obieg dla 9. 12.: | TS 161 (162 + 80-30) | TS 363 (362 + 80-30) | data | 1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 4. dzień | 1. dzień |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
po 1. 5. | 162.062 + 80-30 010 | 162.065 + 80-30 033 | - | po 1. 5. | ||
wt 2. 5. | 162.065 + 80-30 033 | 162.062 + 80-30 010 | 162.097 + 80-30 007 | 362.080 + 80-30 009 [1] | wt 2. 5. | |
śr 3. 5. | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 ! | 162.061 + 80-30 008 | 162.062 + 80-30 010 ! | 362.080 + 80-30 009 | śr 3. 5. |
cz 4. 5. | 162.062 + 80-30 010 | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 ! | 362.080 + 80-30 009 [2] | cz 4. 5. |
pi 5. 5. | 162.062 + 80-30 010 ! | 162.225 + 80-30 031 ! | 162.065 + 80-30 033 ! | 640.107 [3] | pi 5. 5. | |
so 6. 5. | - | so 6. 5. | ||||
ni 7. 5. | - | ni 7. 5. | ||||
po 8. 5. | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | - | po 8. 5. | |
wt 9. 5. | 162.061 + 80-30 008 [4] | 162.062 | 162.225 + 80-30 031 | 162.065 + 80-30 033 | 362.080 + 80-30 009 [5] | wt 9. 5. |
śr 10. 5. | 162.065 | 162.061 + 80-30 008 | 162.062 + 80-30 010 | 162.225 + 80-30 031 ! | 362.087 + 80-30 006 | śr 10. 5. |
cz 11. 5. | 162.094 + 80-30 031 [6] | 162.065 + 80-30 007 | 640.107 [7] | 162.062 + 80-30 010 ! | 640.107 [8] | cz 11. 5. |
pi 12. 5. | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | 162.065 + 80-30 007 | 362.080 + 794.011 pk [9] | 362.087 + 80-30 006 | pi 12. 5. |
so 13. 5. | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | 162.065 + 80-30 007 | - | so 13. 5. | |
ni 14. 5. | 162.065 + 80-30 007 ! | 162.097 + 80-30 031 | 162.062 + 80-30 033 ! | 162.061 + 80-30 008 ! | - | ni 14. 5. |
po 15. 5. | 162.065 + 80-30 007 | 162.097 + 80-30 031 ! | 362.087 + 80-30 006 [10] | po 15. 5. | ||
wt 16. 5. | 162.065 + 80-30 007 ! | wt 16. 5. | ||||
śr 17. 5. | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 010 | 162.065 + 80-30 007 | 362.080 + 80-30 011 [11] | śr 17. 5. |
cz 18. 5. | 162.062 | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 010 ! | cz 18. 5. | |
pi 19. 5. | 162.225 + 80-30 011 | 362.080 + 80-30 008 | 162.097 + 80-30 031 | 162.061 + 80-30 033 ! | 162.062 + 80-30 007 | pi 19. 5. |
so 20. 5. | 162.225 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 007 | 162.097 + 80-30 031 | - | so 20. 5. | |
ni 21. 5. | 162.097 + 80-30 031 ! | 162.225 + 80-30 011 ! | 162.062 + 80-30 007 | - | ni 21. 5. | |
po 22. 5. | 162.062 + 80-30 007 ! | 362.080 + 80-30 008 [12] | po 22. 5. | |||
wt 23. 5. | 162.097 + 80-30 007 | [13] | 362.087 + 80-30 006 | wt 23. 5. | ||
śr 24. 5. | 162.062 + 80-30 033 [14] | 162.097 + 80-30 007 | 162.225 162.225 + 80-30 031 [15] | 162.065 + 80-30 010 | 362.087 + 80-30 006 | śr 24. 5. |
cz 25. 5. | 162.061 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 ! | 162.097 + 80-30 007 ! | 162.225 + 80-30 031 | cz 25. 5. | |
pi 26. 5. | 162.225 + 80-30 031 ! | 362.080 + 80-30 008 [16] | pi 26. 5. | |||
so 27. 5. | 162.065 | - | so 27. 5. | |||
ni 28. 5. | 162.065 ! | - | ni 28. 5. | |||
po 29. 5. | 162.094 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 [17] | 162.065 + 80-30 033 162.065 + 80-30 010 [18] | po 29. 5. | ||
wt 30. 5. | 162.065 + 80-30 010 | 162.094 + 80-30 011 | 162.062 + 80-30 033 | 162.225 + 80-30 006 | 640.104 [19] | wt 30. 5. |
śr 31. 5. | 162.225 + 80-30 006 ! | 162.065 + 80-30 010 ! | 162.094 + 80-30 011 ! | 162.062 + 80-30 033 | 162.061 + 80-30 008 | śr 31. 5. |
obieg dla 9. 12.: | - | - | - | - | - | data |
1. dzień | 2. dzień | 3. dzień | 4. dzień | 1. dzień | ||
TS 161 (162 + 80-30) | TS 363 (362 + 80-30) |
[1] | pociąg 6860: porucha ZabZař Chabařovice - Krupka-Bohosudov; veden jako Sv (+60 min) |
[2] | pociągi 6860, 6873: 362.080 + 80-30 009 |
[3] | pociąg 6854: Děčín - ÚL odřeknut, z ÚL +25 min |
[4] | pociąg 6422: 162.061 + 80-30 008 |
[5] | pociąg 6860: +45 min (vykolejení nákladního vlaku mezi Bohosudovem a Chabařovicemi) |
[6] | pociąg 6865: porucha TV v žst. Krupka-Bohosudov po nehodě nákl. automobilů, ukončen v Bohosudově |
[7] | pociągi 6864, 6871, 6870, 6877: 640.107, pozn: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD, ÚL západ - Děčín odřeknut pociąg 6495: -, pozn: nejede pociągi 6876, 6883: 640.107, pozn: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD |
[8] | pociąg 6867: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD pociąg 6866: ÚL - Teplice NAD, Teplice - Litvínov 640.107 pociąg 6873: Litvínov - Teplice v Čechách 640.107, Teplice v Čechách - ÚL západ NAD, ÚL západ - Děčín odřeknut |
[9] | pociąg 6411: Train pushed out of UnL Zapad by the 794 |
[10] | pociągi 6854, 6873: 362.087 + 80-30 006 |
[11] | pociąg 6866: 362.080 + 80-30 011 |
[12] | pociąg 6860: 362.080 + 80-30 008 |
[13] | pociąg 6405: ÚL západ: technická závada na HV, +40 min |
[14] | pociąg 6421: 162.062 + 80-30 033, pozn: Porucha lokomotivy v žst. Děčín hl. n., náhradní lokomotiva 162.062 pociąg 6423: -, pozn: Odřeknut pociąg 6422: 162.062 + 80-30 033, pozn: Odřeknut v úseku Litoměřice město - Ústí n. Labem-Střekov |
[15] | pociągi 1942, 1949: 162.225, pozn: Střet vlaku s automobilem na přejezdu za stanicí Krupka-Bohosudov, dále odřeknut pociąg 6864: 162.225 + 80-30 031 |
[16] | pociąg 6430: -, pozn: odřeknut bez náhrady (MU nákladního vlaku mezi Hoštkou a Liběchovem) pociąg 1970: 362.080 + 80-30 008 |
[17] | pociąg 6414: 162.062 + 80-30 033 |
[18] | pociąg 6408: 162.065 + 80-30 033 pociągi 6412, 6415: 162.065 + 80-30 010 |
[19] | pociąg 6854: 640.104 |