obeh pre 14. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ČD railjet) | TS 323 (1216 + ÖBB railjet) | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 1. deň | 2. deň | 1. deň | 2. deň |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
71/78pk/285 | 284pk/77/374pk | 574pk/75/372pk | 73/370pk | 72pk/371 | 74pk/373 | 70pk/79/850pk | 553/76pk/375 | ||
št 1. 8. | 1216.210 + 981.002 1216.227 + 980.031 [1] | št 1. 8. | |||||||
pi 2. 8. | pi 2. 8. | ||||||||
so 3. 8. | so 3. 8. | ||||||||
ne 4. 8. | ne 4. 8. | ||||||||
po 5. 8. | 1216.228 + 981.005 | po 5. 8. | |||||||
ut 6. 8. | ut 6. 8. | ||||||||
st 7. 8. | st 7. 8. | ||||||||
št 8. 8. | 1216.230 + 981.007 362.170 + 981.006 [2] | št 8. 8. | |||||||
pi 9. 8. | 1216.226 + 981.002 | 981.003 | pi 9. 8. | ||||||
so 10. 8. | 1216.236 + 981.003 | so 10. 8. | |||||||
ne 11. 8. | 1216.228 + 981.005 | ne 11. 8. | |||||||
po 12. 8. | 1216.234 | 1216.210 | 1216.228 | 1216.236 | 1216.237 | 1216.235 | po 12. 8. | ||
ut 13. 8. | 1216.249 | 1216.226 | ut 13. 8. | ||||||
st 14. 8. | 1216.249 + 981.004 | 1216.250 + 981.005 | 1216.231 + 980.029 | st 14. 8. | |||||
št 15. 8. | 1216.210 + 981.006 | št 15. 8. | |||||||
pi 16. 8. | pi 16. 8. | ||||||||
so 17. 8. | 1216.228 + 981.002 | 1216.236 + 981.003 | so 17. 8. | ||||||
ne 18. 8. | 1216.228 + 981.002 | ne 18. 8. | |||||||
po 19. 8. | 1216.234 + 981.001 | 1216.233 | 1216.236 + 981.003 | 1216.250 1216.250 + 981.007 [3] | 1216.237 + 980.030 | 1216.240 + 980.029 | po 19. 8. | ||
ut 20. 8. | ut 20. 8. | ||||||||
st 21. 8. | 1216.240 + 980.029 | st 21. 8. | |||||||
št 22. 8. | 1216.227 + 981.004 | 1216.240 + 980.029 | št 22. 8. | ||||||
pi 23. 8. | 1216.228 + 980.029 | pi 23. 8. | |||||||
so 24. 8. | 1216.210 | so 24. 8. | |||||||
ne 25. 8. | 362.161 pr + 1216.235 + 981.002 362.118 pr + 1216.235 + 981.002 [4] | ne 25. 8. | |||||||
po 26. 8. | 1216.240 + 981.007 | po 26. 8. | |||||||
ut 27. 8. | 1216.228 + 980.030 [5] | 1216.236 | 1216.231 362.161 pr + 1216.231 [6] | 1216.240 | 1216.228 362.131 pr + 1216.228 [7] | ut 27. 8. | |||
st 28. 8. | 1216.230 + 981.003 | st 28. 8. | |||||||
št 29. 8. | 1216.227 | št 29. 8. | |||||||
pi 30. 8. | 1216.233 + 981.006 | pi 30. 8. | |||||||
so 31. 8. | 1216.210 + 981.001 | so 31. 8. | |||||||
obeh pre 14. 12.: | 71/78pk/285 | 284pk/77/374pk | 574pk/75/372pk | 73/370pk | 72pk/371 | 74pk/373 | 70pk/79/850pk | 553/76pk/375 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 1. deň | 2. deň | 1. deň | 2. deň | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ČD railjet) | TS 323 (1216 + ÖBB railjet) |
[1] | vlak 73: 1216.210 + 981.002 vlak 370: 1216.227 + 980.031 |
[2] | vlak 574: 1216.230 + 981.007 vlak 75: 362.170 + 981.006 |
[3] | vlak 74: 1216.250 vlak 373: 1216.250 + 981.007 |
[4] | vlak 74: 362.161 pr + 1216.235 + 981.002 vlak 373: 362.118 pr + 1216.235 + 981.002 |
[5] | vlak 285: 1216.228 + 980.030 |
[6] | vlak 72: 1216.231 vlak 371: 362.161 pr + 1216.231, pozn: mezi Zábořím nad Labem a Řečany nad Labem porucha lokomotivy, Řečany příjezd se zpožděním 85 minut, z Řečan nad Labem na přípřeži 362.161, odjezd se zpožděním 188 minut |
[7] | vlak 76: 1216.228, pozn: na vlaku rj 76 v České Třebové porucha lokomotivy, z České Třebové do Prahy vlak pro cestující odřeknut, pokračoval soupravově, ČT odjezd se zpožděním 106 minut vlak 375: 362.131 pr + 1216.228, pozn: z Prahy hl.n. odjezd se zpožděním 68 minut |