Umlauf am 21. 11.: | TS 321 (1216A + ČD railjet) | TS 322 (1216A + ÖBB railjet) | TS 323 (1216A) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | 72pk/373 | 74pk/375 | 70pk/371 | 457/456 | 456/457 | ||
So 10. 12. | 1216.227 + 80-91 007 | 1216.236 + 80-91 002 | 1216.234 + 80-91 004 | 1116.137 + 80-91 005 362.019 + 80-91 005 [1] | 1216.210 + 80-91 003 | 1216.235 + 80-91 006 | 1216.230 + 80-90 730 | 1216.229 + 80-90 729 | 1216.231 + 80-90 731 | 1116.090 1216.238 [2] | 1216.228 | So 10. 12. |
Mo 11. 12. | 1216.235 + 80-91 001 | 1216.227 + 80-91 007 | 1216.249 + 80-91 002 | 1116.133 + 80-91 004 362.019 + 80-91 004 [3] | 362.019 + 80-91 005 1116.137 + 80-91 005 [4] | 1216.210 + 80-91 003 ! | 1216.231 + 80-90 731 ! | 1216.230 + 80-90 730 ! | 1216.229 + 80-90 729 ! | 1216.228 | 1216.238 | Mo 11. 12. |
Di 12. 12. | 1216.210 + 80-91 003 | 1216.235 + 80-91 001 ! | 1216.227 + 80-91 007 ! | 1216.249 + 80-91 002 ! | 362.019 + 80-91 004 ! | 1116.137 + 80-91 005 ! | 1216.229 + 80-90 729 [5] | 1216.238 | 1216.228 | Di 12. 12. | ||
Mi 13. 12. | 1216.210 + 80-91 003 | 1216.229 + 80-90 729 ! | 1216.228 | 1216.238 | Mi 13. 12. | |||||||
Do 14. 12. | 1216.210 + 80-91 003 | 1216.235 + 80-91 006 | 1216.238 | 1216.228 | Do 14. 12. | |||||||
Fr 15. 12. | 362.118 Vl + 1216.226 + 80-91 002 [6] | 1216.210 + 80-91 003 ! | 1216.235 + 80-91 006 ! | 1216.229 + 80-90 731 | 1216.250 + 80-90 729 | 1216.228 | 1216.238 | Fr 15. 12. | ||||
Sa 16. 12. | 1216.236 + 80-91 005 | 1216.235 + 80-91 006 | 1216.210 + 80-91 007 | 1216.234 + 80-91 001 | 1216.250 + 80-90 729 | 1216.229 + 80-90 731 ! | 1216.238 | 1216.228 | Sa 16. 12. | |||
So 17. 12. | 1216.234 + 80-91 001 | 1216.210 + 80-91 007 | 1216.235 + 80-91 006 ! | 1216.236 + 80-91 005 ! | 1216.250 + 80-90 729 ! | 1216.228 ! | 1216.238 ! | So 17. 12. | ||||
Mo 18. 12. | 1216.234 + 80-91 001 ! | 1216.210 + 80-91 007 ! | 1216.236 + 80-91 005 | 380.012 [7] | 362.109 [8] | Mo 18. 12. | ||||||
Di 19. 12. | 1216.236 + 80-91 005 ! | 1216.249 | 362.118 Vl + 1216.226 + 80-90 729 [9] | 1216.231 + 80-90 731 | Di 19. 12. | |||||||
Mi 20. 12. | 1216.235 | 1216.236 + 80-91 001 | 1216.210 | 1216.234 | 1216.233 | 1216.249 | 1216.240 + 80-90 729 | 1216.227 | 1216.231 | 1216.238 | Mi 20. 12. | |
Do 21. 12. | 1216.235 ! | 1216.236 + 80-91 001 ! | 1216.210 | 1216.234 | 1216.233 ! | 1216.231 + 80-90 731 | 1216.240 + 80-90 729 ! | 1216.227 + 80-90 720 | 1216.228 1216.250 [10] | 1216.238 | Do 21. 12. | |
Fr 22. 12. | 1216.233 | 1216.236 | 1216.249 | 1216.235 | 1216.210 | 1216.234 | 1216.231 | 1216.227 | 1216.230 | 1216.238 | 1216.250 | Fr 22. 12. |
Sa 23. 12. | 1216.234 ! | 1216.233 ! | 1216.236 ! | 1216.249 ! | 1216.235 ! | 1216.210 ! | 1216.230 ! | 1216.231 ! | 1216.227 ! | 1216.250 ! | 1216.238 ! | Sa 23. 12. |
So 24. 12. | 362.168 Vl + 1216.229 + 80-91 006 | 362.118 Vl + 1216.226 + 80-91 003 | So 24. 12. | |||||||||
Mo 25. 12. | 1216.234 | 1216.237 380.012 [11] | 1216.235 | 1216.233 | 1216.227 | Mo 25. 12. | ||||||
Di 26. 12. | 1216.234 | 380.012 | 1216.210 | Di 26. 12. | ||||||||
Mi 27. 12. | Mi 27. 12. | |||||||||||
