obeh pre 14. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ČD railjet) | TS 323 (1216 + ÖBB railjet) | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 1. deň | 2. deň | 1. deň | 2. deň |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
71/78pk/285 | 284pk/77/374pk | 574pk/75/372pk | 73/370pk | 72pk/371 | 74pk/373 | 70pk/79/850pk | 553/76pk/375 | ||
po 1. 7. | 1216.228 + 981.004 | 1216.237 + 981.005 | po 1. 7. | ||||||
ut 2. 7. | 1216.250 + 981.007 | 1216.228 + 981.004 | ut 2. 7. | ||||||
st 3. 7. | 1216.210 + 981.006 | st 3. 7. | |||||||
št 4. 7. | 1216.228 | 1216.237 + 981.005 | 1216.239 + 981.001 | št 4. 7. | |||||
pi 5. 7. | 1216.210 | 1216.235 | pi 5. 7. | ||||||
so 6. 7. | 1216.228 | 1216.210 | 1216.226 | 1216.235 | so 6. 7. | ||||
ne 7. 7. | 1216.210 + 981.006 | 1216.235 + 981.001 1216.235 + 980.031 [1] | ne 7. 7. | ||||||
po 8. 7. | 1216.237 + 981.002 | 1216.250 | 1216.228 | 1216.230 1216.230 + 981.005 [2] | 1216.235 | 1216.226 | 1216.238 | po 8. 7. | |
ut 9. 7. | 1216.230 1216.250 [3] | 1216.237 | 1216.228 1216.230 [4] | 1216.238 | 1216.235 | 1216.226 | 1216.234 | ut 9. 7. | |
st 10. 7. | 1216.250 | 1216.251 | st 10. 7. | ||||||
št 11. 7. | št 11. 7. | ||||||||
pi 12. 7. | pi 12. 7. | ||||||||
so 13. 7. | 1216.238 [5] | so 13. 7. | |||||||
ne 14. 7. | ne 14. 7. | ||||||||
po 15. 7. | 1216.229 + 980.031 | po 15. 7. | |||||||
ut 16. 7. | 1216.235 + 981.006 | ut 16. 7. | |||||||
st 17. 7. | st 17. 7. | ||||||||
št 18. 7. | 362.172 + 981.005 | št 18. 7. | |||||||
pi 19. 7. | 1216.230 + 981.007 1216.229 + 981.002 [6] | 1216.231 | pi 19. 7. | ||||||
so 20. 7. | 1216.250 + 981.004 | so 20. 7. | |||||||
ne 21. 7. | 981.007 + 1216.230 pk | ne 21. 7. | |||||||
po 22. 7. | po 22. 7. | ||||||||
ut 23. 7. | 1216.236 + 981.006 | ut 23. 7. | |||||||
st 24. 7. | st 24. 7. | ||||||||
št 25. 7. | št 25. 7. | ||||||||
pi 26. 7. | pi 26. 7. | ||||||||
so 27. 7. | 1216.228 + 981.005 | 1216.230 | so 27. 7. | ||||||
ne 28. 7. | ne 28. 7. | ||||||||
po 29. 7. | 350.020 [7] | po 29. 7. | |||||||
ut 30. 7. | 1216.231 + 981.006 | 1216.230 + 981.003 | ut 30. 7. | ||||||
st 31. 7. | 1216.231 | 1216.250 pk | 1216.235 | st 31. 7. | |||||
obeh pre 14. 12.: | 71/78pk/285 | 284pk/77/374pk | 574pk/75/372pk | 73/370pk | 72pk/371 | 74pk/373 | 70pk/79/850pk | 553/76pk/375 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 1. deň | 2. deň | 1. deň | 2. deň | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ČD railjet) | TS 323 (1216 + ÖBB railjet) |
[1] | vlak 70: 1216.235 + 981.001 vlak 79: 1216.235 + 980.031 |
[2] | vlak 73: 1216.230 vlak 370: 1216.230 + 981.005 |
[3] | vlak 71: 1216.230 vlak 78: 1216.250 |
[4] | vlak 73: 1216.228 vlak 370: 1216.230 |
[5] | vlak 72: na vlaku rj 72 v České Třebové porucha lokomotivy, z České Třebové do Prahy na přípřeži 362.021 (odjezd z České Třebové se zpožděním 66 minut) |
[6] | vlak 574: 1216.230 + 981.007 vlak 75: 1216.229 + 981.002 |
[7] | vlak 284: Vlaky 284/77 |