Umlauf am 10. 12.: | PKP Cargo | další oběhy | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | ||
Di 1. 2. | 193.510 Vl + 193.511 193.507 Vl + 193.510 [1] | - | - | 193.511 [2] | - | Di 1. 2. | |||||
Mi 2. 2. | 193.519 Vl + 193.512 [3] | - | - | - | - | 193.511 | Mi 2. 2. | ||||
Do 3. 2. | 193.507 Vl + 193.510 | - | - | 193.511 | - | Do 3. 2. | |||||
Fr 4. 2. | 193.519 Vl + 193.510 [4] | - | 193.511 | - | - | 193.519 [5] | Fr 4. 2. | ||||
Sa 5. 2. | - | - | - | [6] | - | [7] | Sa 5. 2. | ||||
So 6. 2. | [8] | - | - | 193.507 | - | 193.510 Vl + 193.519 [9] | So 6. 2. | ||||
Mo 7. 2. | 193.502 [10] | 193.517 | - | - | - | - | Mo 7. 2. | ||||
Di 8. 2. | 193.510 Vl + 193.519 | - | - | - | Di 8. 2. | ||||||
Mi 9. 2. | 193.502 193.517 [11] | - | - | - | - | [7] | 193.517 [12] | Mi 9. 2. | |||
Do 10. 2. | 193.519 Vl + 193.510 [13] | - | - | [14] | 193.502 | - | Do 10. 2. | ||||
Fr 11. 2. | 193.517 Vl + 193.507 193.519 [15] | - | 193.507 [16] | - | - | [17] | Fr 11. 2. | ||||
Sa 12. 2. | - | - | - | 193.502 | - | [7] | 193.511 [18] | Sa 12. 2. | |||
So 13. 2. | 193.517 [19] | 193.507 | - | - | 193.502 | - | 193.510 Vl + 193.519 [9] | So 13. 2. | |||
Mo 14. 2. | 193.511 | - | - | - | - | Mo 14. 2. | |||||
Di 15. 2. | 193.502 193.517 [11] | - | - | 193.517 [20] | [21] | - | Di 15. 2. | ||||
Mi 16. 2. | 193.520 Vl + 193.502 [22] | - | - | - | - | 193.511 | Mi 16. 2. | ||||
Do 17. 2. | 193.517 Vl + 193.507 [23] | - | - | [14] | [21] | - | 193.519 [24] | Do 17. 2. | |||
Fr 18. 2. | 193.502 Vl + 193.520 193.502 [25] | - | [26] | - | - | Fr 18. 2. | |||||
Sa 19. 2. | - | - | - | 193.507 [27] | - | [7] | 193.507 Vl + 193.517 [28] | Sa 19. 2. | |||
So 20. 2. | 193.517 | 193.511 [29] | - | - | 193.507 | - | 193.502 Vl + 193.520 [30] | So 20. 2. | |||
Mo 21. 2. | 193.511 [31] | [32] | - | - | - | - | 193.520 [33] | Mo 21. 2. | |||
Di 22. 2. | 193.517 Vl + 193.507 [34] | - | - | 193.517 [35] | [21] | - | Di 22. 2. | ||||
Mi 23. 2. | 193.519 | - | - | - | - | 193.517 | Mi 23. 2. | ||||
Do 24. 2. | 193.520 Vl + 193.507 [36] | - | - | [14] | - | 193.502 [37] | Do 24. 2. | ||||
Fr 25. 2. | 193.519 Vl + 193.517 [38] | - | - | - | Fr 25. 2. | ||||||
Sa 26. 2. | - | - | - | - | Sa 26. 2. | ||||||
So 27. 2. | 193.517 [39] | - | - | - | So 27. 2. | ||||||
Mo 28. 2. | 193.519 Vl + 193.507 | 193.520 | - | - | - | - | Mo 28. 2. | ||||
Umlauf am 10. 12.: | - | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
PKP Cargo | další oběhy |
[1] | Zug 40502: 193.510 Vl + 193.511, pozn: Z Břeclavi do Gliwic 193 510 Zug 40501: 193.507 Vl + 193.510 |
[2] | Zug 46738: 193.511 |
[3] | Zug 40502: 193.519 Vl + 193.512 Zug 40501: -, pozn: NEJEDE |
[4] | Zug 40502: -, pozn: NEJEDE Zug 40501: 193.519 Vl + 193.510 |
[5] | Zug 46750: 193.519 |
[6] | Zug 46730: Nejede |
[7] | Zug 46745: NEJEDE |
[8] | Zug 46741: Nejede |
[9] | Zug 41: Nex 40502 |
[10] | Zug 40501: Z Břeclavi na přípřež 193 507 |
[11] | Zug 40502: 193.502 Zug 40501: 193.517 |
[12] | Zug 41: Nex 46742 |
[13] | Zug 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 519 |
[14] | Zug 46730: NEJEDE |
[15] | Zug 40502: 193.517 Vl + 193.507 Zug 40501: 193.519, pozn: Z Břeclavi do AT,IT 193 510+193 519 |
[16] | Zug 46733: -, pozn: NEJEDE Zug 46734: 193.507 |
[17] | Zug 46750: NEJEDE |
[18] | Zug 41: Pn 42285/53503/47787 Zebrzydowice-Rajka |
[19] | Zug 40501: Od Břeclavi do Tarvisia 193 502+517 |
[20] | Zug 46738: Nex 46738 Lonato - Tychy |
[21] | Zug 46749: NEJEDE |
[22] | Zug 40502: -, pozn: NEJEDE Zug 40501: 193.520 Vl + 193.502 |
[23] | Zug 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 517, 507 odstavena v Břeclavi pro další výkon |
[24] | Zug 41: Nex 47882/52038 Malacky-Zebrzydowice |
[25] | Zug 40502: 193.502 Vl + 193.520, pozn: 40502 odřeknut z Itálie, lokomotivy strojně do Břeclavi na odstavení Zug 40501: 193.502, pozn: Z Břeclavi na přípřež 193 520 |
[26] | Zug 46734: Odřeknut ze strany OBB |
[27] | Zug 46730: 193.507 |
[28] | Zug 41: Pn 49590/54348/41296, zpožděná 40502, od Bpa jede 193 517, 193 507 odstavena pro další výkon |
[29] | Zug 46741: Zkrácen, pouze v trase Hodonín-Břeclav (odstavený autozug Tychy-Fossacesia Torino di Sangro) |
[30] | Zug 41: Nex 40502, od Břeclavi 193 511 |
[31] | Zug 40501: Z Břeclavi do AT 193 519+193 511 |
[32] | Zug 46746: NEJEDE |
[33] | Zug 41: Pn 47790/57790/42220 Malacky-Zebrzydowice, z Břeclavi dobrána na studeno 193 502, z Bv 193 520+193 502 |
[34] | Zug 40502: 193.517 Vl + 193.507 |
[35] | Zug 46738: 193.517 |
[36] | Zug 40502: Z Břeclavi do Polska pouze 193.507 |
[37] | Zug 41: Lv 55083 Zebrzydowice - Břeclav |
[38] | Zug 40502: U Břeclavi do Chalupek jen 193.517 |
[39] | Zug 40501: V Břeclavi dobere 193 520 |