Umlauf am 14. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ČD railjet) | TS 323 (1216 + ÖBB railjet) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
71/78pk/285 | 284pk/77/374pk | 574pk/75/372pk | 73/370pk | 72pk/371 | 74pk/373 | 70pk/79/850pk | 553/76pk/375 | ||
Mo 1. 7. | 1216.228 + 981.004 | 1216.237 + 981.005 | Mo 1. 7. | ||||||
Di 2. 7. | 1216.250 + 981.007 | 1216.228 + 981.004 | Di 2. 7. | ||||||
Mi 3. 7. | 1216.210 + 981.006 | Mi 3. 7. | |||||||
Do 4. 7. | 1216.228 | 1216.237 + 981.005 | 1216.239 + 981.001 | Do 4. 7. | |||||
Fr 5. 7. | 1216.210 | 1216.235 | Fr 5. 7. | ||||||
Sa 6. 7. | 1216.228 | 1216.210 | 1216.226 | 1216.235 | Sa 6. 7. | ||||
So 7. 7. | 1216.210 + 981.006 | 1216.235 + 981.001 1216.235 + 980.031 [1] | So 7. 7. | ||||||
Mo 8. 7. | 1216.237 + 981.002 | 1216.250 | 1216.228 | 1216.230 1216.230 + 981.005 [2] | 1216.235 | 1216.226 | 1216.238 | Mo 8. 7. | |
Di 9. 7. | 1216.230 1216.250 [3] | 1216.237 | 1216.228 1216.230 [4] | 1216.238 | 1216.235 | 1216.226 | 1216.234 | Di 9. 7. | |
Mi 10. 7. | 1216.250 | 1216.251 | Mi 10. 7. | ||||||
Do 11. 7. | Do 11. 7. | ||||||||
Fr 12. 7. | Fr 12. 7. | ||||||||
Sa 13. 7. | 1216.238 [5] | Sa 13. 7. | |||||||
So 14. 7. | So 14. 7. | ||||||||
Mo 15. 7. | 1216.229 + 980.031 | Mo 15. 7. | |||||||
Di 16. 7. | 1216.235 + 981.006 | Di 16. 7. | |||||||
Mi 17. 7. | Mi 17. 7. | ||||||||
Do 18. 7. | 362.172 + 981.005 | Do 18. 7. | |||||||
Fr 19. 7. | 1216.230 + 981.007 1216.229 + 981.002 [6] | 1216.231 | Fr 19. 7. | ||||||
Sa 20. 7. | 1216.250 + 981.004 | Sa 20. 7. | |||||||
So 21. 7. | 981.007 + 1216.230 Sl | So 21. 7. | |||||||
Mo 22. 7. | Mo 22. 7. | ||||||||
Di 23. 7. | 1216.236 + 981.006 | Di 23. 7. | |||||||
Mi 24. 7. | Mi 24. 7. | ||||||||
Do 25. 7. | Do 25. 7. | ||||||||
Fr 26. 7. | Fr 26. 7. | ||||||||
Sa 27. 7. | 1216.228 + 981.005 | 1216.230 | Sa 27. 7. | ||||||
So 28. 7. | So 28. 7. | ||||||||
Mo 29. 7. | 350.020 [7] | Mo 29. 7. | |||||||
Di 30. 7. | 1216.231 + 981.006 | 1216.230 + 981.003 | Di 30. 7. | ||||||
Mi 31. 7. | 1216.231 | 1216.250 Sl | 1216.235 | Mi 31. 7. | |||||
Umlauf am 14. 12.: | 71/78pk/285 | 284pk/77/374pk | 574pk/75/372pk | 73/370pk | 72pk/371 | 74pk/373 | 70pk/79/850pk | 553/76pk/375 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ČD railjet) | TS 323 (1216 + ÖBB railjet) |
[1] | Zug 70: 1216.235 + 981.001 Zug 79: 1216.235 + 980.031 |
[2] | Zug 73: 1216.230 Zug 370: 1216.230 + 981.005 |
[3] | Zug 71: 1216.230 Zug 78: 1216.250 |
[4] | Zug 73: 1216.228 Zug 370: 1216.230 |
[5] | Zug 72: na vlaku rj 72 v České Třebové porucha lokomotivy, z České Třebové do Prahy na přípřeži 362.021 (odjezd z České Třebové se zpožděním 66 minut) |
[6] | Zug 574: 1216.230 + 981.007 Zug 75: 1216.229 + 981.002 |
[7] | Zug 284: Vlaky 284/77 |