oběh pro 9. 12.: | TS 1 | TS 1a | TS 2 | TS 2a | TS 2b | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | 1046/1045 | 1029/1030/1035 | 1032/1037/1028 | 1040/1033/1034 | 1031/1036 | ||
čt 1. 6. | 388.206 | 388.210 | 388.203 | 386.204 | 386.203 | 386.202 | 386.201 | čt 1. 6. |
pá 2. 6. | 388.210 | 388.204 | 388.203 388.213 [1] | 386.203 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | pá 2. 6. |
so 3. 6. | 388.206 [2] | 388.210 | 388.213 | 386.204 | 386.203 | 386.202 | 386.201 | so 3. 6. |
ne 4. 6. | 388.210 | 193.830 388.207 + 193.830 pk [3] | 388.213 | 386.203 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | ne 4. 6. |
po 5. 6. | 388.207 | 388.210 | 388.213 | 386.204 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | po 5. 6. |
út 6. 6. | 388.212 | 388.207 | 388.213 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 386.201 | út 6. 6. |
st 7. 6. | 388.207 | 388.212 [4] | 388.213 | 386.204 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | st 7. 6. |
čt 8. 6. | 388.205 | 388.207 [5] | 388.213 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 386.201 | čt 8. 6. |
pá 9. 6. | 388.202 | 388.205 | 388.213 | 386.204 | 386.203 | 386.201 [6] | 386.202 | pá 9. 6. |
so 10. 6. | 388.205 | 388.202 | 388.213 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 386.201 | so 10. 6. |
ne 11. 6. | 388.202 | 388.205 | 388.213 388.212 [7] | 386.204 | 386.203 | 386.201 | 386.202 | ne 11. 6. |
po 12. 6. | 388.205 | 388.202 | 388.212 | 386.203 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | po 12. 6. |
út 13. 6. | 388.202 | 388.205 | 388.212 [8] | 386.204 | 386.203 | 386.202 | 386.201 | út 13. 6. |
st 14. 6. | 388.205 | 388.202 | 388.212 388.216 [9] | 386.203 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | st 14. 6. |
čt 15. 6. | 388.202 | 388.205 | 388.216 | 386.204 | 386.203 | 386.202 | 193.226 | čt 15. 6. |
pá 16. 6. | 388.205 | 388.202 [10] | 388.216 | 386.201 | 386.204 | 193.226 | 386.202 | pá 16. 6. |
so 17. 6. | 186.373 388.212 [11] | 388.205 | 388.216 | 386.204 | 386.201 | 386.202 | 193.226 | so 17. 6. |
ne 18. 6. | 388.205 | 388.212 186.373 + 388.212 pk [12] | 388.216 | 386.201 | 386.204 | 193.226 | 386.202 | ne 18. 6. |
po 19. 6. | 186.373 | 388.205 | 388.216 | 386.204 | 386.201 | 193.226 | 386.202 | po 19. 6. |
út 20. 6. | 388.218 | 186.373 | 388.216 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 193.226 | út 20. 6. |
st 21. 6. | 388.211 | 388.208 | 388.216 | 386.204 | 386.203 | 193.226 | 386.202 | st 21. 6. |
čt 22. 6. | 388.205 | 388.211 | 388.216 | 386.203 | 386.204 | 386.202 | 193.226 | čt 22. 6. |
pá 23. 6. | 388.211 | 386.201 | 388.216 | 386.204 | 386.203 | 193.226 | 386.202 | pá 23. 6. |
so 24. 6. | 388.218 | 388.211 | 388.216 | 386.203 | 386.204 386.201 [13] | 386.202 | 193.226 | so 24. 6. |
ne 25. 6. | 388.211 | 388.208 + 388.201 pk 388.208 [14] | 388.216 | 386.201 | 386.203 | 193.226 | 386.202 | ne 25. 6. |
po 26. 6. | 388.208 193.222 [15] | 388.204 | 388.216 | 386.203 | 386.201 | 193.226 | 386.202 | po 26. 6. |
út 27. 6. | 388.204 | 193.222 | 388.216 | 386.201 | 386.203 | 193.226 | 386.202 | út 27. 6. |
st 28. 6. | 388.207 | 388.204 | 388.216 | 386.203 | 386.201 | 193.222 | 193.226 | st 28. 6. |
čt 29. 6. | 388.204 | 388.207 | 388.216 | 386.201 | 386.203 | 193.226 | 193.222 | čt 29. 6. |
pá 30. 6. | 388.207 | 388.215 | 388.216 | 386.203 | 386.201 | 193.222 | 193.226 | pá 30. 6. |
oběh pro 9. 12.: | 1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | 1046/1045 | 1029/1030/1035 | 1032/1037/1028 | 1040/1033/1034 | 1031/1036 | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 1. den | ||
TS 1 | TS 1a | TS 2 | TS 2a | TS 2b |
[1] | vlak 1046: 388.203 vlak 1045: 388.213 |
[2] | vlak 1041: Kvůli MU veden odklonem přes Kojetín, Přerov a Otrokovice |
[3] | vlaky 1042, 1043: 193.830 vlak 1050: 388.207 + 193.830 pk |
[4] | vlak 1042: 388.212 |
[5] | vlak 1050: MU v Kutné Hoře, ve stanici Golčův Jeníkov vlak vrácen do stanice Brno hl.n. Ze stanice Brno hl.n veden přes Blansko. +275 minut zpoždění |
[6] | vlak 1033: Odklon přes Českou Třebovou |
[7] | vlak 1046: 388.213 vlak 1045: 388.212 |
[8] | vlaky 1046, 1045: 388.212 |
[9] | vlak 1046: 388.212 vlak 1045: 388.216 |
[10] | vlak 1042: 388.202 |
[11] | vlak 1041: 186.373 vlak 1049: 388.212 |
[12] | vlak 1042: 388.212 vlak 1050: 186.373 + 388.212 pk |
[13] | vlak 1032: 386.204 vlak 1037: 386.201 |
[14] | vlak 1042: 388.208 + 388.201 pk vlak 1043: 388.208 |
[15] | vlaky 1041, 1048: 388.208 vlak 1049: 193.222 |