oběh pro 12. 12.: | TS 761 (714) | TS 811 (854) | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
ne 15. 12. | - | - | - | 854.032 [1] | 854.212 [2] | 814.139 | ne 15. 12. |
po 16. 12. | 714.202 | 714.218 | 854.223 | 854.029 | 854.217 | 854.212 | po 16. 12. |
út 17. 12. | 714.218 | 714.202 | 854.032 | 854.223 | 854.029 | 854.217 | út 17. 12. |
st 18. 12. | 714.220 | 714.218 | 854.212 | 854.032 | 854.223 | 854.029 | st 18. 12. |
čt 19. 12. | 714.218 714.220 [3] | 714.220 714.218 [4] | 854.029 | 854.212 | 854.032 | 854.217 | čt 19. 12. |
pá 20. 12. | 714.218 | 714.220 | 854.217 | 854.029 | 854.212 | 854.213 | pá 20. 12. |
so 21. 12. | - | - | - | 854.029 | 854.212 | - | so 21. 12. |
ne 22. 12. | - | - | - | 854.213 | 854.212 | 854.029 | ne 22. 12. |
po 23. 12. | 714.202 | 714.218 | 854.029 | 854.217 | 854.223 | 854.212 | po 23. 12. |
út 24. 12. | - | - | - | 854.217 | 854.223 | út 24. 12. | |
st 25. 12. | - | - | - | 854.213 | 854.223 | 854.217 | st 25. 12. |
čt 26. 12. | - | - | - | 854.032 | 854.213 | 854.223 | čt 26. 12. |
pá 27. 12. | 714.220 | 714.202 | 854.217 | 854.029 | 854.032 | 854.213 | pá 27. 12. |
so 28. 12. | - | - | - | 854.029 | 854.032 | - | so 28. 12. |
ne 29. 12. | - | - | - | 854.213 | 854.032 | 854.029 + 814.171 pk | ne 29. 12. |
po 30. 12. | 714.202 | 714.220 | 854.029 854.032 [5] | 854.217 854.029 [6] | 854.213 | 854.032 [7] | po 30. 12. |
út 31. 12. | 714.220 | 714.202 | 854.223 | 854.032 | 854.029 | 854.213 | út 31. 12. |
oběh pro 12. 12.: | - | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 761 (714) | TS 811 (854) |
[1] | vlak 1565: -, pozn: Sp 1565 z Kladna do Prahy odřeknut z důvodu poruchy motorového vozu vlaky 1562, 1564, 1580: 854.032 |
[2] | vlak 1565: -, pozn: Sp 1565 z Kladna do Prahy odřeknut z důvodu poruchy motorového vozu vlaky 1564, 1580: 854.212 |
[3] | vlak 1495: 714.218 vlak 21818: 714.220 |
[4] | vlak 19791: 714.220 vlak 1494: 714.218 |
[5] | vlak 9801: 854.029 vlak 1582: 854.032 |
[6] | vlak 1563: 854.217 vlak 1562: - vlaky 1568, 19865: 854.029 |
[7] | vlak 1565: 854.032 |