obeh pre 11. 12.: | TS 761 (750.7) | TS 761a (750.7) | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 1. deň |
---|---|---|---|---|---|
- | 1412/1403 /1406/1409 | 1410/1405 /1404/1411 | 70361/1401/1408 /1407/1402/70360 | ||
pi 1. 10. | pi 1. 10. | ||||
so 2. 10. | - | 750.701 | 750.704 | 750.703 | so 2. 10. |
ne 3. 10. | - | ne 3. 10. | |||
po 4. 10. | po 4. 10. | ||||
ut 5. 10. | ut 5. 10. | ||||
st 6. 10. | st 6. 10. | ||||
št 7. 10. | 750.703 [1] | 750.701 | 750.703 [2] | št 7. 10. | |
pi 8. 10. | pi 8. 10. | ||||
so 9. 10. | - | so 9. 10. | |||
ne 10. 10. | - | 750.701 | 750.702 754.079 pr + 750.702 [3] | ne 10. 10. | |
po 11. 10. | 750.702 | 750.701 | 750.703 | 750.704 | po 11. 10. |
ut 12. 10. | ut 12. 10. | ||||
st 13. 10. | 754.079 | 750.701 | st 13. 10. | ||
št 14. 10. | 750.704 | 754.079 | 750.702 | št 14. 10. | |
pi 15. 10. | pi 15. 10. | ||||
so 16. 10. | - | so 16. 10. | |||
ne 17. 10. | - | 750.701 | 750.703 | 750.704 | ne 17. 10. |
po 18. 10. | 754.079 | 750.703 | po 18. 10. | ||
ut 19. 10. | ut 19. 10. | ||||
st 20. 10. | 750.701 | 750.703 | 750.704 | st 20. 10. | |
št 21. 10. | 754.079 | 750.701 | 750.704 | št 21. 10. | |
pi 22. 10. | 750.703 | 754.079 | 750.701 | pi 22. 10. | |
so 23. 10. | - | 750.704 | 750.703 | 750.701 | so 23. 10. |
ne 24. 10. | - | 750.703 | 750.704 | 750.701 | ne 24. 10. |
po 25. 10. | po 25. 10. | ||||
ut 26. 10. | 750.702 | 750.703 | 750.701 | ut 26. 10. | |
st 27. 10. | 750.703 | 750.704 | 750.702 | 750.701 | st 27. 10. |
št 28. 10. | - | 750.703 | 750.704 | 750.701 750.701 pr + 754.079 [4] | št 28. 10. |
pi 29. 10. | 750.704 | pi 29. 10. | |||
so 30. 10. | - | so 30. 10. | |||
ne 31. 10. | - | 749.265 | ne 31. 10. | ||
obeh pre 11. 12.: | - | 1412/1403 /1406/1409 | 1410/1405 /1404/1411 | 70361/1401/1408 /1407/1402/70360 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 1. deň | ||
TS 761 (750.7) | TS 761a (750.7) |
[1] | vlak 1411: 750.703 |
[2] | vlak 1404: 750.703 |
[3] | vlak 1408: 750.702 vlak 1407: 754.079 pr + 750.702 |
[4] | vlak 1401: 750.701, pozn: Dojel s 15 minutami do Jindřichova na Moravě. Musel odpojit poslední dva vozy (B249+Bdtee276) dále pokračoval jenom s jedním vozem pravděpodobně až do Jeseníku. vlak 1407: 750.701 pr + 754.079 |