Os 20126 s osobou na přejezdu P7401 před žst Paskov (17:40 - 21:10)
[28]vlak 20142: 750.719 + 86-72 002
vlak 20122: 750.715 + 86-72 001, pozn: nefunkční panely na ŘV
vlak 20125: 750.717 + 86-72 003
vlak 20162: 750.717 + 86-72 003, pozn: z důvodu MU ukončen ve Vratimově, dále NAD ... ve FM přestup mezi NAD ... zpět do Ov jako +60 zpožděný Os 20127
[29]vlak 20102: 750.715 + 86-72 001
vlaky 20123, 20158: 750.716
[30]vlak 20141: 750.719 + 86-72 002
vlak 20154: 750.716
vlak 20155: 750.715 + 86-72 001
vlak 20126: 750.715 + 86-72 001, pozn: STŘET S OSOBOU na přejezdu P7401 před žst Paskov
vlak 20129: 750.719 + 86-72 002, pozn: výchozí z Vratimova
[31]vlaky 20101, 20156: 750.717 + 86-72 003
vlak 20157: 750.719 + 86-72 002
vlak 20128: 750.719 + 86-72 002, pozn: po Vratimov, dále NAD ... VE FM PŘESTUP MEZI NAD
[32]vlak 13107: 742.280, pozn: Os 95105
vlak 13130: 742.280
vlak 20133: 842.021, pozn: výchozí z Vratimova
vlak 3174: 842.021
[33]vlak 20130: po Vratimov, dále NAD ... VE FM PŘESTUP MEZI NAD
[34]vlak 20137: 842.021
[35]vlak 20100: 842.010, pozn: po Frýdek-Místek, jako Os 95130 (Frýdlant n. O. |05:32| - Frenštát p. R. město |05:54|) 814189
vlak 20131: 750.717 + 86-72 003, pozn: výchozí z Vratimova a jako Sv 28933 do Bohumína
[36]vlaky 20153, 20124: 750.719 + 86-72 002
vlak 20127: 750.716, pozn: z důvodu MU ukončen v Lískovci (dále +45 NAD) ... 20:45 stažen zpět do FM jako Sv 11786
vlak 3172: 750.717 + 86-72 003, pozn: po Vratimov, dále NAD ... ve FM PŘESTUP MEZI NAD
[37]vlak 20109: 750.716
vlak 20125: 842.021
[38]vlak 20110: Ve F-M Ukončen kvůli požáru vlaku v F-M
[39]vlak 20156: Porucha lokonotivy; odřeknut
[40]vlak 20115: 750.716
vlak 20162: 750.715 + 86-72 001
[41]vlak 20127: 750.716
[42]vlak 20142: 750.715 + 86-72 001
vlak 20143: 750.717 + 86-72 003
vlak 20109: 750.716, pozn: 3x Bdt + 1x Bdtee
vlak 20151: 750.718 + 86-72 004
[43]vlak 20173: 750.717 + 86-72 003
vlak 20105: 750.716, pozn: 3x Bdt + 1x Bdtee
vlak 20149: 750.715 + 86-72 001
vlak 20123: 750.716
[44]vlak 13124: 742.280, pozn: 742.280 konec na vlaku 95110
vlak 13125: 742.367, pozn: začátek na vlaku 95113
[45]vlak 20153: 750.715
[46]vlak 20115: 750.715 + 86-72 001
[47]vlak 20109: 750.715 + 86-72 001
[48]vlak 13118: Os 95110 S6
[49]vlak 13124: Os 95112
[50]vlak 20128: + VV 003 + VV 005
[51]vlak 13140: 842.035
vlak 20133: 842.025
[52]vlak 13108: 842.025, pozn: Os 13152
vlak 13129: 842.011
[53]vlak 20108: 750.716
vlak 20153: 750.716, pozn: a jako Lv 52635 do Bohumína
vlak 20124: 754.065, pozn: z Bohumína jako Lv 52616
[54]vlak 20175: 754.065
vlaky 20144, 20145, 20108, 20152, 20153, 20124, 20127: 754.077
[55]vlak 1638: vlak 1638: Z důvodu poruchy motorového vozu odřeknut v úseku Ostrava-Kunčice - Ostravice
vlak 1639: V úseku Ostravice - Ostrava-Kunčice odřeknut
vlak 20128: Odřeknut
[56]vlak 1638: Porucha vozu
