Umlauf am 10. 12.: | TS 883 (843) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | ||
So 1. 5. | 810.176 854.020 [1] | - | 843.004 | So 1. 5. | ||||
Mo 2. 5. | 854.016 + 954.212 Sl | 843.019 | 843.013 | Mo 2. 5. | ||||
Di 3. 5. | 843.015 | 843.025 | 843.013 | Di 3. 5. | ||||
Mi 4. 5. | 843.018 640.111 [2] | 843.017 | 843.019 | 843.025 843.013 [3] | 843.015 | Mi 4. 5. | ||
Do 5. 5. | 843.018 | 843.013 | 843.015 | 843.016 | Do 5. 5. | |||
Fr 6. 5. | 843.019 | 843.016 | 640.111 [4] | 854.016 + 80-29 212 Sl | 843.018 640.111 [5] | Fr 6. 5. | ||
Sa 7. 5. | 843.019 [6] | 843.013 | 843.025 | 843.018 | 843.030 | 843.017 [7] | 843.019 [8] | Sa 7. 5. |
So 8. 5. | 843.017 | 843.018 | 843.030 | 843.013 | - | 80-29 212 Vl + 854.016 [9] | 640.111 [10] | So 8. 5. |
Mo 9. 5. | 843.030 | 80-29 212 Vl + 854.016 843.016 [11] | 854.016 + 80-29 212 Sl 843.017 [12] | Mo 9. 5. | ||||
Di 10. 5. | 843.014 854.014 [13] | 843.015 | 854.020 | 843.013 | 843.030 | 843.019 | 843.016 | Di 10. 5. |
Mi 11. 5. | 843.018 | 854.014 | 843.015 | 854.020 | 843.017 | 843.030 | 843.019 | Mi 11. 5. |
Do 12. 5. | 843.019 | 843.018 | 854.014 | 843.016 | 843.017 | Do 12. 5. | ||
Fr 13. 5. | 843.013 | 843.019 | 843.018 | 854.014 | 854.016 | 843.016 | 843.017 | Fr 13. 5. |
Sa 14. 5. | 843.011 | 843.019 | 843.018 | 843.017 | 843.025 | 843.016 | Sa 14. 5. | |
So 15. 5. | 843.016 843.018 [14] | 843.019 | 843.017 | - | 843.005 [15] | 843.011 810.545 843.025 [16] | So 15. 5. | |
Mo 16. 5. | 843.011 | 843.013 | 843.019 | 843.017 | 843.015 | 843.018 | 843.025 | Mo 16. 5. |
Di 17. 5. | 843.015 | 843.019 | 843.013 | 843.011 | 843.017 | 843.025 854.017 843.025 [17] | 843.018 | Di 17. 5. |
Mi 18. 5. | 843.016 [18] | 843.015 | 843.019 | 843.013 | 843.011 | 843.017 | 843.025 | Mi 18. 5. |
Do 19. 5. | 843.025 | 854.034 | 814.149 843.015 [19] | 843.019 | 843.013 | 843.011 | 843.017 | Do 19. 5. |
Fr 20. 5. | 843.017 [20] | 854.017 [21] | 854.034 | 843.015 | 843.030 [22] | 843.013 843.013 + 843.030 Sl [23] | 843.011 843.011 + 843.030 Sl [24] | Fr 20. 5. |
Sa 21. 5. | 843.019 | 843.013 | Sa 21. 5. | |||||
So 22. 5. | 843.025 | 843.017 | 843.018 | 843.016 | - | 843.011 | 843.019 | So 22. 5. |
Mo 23. 5. | 854.016 [25] | 843.017 | 843.016 | 843.018 | 843.015 | 843.025 854.016 [26] | [27] | Mo 23. 5. |
Di 24. 5. | 843.018 843.015 [28] | 843.025 | 843.017 | 843.016 | 854.014 | 843.015 [29] | 843.013 | Di 24. 5. |
Mi 25. 5. | 843.016 854.014 [30] | 843.015 | 843.025 | 843.017 | 843.018 | 854.014 843.016 [31] | 843.013 | Mi 25. 5. |
Do 26. 5. | 843.016 843.025 [32] | 854.014 | 843.015 | 843.025 843.000 [33] | 843.017 814.055 814.055 + 843.017 Sl [34] | 843.018 | 843.030 + 754.030 Sl 843.025 [35] | Do 26. 5. |
Fr 27. 5. | 843.012 843.013 [36] | 843.016 | 854.014 | 843.015 [37] | 843.013 854.015 + 80-29 210 854.210 854.210 + 843.013 Sl [38] | 843.017 843.015 [39] | 843.018 | Fr 27. 5. |
Sa 28. 5. | 843.015 | 843.016 | 854.020 | 843.012 | 843.018 | 843.013 | 843.017 | Sa 28. 5. |
So 29. 5. | 843.013 | - | 843.017 | 843.015 | So 29. 5. | |||
Mo 30. 5. | 843.015 | 843.012 | 843.016 | 843.018 | 843.025 | 843.013 | 843.030 | Mo 30. 5. |
Di 31. 5. | 843.030 | 843.015 | 843.012 | 843.016 | 843.018 | 843.025 | 843.013 | Di 31. 5. |
