grudzień 2022 styczeń 2023 luty 2023 marzec 2023 kwiecień 2023 maj 2023 czerwiec 2023 lipiec 2023 sierpień 2023 wrzesień 2023 październik 2023 listopad 2023 grudzień 2023
aktualne zatrudnienie | przegląd obiegów | wpisać lokomotywę | pełny wykaz | inne obiegi | Facebook sledovaček | admin | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

przegląd zatrudnienia - 27. 2. 2023

Děčínsko

Šluknov - 742.7:
Mn 86116 Děčín hl.n. nákl.n. (4:06) - Rybniště (5:28 - 8:12) - Šluknov (9:28): 750.061 pl + 753.301
Mn 86115 Šluknov (10:53) - Jedlová (13:25) - Děčín hl.n. nákl.n. (14:40)


Brniště - 750:
Mn 86121 Děčín hl.n. nákl.n. (4:29) - Česká Lípa hl.n. (5:31 - 7:43) - Brniště (8:58 - 9:15) - Jablonné v Podještědí (9:25): 742.130 pl + 742.225
Mn 86120 Jablonné v Podještědí (8:53) - Brniště (9:03 - 10:06) - Česká Lípa hl.n. (11:15 - 15:01) - Děčín hl.n. nákl.n. (16:26): 742.225 pl + 742.130


Nový Bor - 750,742:
Mn 86012 Česká Lípa hl.n. (12:45) - Nový Bor (13:10): !: nejede
Mn 86013 Nový Bor (14:07) - Česká Lípa hl.n. (14:23)


Jestřebí:
Mn 86131 Česká Lípa hl.n. (7:05) - Jestřebí (7:21 - 10:12) - Bakov nad Jizerou (11:19): 742.225 !: Česká Lípa - Jestřebí
Mn 86130 Bakov nad Jizerou (10:25) - Jestřebí (12:02 - 14:15) - Česká Lípa hl.n. (14:04)


Boletice - 742:
Mn 86107 Děčín hl.n. nákl.n. (6:24) - Děčín východ (6:44 - 13:46) - Boletice nad Labem (13:57): 742.726
Mn 86106 Boletice nad Labem (15:21) - Děčín hl.n. nákl.n. (16:38)


adhoc Nymburk:
99980 adhoc dřevo/rajky Nbk - Mimoň/Brniště (0:00 - 23:59): 753.758 pl + 753.772 !: 753.758+772 ráno z Nymburka Rajky do Brniště; 742.094+215 ráno z Nymburka prázdné vozy GIGAWOOD do Mimoně


Libuň

písky - 2x 753.6:
Mn 84151 Turnov (9:45) - Libuň (11:03)
Pn 64200 Libuň (12:02) - Bakov nad Jizerou (13:25 - 13:59) - Řetenice (18:00): 753.759 pl + 753.765
Pn 64201 Řetenice (19:47) - Bakov nad Jizerou (23:09 - 23:48) - Turnov (0:10)


Mn Libuň - 742:
Mn 84161 Turnov (4:56) - Libuň (5:32): 742.380
Mn 84152 Libuň (12:24) - Turnov (14:11)


adhoc Libuň:
99983 Libuň - Hradec Králové hl.n.
Obecnie nie ma żadnych obserwacji ani założeń dla tych pociągów.