Umlauf am 9. 12.: | TS 161 (162 + 80-30) | TS 363 (362 + 80-30) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | 2. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
So 11. 12. | 162.225 + 80-30 009 | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 011 | 162.097 + 80-30 034 | - | So 11. 12. | |
Mo 12. 12. | 162.065 + 80-30 008 162.097 + 80-30 034 [1] | 162.225 + 80-30 009 163.087 162.225 + 80-30 009 [2] | 362.129 162.065 + 80-30 008 [3] | 162.061 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 006 | Mo 12. 12. | |
Di 13. 12. | 162.061 + 80-30 011 | 162.097 + 80-30 034 | 162.235 + 80-30 009 | 162.065 + 80-30 008 | 162.079 + 80-30 033 | 362.082 + 80-30 006 | Di 13. 12. |
Mi 14. 12. | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 011 | 162.097 + 80-30 034 | 163.089 162.079 + 80-30 009 [4] | 162.094 + 80-30 006 [5] | 362.082 + 80-30 033 [6] | Mi 14. 12. |
Do 15. 12. | 162.079 + 80-30 009 | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 011 | 162.097 + 80-30 034 | 162.094 + 80-30 006 | 362.082 + 80-30 033 [7] | Do 15. 12. |
Fr 16. 12. | 162.094 + 80-30 034 | 162.079 + 80-30 009 163.089 162.079 + 80-30 009 [8] | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 011 163.087 [9] | 362.087 + 80-30 006 | 362.082 + 80-30 033 [10] | Fr 16. 12. |
Sa 17. 12. | 162.061 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 034 | 162.079 + 80-30 009 | 162.065 + 80-30 008 | - | 362.082 + 80-30 033 [10] | Sa 17. 12. |
So 18. 12. | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 034 | 162.079 + 80-30 009 | - | So 18. 12. | |
Mo 19. 12. | 162.097 + 80-30 006 | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 011 | 162.094 + 80-30 034 | 640.103 [11] | Mo 19. 12. | |
Di 20. 12. | 162.094 + 80-30 034 | 162.097 + 80-30 006 | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 011 | 162.079 + 80-30 009 | Di 20. 12. | |
Mi 21. 12. | 162.061 + 80-30 009 | 162.094 + 80-30 034 | 162.097 + 80-30 006 | 162.065 + 80-30 008 | 362.087 + 80-30 013 | Mi 21. 12. | |
Do 22. 12. | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 009 | 162.094 + 80-30 034 | 162.097 + 80-30 006 | 162.225 + 80-30 011 | Do 22. 12. | |
Fr 23. 12. | 162.225 + 80-30 011 | 162.065 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 009 | 162.094 + 80-30 034 | 362.087 + 80-30 013 | Fr 23. 12. | |
Sa 24. 12. | [12] | 162.225 + 80-30 011 [13] | 162.065 + 80-30 008 [14] | 162.061 + 80-30 009 [15] | - | 362.087 + 80-30 013 ! | Sa 24. 12. |
So 25. 12. | 162.094 + 80-30 034 | 162.065 + 80-30 008 162.061 + 80-30 009 [16] | 162.225 + 80-30 011 [17] | 162.061 + 80-30 009 162.065 + 80-30 008 [18] | - | So 25. 12. | |
Mo 26. 12. | 162.097 + 80-30 008 | 162.094 + 80-30 034 | 162.061 + 80-30 009 162.225 + 80-30 011 [19] | 162.225 + 80-30 011 362.082 + 80-30 006 [20] | - | Mo 26. 12. | |