Umlauf am 10. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | ||
TS 883 (843) |
[1] | Zug 1382: 810.176, pozn: V úseku Česká Skalice-Trutnov hl.n. 843 004 - zdůvodu technické závady ukončen v Trutnově +39 min. V úseku Trutnov hl.n. - Svoboda nad Úpou náhradní souprava v podobě 810 176 z Trutnova +11min Zug 1387: 854.020, pozn: Zdůvodu mimořádné události (technická závada na soupravě) v úseku Svoboda nad Úpou - Trutnov hl.n. náhradní souprava 810 176. V úseku Trutnov hl.n. - Česká Skalice 854 020 |
[2] | Zug 5464: 843.018 Zug 1866: 640.111, pozn: Vlak:1866 Hradec Králové-Jaroměř 640.111 |
[3] | Zug 1851: 843.025, pozn: v úseku Meziměstí - Česká Skalice vlak odřeknut z důvodu poruchy motorového vozu Zug 1388: 843.013 |
[4] | Zug 1388: Hradec Králové - Jaroměř |
[5] | Zug 1385: 843.018 Zug 1391: 640.111 |
[6] | Zug 5464: 843.019 |
[7] | Zug 1390: 843.017 |
[8] | Züge 1380, 5479: 843.019 |
[9] | Zug 1390: v úseku HK - Jaroměř |
[10] | Zug 1391: v úseku Jaroměř - HK |
[11] | Zug 1384: 80-29 212 Vl + 854.016, pozn: v úseku HK - Jaroměř Zug 1390: 843.016 |
[12] | Zug 1385: 854.016 + 80-29 212 Sl, pozn: v úseku Jaroměř - HK Zug 1392: 843.017 |
[13] | Zug 1381: 843.014 Züge 1382, 1866: 854.014 |
[14] | Zug 1537: 843.016 Zug 1539: 843.018 |
[15] | Zug 1390: Bez soupravy do Broumova |
[16] | Zug 1380: 843.011 Zug 1386: 810.545, pozn: Zdůvodu MU (Předměřice n/L-Jaromeř) veden Sp 1386 v úseku Trutnov hl.n.-Svoboda n/Ú v náhradní soupravě Sp 31386 MV 810 545 Zug 1391: 843.025, pozn: V úseku Svoboda n/Ú-Truthov veden jako Sp 3xxxx MV 810 545. V úseku Trutnov-HK veden kmenovou soupravou. |
[17] | Zug 5102: 843.025 Züge 1383, 1384: 854.017 Zug 1389: 843.025 |
[18] | Zug 5464: 843.016 |
[19] | Zug 5124: 814.149, pozn: Zdůvodu MU Bohuslavice n/M-Nové Město n/M z Nového Města na/M 814 149 Züge 1885, 1886: 843.015 |
[20] | Zug 1382: + červené Btn |
[21] | Zug 5113: 854.017 |
[22] | Zug 5101: 843.030 |
[23] | Züge 5102, 1383: 843.013 Zug 1384: 843.013 + 843.030 Sl, pozn: 843.013 + červené Btn + 843.030 |
[24] | Zug 5104: 843.011 Zug 1392: 843.011 + 843.030 Sl, pozn: 843.011 + Btn + 843.030 |
[25] | Zug 1381: 854.016 Zug 1387: -, pozn: Výluka na trati Červený Kostelec-Trutnov hl.n. oběhy NESEDÍ. |
[26] | Zug 1383: 843.025 Zug 1384: -, pozn: Výluka na trati Červený Kostelec-Trutnov hl.n. oběhy NESEDÍ. Zug 1390: 854.016, pozn: Btn753 29-29 027-1 |
[27] | Zug 1385: Výluka na trati Červený Kostelec-Trutnov hl.n. oběhy NESEDÍ. |
[28] | Zug 1381: 843.018 Zug 1866: 843.015 |
[29] | Zug 5102: 843.015 |
[30] | Züge 1381, 1382: 843.016 Zug 1866: 854.014 |
[31] | Züge 5102, 1383: 854.014 Zug 1389: 843.016 |
[32] | Zug 5464: 843.016 Zug 1382: 843.025 |
[33] | Zug 1851: 843.025 Zug 1393: 843.000, pozn: červená 843 + modré Btn |
[34] | Zug 5101: 843.017 Zug 5106: 814.055 Zug 5103: 814.055 + 843.017 Sl |
[35] | Zug 5104: 843.030 + 754.030 Sl, pozn: 754 030 se soupravou R Krakonoš Zug 1391: 843.025 |
[36] | Zug 5464: 843.012 Zug 1866: 843.013 |
[37] | Zug 1851: 843.015 |
[38] | Zug 5101: 843.013 Zug 1389: 854.015 + 80-29 210 Zug 5106: 854.210 Zug 5103: 854.210 + 843.013 Sl, pozn: Zadní souprava 843 013-4 + 29-29 008-1 od Sp 1866 Dobrošov |
[39] | Zug 5102: 843.017 Zug 1389: 843.015 |