Umlauf am 11. 12.: | TS 761 (750.7) | TS 761a (750.7) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|
- | 1412/1403 /1406/1409 | 1410/1405 /1404/1411 | 70361/1401/1408 /1407/1402/70360 | ||
Fr 1. 10. | Fr 1. 10. | ||||
Sa 2. 10. | - | 750.701 | 750.704 | 750.703 | Sa 2. 10. |
So 3. 10. | - | So 3. 10. | |||
Mo 4. 10. | Mo 4. 10. | ||||
Di 5. 10. | Di 5. 10. | ||||
Mi 6. 10. | Mi 6. 10. | ||||
Do 7. 10. | 750.703 [1] | 750.701 | 750.703 [2] | Do 7. 10. | |
Fr 8. 10. | Fr 8. 10. | ||||
Sa 9. 10. | - | Sa 9. 10. | |||
So 10. 10. | - | 750.701 | 750.702 754.079 Vl + 750.702 [3] | So 10. 10. | |
Mo 11. 10. | 750.702 | 750.701 | 750.703 | 750.704 | Mo 11. 10. |
Di 12. 10. | Di 12. 10. | ||||
Mi 13. 10. | 754.079 | 750.701 | Mi 13. 10. | ||
Do 14. 10. | 750.704 | 754.079 | 750.702 | Do 14. 10. | |
Fr 15. 10. | Fr 15. 10. | ||||
Sa 16. 10. | - | Sa 16. 10. | |||
So 17. 10. | - | 750.701 | 750.703 | 750.704 | So 17. 10. |
Mo 18. 10. | 754.079 | 750.703 | Mo 18. 10. | ||
Di 19. 10. | Di 19. 10. | ||||
Mi 20. 10. | 750.701 | 750.703 | 750.704 | Mi 20. 10. | |
Do 21. 10. | 754.079 | 750.701 | 750.704 | Do 21. 10. | |
Fr 22. 10. | 750.703 | 754.079 | 750.701 | Fr 22. 10. | |
Sa 23. 10. | - | 750.704 | 750.703 | 750.701 | Sa 23. 10. |
So 24. 10. | - | 750.703 | 750.704 | 750.701 | So 24. 10. |
Mo 25. 10. | Mo 25. 10. | ||||
Di 26. 10. | 750.702 | 750.703 | 750.701 | Di 26. 10. | |
Mi 27. 10. | 750.703 | 750.704 | 750.702 | 750.701 | Mi 27. 10. |
Do 28. 10. | - | 750.703 | 750.704 | 750.701 750.701 Vl + 754.079 [4] | Do 28. 10. |
Fr 29. 10. | 750.704 | Fr 29. 10. | |||
Sa 30. 10. | - | Sa 30. 10. | |||
So 31. 10. | - | 749.265 | So 31. 10. | ||
Umlauf am 11. 12.: | - | 1412/1403 /1406/1409 | 1410/1405 /1404/1411 | 70361/1401/1408 /1407/1402/70360 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | ||
TS 761 (750.7) | TS 761a (750.7) |
[1] | Zug 1411: 750.703 |
[2] | Zug 1404: 750.703 |
[3] | Zug 1408: 750.702 Zug 1407: 754.079 Vl + 750.702 |
[4] | Zug 1401: 750.701, pozn: Dojel s 15 minutami do Jindřichova na Moravě. Musel odpojit poslední dva vozy (B249+Bdtee276) dále pokračoval jenom s jedním vozem pravděpodobně až do Jeseníku. Zug 1407: 750.701 Vl + 754.079 |