oběh pro 11. 12.: | TS 761 (750.7) | TS 761a (750.7) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|
- | 1412/1403 /1406/1409 | 1410/1405 /1404/1411 | 70361/1401/1408 /1407/1402/70360 | ||
pá 1. 10. | pá 1. 10. | ||||
so 2. 10. | - | 750.701 | 750.704 | 750.703 | so 2. 10. |
ne 3. 10. | - | ne 3. 10. | |||
po 4. 10. | po 4. 10. | ||||
út 5. 10. | út 5. 10. | ||||
st 6. 10. | st 6. 10. | ||||
čt 7. 10. | 750.703 [1] | 750.701 | 750.703 [2] | čt 7. 10. | |
pá 8. 10. | pá 8. 10. | ||||
so 9. 10. | - | so 9. 10. | |||
ne 10. 10. | - | 750.701 | 750.702 754.079 př + 750.702 [3] | ne 10. 10. | |
po 11. 10. | 750.702 | 750.701 | 750.703 | 750.704 | po 11. 10. |
út 12. 10. | út 12. 10. | ||||
st 13. 10. | 754.079 | 750.701 | st 13. 10. | ||
čt 14. 10. | 750.704 | 754.079 | 750.702 | čt 14. 10. | |
pá 15. 10. | pá 15. 10. | ||||
so 16. 10. | - | so 16. 10. | |||
ne 17. 10. | - | 750.701 | 750.703 | 750.704 | ne 17. 10. |
po 18. 10. | 754.079 | 750.703 | po 18. 10. | ||
út 19. 10. | út 19. 10. | ||||
st 20. 10. | 750.701 | 750.703 | 750.704 | st 20. 10. | |
čt 21. 10. | 754.079 | 750.701 | 750.704 | čt 21. 10. | |
pá 22. 10. | 750.703 | 754.079 | 750.701 | pá 22. 10. | |
so 23. 10. | - | 750.704 | 750.703 | 750.701 | so 23. 10. |
ne 24. 10. | - | 750.703 | 750.704 | 750.701 | ne 24. 10. |
po 25. 10. | po 25. 10. | ||||
út 26. 10. | 750.702 | 750.703 | 750.701 | út 26. 10. | |
st 27. 10. | 750.703 | 750.704 | 750.702 | 750.701 | st 27. 10. |
čt 28. 10. | - | 750.703 | 750.704 | 750.701 750.701 př + 754.079 [4] | čt 28. 10. |
pá 29. 10. | 750.704 | pá 29. 10. | |||
so 30. 10. | - | so 30. 10. | |||
ne 31. 10. | - | 749.265 | ne 31. 10. | ||
oběh pro 11. 12.: | - | 1412/1403 /1406/1409 | 1410/1405 /1404/1411 | 70361/1401/1408 /1407/1402/70360 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 1. den | ||
TS 761 (750.7) | TS 761a (750.7) |
[1] | vlak 1411: 750.703 |
[2] | vlak 1404: 750.703 |
[3] | vlak 1408: 750.702 vlak 1407: 754.079 př + 750.702 |
[4] | vlak 1401: 750.701, pozn: Dojel s 15 minutami do Jindřichova na Moravě. Musel odpojit poslední dva vozy (B249+Bdtee276) dále pokračoval jenom s jedním vozem pravděpodobně až do Jeseníku. vlak 1407: 750.701 př + 754.079 |