Do 28. 12. | 1216.233 + 80-91 007 1116.176 + 80-91 007 [12] | 1216.249 + 80-91 005 | 1216.234 + 80-91 002 | 1216.236 + 80-91 004 | 1216.227 + 80-91 006 362.163 + 80-91 006 [13] | 1216.235 + 80-91 001 | 1216.231 + 80-90 731 | 1216.230 + 80-90 730 | 1216.210 + 80-90 729 | Do 28. 12. | ||
Fr 29. 12. | 1216.235 + 80-91 007 | 380.012 + 80-91 005 1116.176 + 80-91 005 380.003 + 80-91 005 [14] | 1216.249 + 80-91 002 | 1216.234 + 80-91 004 | 1216.236 + 80-91 006 | 362.163 + 80-91 001 1116.270 + 80-91 001 [15] | 1216.210 + 80-90 729 | 1216.231 + 80-90 731 | 1216.230 + 80-90 730 ! | 1216.233 | Fr 29. 12. | |
Sa 30. 12. | 362.163 + 80-91 006 [16] | 1216.250 + 80-91 003 | 380.003 + 80-91 001 [17] | 1216.249 + 80-91 005 | 1216.234 + 80-91 002 | 1216.236 + 80-91 004 | 1216.210 + 80-90 729 | 362.042 + 80-90 731 [18] | Sa 30. 12. | |||
So 31. 12. | 380.003 [19] | 1216.234 | 1216.250 + 80-91 001 | 1216.236 + 80-91 004 | 1216.231 [20] | 1216.231 + 80-90 731 [21] | So 31. 12. | |||||
Umlauf am 21. 11.: | - | - | - | - | - | - | 72pk/373 | 74pk/375 | 70pk/371 | 457/456 | 456/457 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | ||
TS 321 (1216A + ČD railjet) | TS 322 (1216A + ÖBB railjet) | TS 323 (1216A) |
[1] | Züge 1021, 553: 1116.137 + 80-91 005 Zug 256: 362.019 + 80-91 005, pozn: Graz Hbf. - Břeclav 1116 137; Břeclav - Brno-Maloměřice St.6 362 158; Brno-Maloměřice St.6 - Praha hl.n. 362 019 |
[2] | Zug 457: 1116.090, pozn: Vlak výchozí ze stanice Břeclav - přechod GVD Zug 456: 1216.238, pozn: V úseku Graz Hbf - Wien Hbf 1116.185, Wien Hbf - Berlin Hbf 1216.238 |
[3] | Züge 1021, 553: 1116.133 + 80-91 004 Zug 256: 362.019 + 80-91 004, pozn: z Břeclavi, do Břeclavi 1116.133 |
[4] | Zug 257: 362.019 + 80-91 005, pozn: 362.019 Praha - Břeclav, z Břeclavi do Rakouska 1116.133 Zug 374: 1116.137 + 80-91 005 |
[5] | Zug 373: Praha hl.n. - Wien Hbf 1216 229 + 80-90 029; Wien Hbf - Graz Hbf 1216 250 + 80-90 029 |
[6] | Zug 71: př. Praha - Břeclav, z Břeclavi př. 1116.187 |
[7] | Zug 373: z Břeclavi 1116.089 |
[8] | Zug 371: z Břeclavi 1116.241 |
[9] | Zug 72: Porucha 1216.226 v žst Česká Třebová, Česká Třebová-Praha veden Sv s přípřežní 362.118 |
[10] | Zug 457: 1216.228 Zug 456: 1216.250 |
[11] | Zug 71: 1216.237 Zug 78: 380.012, pozn: Břeclav - Praha, Graz - Břeclav 1216.237 |
[12] | Zug 73: 1216.233 + 80-91 007 Zug 370: 1116.176 + 80-91 007, pozn: 1116.176 do Břeclavi, Břeclav - Praha 380.003 |
[13] | Zug 257: 1216.227 + 80-91 006 Zug 374: 362.163 + 80-91 006, pozn: 1116.270 do Břeclavi, 362.163 Břeclav - Brno, |
[14] | Zug 71: 380.012 + 80-91 005, pozn: z Břeclavi 1116.176 Zug 78: 1116.176 + 80-91 005, pozn: z Břeclavi 380.003 Zug 575: 380.003 + 80-91 005 |
[15] | Zug 578: 362.163 + 80-91 001 Züge 75, 372: 1116.270 + 80-91 001, pozn: Graz - Břeclav, Břeclav - Praha 362.163 |
[16] | Zug 73: po Břeclav 1116.270, Břeclav - Praha 362.163 |
[17] | Zug 79: z Břeclavi 1116.176 |
[18] | Zug 70: Vídeň - Břeclav 1216.014, Břeclav - Praha 362.042 |
[19] | Zug 73: Praha - Břeclav 380.003, Břeclav - Graz 1216.236 |
[20] | Zug 74: 1216.231 |
[21] | Zug 70: 1216.231 + 80-90 731 |