Di 27. 12. | 362.082 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 008 | 162.094 + 80-30 034 | 162.225 + 80-30 011 | 362.087 + 80-30 013 | Di 27. 12. | |
Mi 28. 12. | 162.225 + 80-30 011 | 362.082 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 008 | 162.094 + 80-30 034 | 640.104 [21] | 362.087 + 80-30 013 | Mi 28. 12. |
Do 29. 12. | 162.094 + 80-30 034 | 162.225 + 80-30 011 | 362.082 + 80-30 006 | 162.097 + 80-30 008 | 162.061 + 80-30 009 | 362.087 + 80-30 013 | Do 29. 12. |
Fr 30. 12. | 162.097 + 80-30 008 | 162.094 + 80-30 034 | 162.225 + 80-30 011 | 362.082 + 80-30 006 | 162.061 + 80-30 009 | Fr 30. 12. | |
Sa 31. 12. | [22] | 162.097 + 80-30 008 [23] | 162.094 + 80-30 034 [24] | 162.225 + 80-30 011 [25] | - | 162.061 + 80-30 009 ! | Sa 31. 12. |
Umlauf am 9. 12.: | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | 2. Tag | ||
TS 161 (162 + 80-30) | TS 363 (362 + 80-30) |
[1] | Zug 6865: 162.065 + 80-30 008 Zug 6455: 162.097 + 80-30 034 |
[2] | Zug 6403: 162.225 + 80-30 009 Zug 1971: 163.087 Zug 6413: 162.225 + 80-30 009 |
[3] | Zug 1949: 362.129 Zug 6419: 162.065 + 80-30 008 |
[4] | Zug 6400: -, pozn: Odřeknut - porucha HV Züge 6405, 6408: 163.089, pozn: Klasická souprava pouze do Velkých Žernosek, zde přestup do kmenové soupravy Zug 6411: 162.079 + 80-30 009 |
[5] | Zug 6860: +40 min (požár propanbutanových lahví u ŽST ÚL-Sever, nutnost vypnutí TV v oblasi ÚL hl.n. - Povrly, provoz přerušen) |
[6] | Os 6802 a 6809 (porucha EJ 640.102 v Děčíně, od Os 6812 opět 640.102) |
[7] | celý den na U3 místo Regiopantera (640.103) |
[8] | Zug 6406: 162.079 + 80-30 009, pozn: Sebuzín - ÚL Západ NAD (nalezení usmrcené osoby v kolejišti) Züge 1971, 1970: 163.089 Züge 6413, 1973: 162.079 + 80-30 009 |
[9] | Zug 6412: 162.061 + 80-30 011 Züge 6415, 6416: 163.087 |
[10] | Zug : 362.082 + 80-30 033 |
[11] | Zug 6866: 640.103 |
[12] | Zug 6969: Nejede. |
[13] | Zug 6430: 162.225 + 80-30 011 Züge 1973, 1972, 6959: -, pozn: Nejede. |
[14] | Zug 6940: 162.065 + 80-30 008 Zug 6419: -, pozn: Nejede. |
[15] | Zug 6402: 162.061 + 80-30 009 Züge 6418, 6966: -, pozn: Nejede. |
[16] | Zug 6430: -, pozn: Nejede. Züge 6403, 6414: 162.065 + 80-30 008 Zug 1973: 162.061 + 80-30 009 |
[17] | Zug 6940: -, pozn: Nejede Zug 6411: 162.225 + 80-30 011 |
[18] | Züge 6402, 6408: 162.061 + 80-30 009 Zug 6417: 162.065 + 80-30 008 |
[19] | Zug 6940: 162.061 + 80-30 009 Zug 6411: 162.225 + 80-30 011 |
[20] | Zug 6408: 162.225 + 80-30 011 Züge 6417, 6418, 6966: 362.082 + 80-30 006, pozn: + 162.061 + 961.009 (přeprava do Děčína) |
[21] | Zug 6873: 640.104 |
[22] | Zug 6969: Nejede |
[23] | Zug 6414: 162.097 + 80-30 008 Züge 1973, 1972, 6959: -, pozn: Nejede |
[24] | Zug 6416: 162.094 + 80-30 034 Zug 6419: -, pozn: Nejede |
[25] | Züge 6402, 6417: 162.225 + 80-30 011 Züge 6418, 6966: -, pozn: Nejede |