[57]vlak 13124: 842.021
vlaky 13129, 20131: 842.010
[58]vlak 20112: + Bdt280 285 + Bdtee286 187 + Bdt280 282 + Bdtee287 370
[59]vlak 13102: 842.036
vlak 13109: 842.021, pozn: Os 13151
[60]vlak 20154: vlak 20154: ukončen v Lískovci - PORUCHA na soupravě
vlak 20155: výchozí z Frýdku-Místku
vlak 20129: + Sv 28933 do Bohumína
[61]vlak 13119: 842.021 + 814.189 pk, pozn: MJ na Ostravici
vlak 13140: 842.021
vlak 20133: 842.036
[62]vlak 3172: + Bdt280 287 + Bdtee286 339 + Bdt280 280 + Bdt280 270
[63]vlak 20129: nefunkční IS na řídícím voze
[64]vlak 20190: 754.081
vlak 28931: 754.081, pozn: + Bdt280 285 + Bdtee286 187 + Bdt280 282 + Bdtee287 370
vlaky 28934, 20128: 754.086, pozn: + Bdt280 281 + Bdtee287 357 + Bdt280 282 + Bdtee287 370
[65]vlak 13108: 842.035, pozn: Os 13152
vlaky 13129, 20131: 842.021
[66]vlak 20144: 750.715
vlak 20127: 750.715, pozn: + Bdt280 270 + Bdt280 280 + Bdtee286 339 + Bdt280 287
vlak 3172: 750.719 + 86-72 005, pozn: z Bohumína Sv do Ostravy hl. n. a z FM Lv opět zpět do Bohumína (výměna za 750 716) - obrácené řazení
[67]vlak 20180: 842.010
vlak 13107: 842.035
[68]vlak 13108: 842.025, pozn: Os 13152
vlak 13129: 842.010
[69]vlaky 20101, 28931: 754.086
vlak 28934: 750.719 + 86-72 001
vlak 20118: 750.719 + 86-72 001, pozn: ukončen v Bašce (PORUCHA?)
vlak 20121: 750.719 + 86-72 001, pozn: výchozí z Bašky, z Ostravy Sv do Bohumína
vlak 20156: 750.716 + 86-72 005, pozn: V obráceném řazení.
vlak 20193: 750.716 + 86-72 005, pozn: Sv 3193, následně Sv do Bohumína (Sv 53191) a Sv zpět do FM (Sv 53247)
[70]vlak 13108: 842.011, pozn: Os 13152
vlak 13129: 842.025
[71]vlak 20175: 750.716 + 86-72 005
vlak 20144: 750.716 + 86-72 005, pozn: Obrácené řazení - PP směrem k Ostravě, mašina směrem do hor.
vlak 20153: 750.716 + 86-72 005
vlak 20124: 754.077
[72]vlaky 28935, 1642: 842.010
vlak 1642: 842.010, pozn: a za pomocí 742 367 jako Sv 11937 v 19:58 přes Hranice do Valašského Meziříčí (dovezla 842 011 na ráno jako Sv 11936)
vlak 1647: 811.476, pozn: po Jistebník, dále 842 035 (z 3. TD)
vlak 1646: 842.035, pozn: po Jistebník, dále 811 476
[73]vlak 1644: 842.035, pozn: jen do Jistebníku, poté 811.476
vlak 1649: 811.476, pozn: do Jistebníku, dále 842 035
vlak 20130: 842.035
[74]vlak 20104: vlak 20104: + Bdtee286 362 + Bdt280 284 + Bdt 280 274 + Bdt280 275
[75]vlak 13107: 742.367, pozn: + Bdtn757 223 + Bdtn757 219 (OBA ČERVENÉ)
vlak 13128: 742.367
vlak 13135: 842.010
[76]vlak 20191: Sv 3191
[77]vlak 20137: 842.036
[78]vlak 20102: 750.712 + 86-72 002, pozn: ukončen ve Vratimově ...z FM 750 718 + PP 004
vlak 20107: 750.718 + 86-72 004, pozn: po Frýdek-Místek, dále 750 712 + PP 002
vlak 20110: 750.712 + 86-72 002
[79]vlak 20141: 750.712 + 86-72 002, pozn: výchozí z Vratimova
vlak 20106: 750.712 + 86-72 002, pozn: po Frýdek-Místek, dále 750 718 + PP 004
vlak 20111: 750.718 + 86-72 004