Umlauf am 12. 12.: | TS 851 (854 + 054 + 954.2) | TS 852 (854 + 954.2) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
So 15. 12. [1] | 854.020 + 954.211 | 854.016 + 954.214 854.017 [2] | 854.022 + 954.213 | 854.015 + 954.206 | 814.025 854.014 + 954.204 [3] | 854.205 + 954.215 | So 15. 12. [1] |
Mo 16. 12. [1] | 854.034 + 954.210 | 854.205 + 954.215 854.202 + 954.214 [4] | 854.022 + 954.213 | 854.015 + 954.206 | 854.014 + 954.204 | Mo 16. 12. [1] | |
Di 17. 12. [1] | 854.023 [5] | 754.040 854.020 + 954.211 [6] | 854.014 + 954.204 | 854.202 + 954.214 | 854.022 + 954.213 | 854.015 + 954.206 | Di 17. 12. [1] |
Mi 18. 12. [1] | 854.210 + 954.212 | 854.202 + 954.214 | Mi 18. 12. [1] | ||||
Do 19. 12. [1] | Do 19. 12. [1] | ||||||
Fr 20. 12. [1] | 854.023 | 854.202 + 954.214 | 854.022 + 954.213 | 854.015 + 954.215 | 854.014 + 954.204 | Fr 20. 12. [1] | |
Sa 21. 12. | 854.020 + 954.211 | Sa 21. 12. | |||||
So 22. 12. | So 22. 12. | ||||||
Mo 23. 12. | 854.023 [7] | 854.022 + 954.213 854.204 + 954.210 [8] | Mo 23. 12. | ||||
Di 24. 12. | 854.015 + 954.212 | 854.202 + 954.214 [9] | Di 24. 12. | ||||
Mi 25. 12. | 854.210 + 954.215 | Mi 25. 12. | |||||
Do 26. 12. | 854.210 + 954.215 | 854.202 + 954.214 | 854.225 + 954.204 | Do 26. 12. | |||
Fr 27. 12. | 854.015 + 954.212 | 854.019 + 954.214 [10] | Fr 27. 12. | ||||
Sa 28. 12. | 854.014 + 954.213 | 854.225 + 954.204 | 854.204 + 954.210 | 854.210 + 954.215 | 854.202 + 954.214 | Sa 28. 12. | |
So 29. 12. | 854.215 + 954.213 | 854.015 + 954.212 | 854.202 + 954.214 | 854.225 + 954.204 | 854.204 + 954.210 854.205 + 954.211 [11] | So 29. 12. | |
Mo 30. 12. | 854.215 + 954.213 | 854.204 + 954.210 854.210 + 954.215 [12] | 854.202 + 954.214 | 854.205 + 954.211 | 854.225 + 954.204 | Mo 30. 12. | |
Di 31. 12. | 854.215 + 954.213 [13] | 854.202 + 954.214 | 854.205 + 954.211 | Di 31. 12. | |||
Umlauf am 12. 12.: | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
TS 851 (854 + 054 + 954.2) | TS 852 (854 + 954.2) |
[1] | Nepřetržitá výluka Jaroměř - Česká Skalice |
[2] | Zug 1827: 854.016 + 954.214 Zug 1894: 854.017 |
[3] | Zug 1845: 814.025 Zug 1844: 854.014 + 954.204 |
[4] | Zug 5100: 854.205 + 954.215 Züge 1817, 5107: 854.202 + 954.214 |
[5] | Zug 1889: 854.023 |
[6] | Züge 1825, 1826: 754.040, pozn: v úseku Týniště nad Orlicí & Hradec Králové nejel z důvodu eliminace zpoždění Zug 1827: 854.020 + 954.211 |
[7] | Zug 1894: 854.023 |
[8] | Zug 1817: 854.022 + 954.213 Zug 5107: 854.204 + 954.210 |
[9] | Zug 1810: 854.202 + 954.214 |
[10] | Zug 1839: 854.019 + 954.214 |
[11] | Zug 1844: 854.204 + 954.210, pozn: V Teplicích n. M. výměna za 854.205 + 954.211 Zug 1851: 854.205 + 954.211 |
[12] | Zug 1817: 854.204 + 954.210 Zug 5107: 854.210 + 954.215 |
[13] | Zug 1889: Modré Bdtn |