oběh pro 12. 12.: | TS 311 (193) | TS 312 (193) | TS 31x (193) | datum | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | ||
st 1. 4. | 193.290 | - | - | - | st 1. 4. |
čt 2. 4. | 193.290 | - | - | - | čt 2. 4. |
pá 3. 4. | 193.290 | - | - | - | pá 3. 4. |
so 4. 4. | - | - | - | - | so 4. 4. |
ne 5. 4. | - | - | - | - | ne 5. 4. |
po 6. 4. | 193.290 | - | - | - | po 6. 4. |
út 7. 4. | 193.290 | - | - | - | út 7. 4. |
st 8. 4. | 193.290 | - | - | - | st 8. 4. |
čt 9. 4. | 193.290 | - | - | - | čt 9. 4. |
pá 10. 4. | - | - | - | - | pá 10. 4. |
so 11. 4. | - | - | - | - | so 11. 4. |
ne 12. 4. | - | - | - | - | ne 12. 4. |
po 13. 4. | - | - | - | - | po 13. 4. |
út 14. 4. | 193.290 | - | - | - | út 14. 4. |
st 15. 4. | 193.290 | - | - | - | st 15. 4. |
čt 16. 4. | 193.290 | - | - | - | čt 16. 4. |
pá 17. 4. | 193.290 | - | - | - | pá 17. 4. |
so 18. 4. | - | - | - | - | so 18. 4. |
ne 19. 4. | - | - | - | - | ne 19. 4. |
po 20. 4. | - | - | - | po 20. 4. | |
út 21. 4. | 193.290 | - | - | - | út 21. 4. |
st 22. 4. | 193.290 | - | - | - | st 22. 4. |
čt 23. 4. | 193.290 193.290 př + 163.063 [1] | - | - | - | čt 23. 4. |
pá 24. 4. | 193.290 | - | - | - | pá 24. 4. |
so 25. 4. | - | - | - | - | so 25. 4. |
ne 26. 4. | - | 193.292 [2] | 362.127 193.291 [3] | 193.296 | ne 26. 4. |
po 27. 4. | 193.290 př + 193.293 193.290 [4] | 193.291 | 193.292 | 193.296 | po 27. 4. |
út 28. 4. | 193.290 | 193.291 | 193.296 | út 28. 4. | |
st 29. 4. | 193.290 | 193.292 | 193.296 193.297 [5] | st 29. 4. | |
čt 30. 4. | 193.290 | 193.292 | 193.291 | 193.297 | čt 30. 4. |
oběh pro 12. 12.: | - | - | - | - | datum |
1. den | 1. den | 2. den | 1. den | ||
TS 311 (193) | TS 312 (193) | TS 31x (193) |
[1] | vlak 698: 193.290 vlak 679: 193.290 př + 163.063 |
[2] | vlak 607: -, pozn: vlaky 601, 616 a 607 dnes v úseku Ústí n/L - Praha nejely vlak 612: 193.292 |
[3] | vlak 614: -, pozn: 618, 605 a 614 dnes v úseku Ústí n/L - Praha nejely vlak 609: 362.127 vlak 606: 193.291 |
[4] | vlak 698: 193.290 př + 193.293 vlak 679: 193.290 |
[5] | vlaky 898, 124: 193.296 vlak 899: 193.297 |