Umlauf am 9. 12.: | TS 161 (162 + 80-30) | TS 363 (362 + 80-30) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
Mo 1. 5. | 162.062 + 80-30 010 | 162.065 + 80-30 033 | - | Mo 1. 5. | ||
Di 2. 5. | 162.065 + 80-30 033 | 162.062 + 80-30 010 | 162.097 + 80-30 007 | 362.080 + 80-30 009 [1] | Di 2. 5. | |
Mi 3. 5. | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 ! | 162.061 + 80-30 008 | 162.062 + 80-30 010 ! | 362.080 + 80-30 009 | Mi 3. 5. |
Do 4. 5. | 162.062 + 80-30 010 | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 ! | 362.080 + 80-30 009 [2] | Do 4. 5. |
Fr 5. 5. | 162.062 + 80-30 010 ! | 162.225 + 80-30 031 ! | 162.065 + 80-30 033 ! | 640.107 [3] | Fr 5. 5. | |
Sa 6. 5. | - | Sa 6. 5. | ||||
So 7. 5. | - | So 7. 5. | ||||
Mo 8. 5. | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | - | Mo 8. 5. | |
Di 9. 5. | 162.061 + 80-30 008 [4] | 162.062 | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 362.080 + 80-30 009 [5] | Di 9. 5. |
Mi 10. 5. | 162.065 | 162.061 + 80-30 008 | 162.062 + 80-30 010 | 162.225 + 80-30 031 ! | 362.087 + 80-30 006 | Mi 10. 5. |
Do 11. 5. | 162.094 + 80-30 031 [6] | 162.065 + 80-30 007 | 640.107 [7] | 162.062 + 80-30 010 ! | 640.107 [8] | Do 11. 5. |
Fr 12. 5. | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | 162.065 + 80-30 007 | 362.080 + 794.011 Sl [9] | 362.087 + 80-30 006 | Fr 12. 5. |
Sa 13. 5. | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | 162.065 + 80-30 007 | - | Sa 13. 5. | |
So 14. 5. | 162.065 + 80-30 007 ! | 162.097 + 80-30 031 | 162.062 + 80-30 033 ! | 162.061 + 80-30 008 ! | - | So 14. 5. |
Mo 15. 5. | 162.065 + 80-30 007 | 162.097 + 80-30 031 ! | 362.087 + 80-30 006 [10] | Mo 15. 5. | ||
Di 16. 5. | 162.065 + 80-30 007 ! | Di 16. 5. | ||||
Mi 17. 5. | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 010 | 162.065 + 80-30 007 | 362.080 + 80-30 011 [11] | Mi 17. 5. |
Do 18. 5. | 162.062 | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 010 ! | Do 18. 5. | |
Fr 19. 5. | 162.225 + 80-30 011 | 362.080 + 80-30 008 | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 ! | 162.062 + 80-30 007 | Fr 19. 5. |
Sa 20. 5. | 162.225 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 007 | 162.097 + 80-30 031 | - | Sa 20. 5. | |
So 21. 5. | 162.097 + 80-30 031 ! | 162.225 + 80-30 011 ! | 162.062 + 80-30 007 | - | So 21. 5. | |
Mo 22. 5. | 162.062 + 80-30 007 ! | 362.080 + 80-30 008 [12] | Mo 22. 5. | |||
Di 23. 5. | 162.097 + 80-30 007 | [13] | 362.087 + 80-30 006 | Di 23. 5. | ||
Mi 24. 5. | 162.062 + 80-30 033 [14] | 162.097 + 80-30 007 | 162.225 162.225 + 80-30 031 [15] | 162.065 + 80-30 010 | 362.087 + 80-30 006 | Mi 24. 5. |
Do 25. 5. | 162.061 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 ! | 162.097 + 80-30 007 ! | 162.225 + 80-30 031 | Do 25. 5. | |
Fr 26. 5. | 162.225 + 80-30 031 ! | 362.080 + 80-30 008 [16] | Fr 26. 5. | |||
Sa 27. 5. | 162.065 | - | Sa 27. 5. | |||
So 28. 5. | 162.065 ! | - | So 28. 5. | |||
Mo 29. 5. | 162.094 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 [17] | 162.065 + 80-30 033 162.065 + 80-30 010 [18] | Mo 29. 5. | ||
Di 30. 5. | 162.065 + 80-30 010 | 162.094 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 006 | 640.104 [19] | Di 30. 5. |
Mi 31. 5. | 162.225 + 80-30 006 ! | 162.065 + 80-30 010 ! | 162.094 + 80-30 011 ! | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | Mi 31. 5. |
Umlauf am 9. 12.: | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | ||
TS 161 (162 + 80-30) | TS 363 (362 + 80-30) |
[1] | Zug 6860: porucha ZabZař Chabařovice - Krupka-Bohosudov; veden jako Sv (+60 min) |
[2] | Züge 6860, 6873: 362.080 + 80-30 009 |
[3] | Zug 6854: Děčín - ÚL odřeknut, z ÚL +25 min |
[4] | Zug 6422: 162.061 + 80-30 008 |
[5] | Zug 6860: +45 min (vykolejení nákladního vlaku mezi Bohosudovem a Chabařovicemi) |
[6] | Zug 6865: porucha TV v žst. Krupka-Bohosudov po nehodě nákl. automobilů, ukončen v Bohosudově |
[7] | Züge 6864, 6871, 6870, 6877: 640.107, pozn: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD, ÚL západ - Děčín odřeknut Zug 6495: -, pozn: nejede Züge 6876, 6883: 640.107, pozn: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD |
[8] | Zug 6867: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD Zug 6866: ÚL - Teplice NAD, Teplice - Litvínov 640.107 Zug 6873: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD, ÚL západ - Děčín odřeknut |
[9] | Zug 6411: Train pushed out of UnL Zapad by the 794 |
[10] | Züge 6854, 6873: 362.087 + 80-30 006 |
[11] | Zug 6866: 362.080 + 80-30 011 |
[12] | Zug 6860: 362.080 + 80-30 008 |
[13] | Zug 6405: ÚL západ: technická závada na HV, +40 min |
[14] | Zug 6421: 162.062 + 80-30 033, pozn: Porucha lokomotivy v žst. Děčín hl. n., náhradní lokomotiva 162.062 Zug 6423: -, pozn: Odřeknut Zug 6422: 162.062 + 80-30 033, pozn: Odřeknut v úseku Litoměřice město - Ústí n. Labem-Střekov |
[15] | Züge 1942, 1949: 162.225, pozn: Střet vlaku s automobilem na přejezdu za stanicí Krupka-Bohosudov, dále odřeknut Zug 6864: 162.225 + 80-30 031 |
[16] | Zug 6430: -, pozn: odřeknut bez náhrady (MU nákladního vlaku mezi Hoštkou a Liběchovem) Zug 1970: 362.080 + 80-30 008 |
[17] | Zug 6414: 162.062 + 80-30 033 |
[18] | Zug 6408: 162.065 + 80-30 033 Züge 6412, 6415: 162.065 + 80-30 010 |
[19] | Zug 6854: 640.104 |