oběh pro 14. 2.: | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1821pk/1826/1833pk /1838/1839pk/1844 /1845pk/5152/5198 | 5151pk/1824pk tno-hkh/1825pk /1830/1829pk/1834 /1835pk/1840/1841pk | 1822/1823pk/1828 /1827pk/1832/1831pk /1836/1837pk/1842pk tno-hkh /1843pk/20226 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||
ne 15. 12. | 854.215 + 201 + 80-29 211 | 854.205 + 215 + 80-29 213 | 854.225 + 218 + 80-29 214 | ne 15. 12. | ||||
po 16. 12. | 854.225 + 218 + 80-29 214 | 854.205 + 215 + 80-29 212 | 854.215 + 201 + 80-29 211 | po 16. 12. | ||||
út 17. 12. | 854.215 + 201 + 80-29 211 | 854.225 + 218 + 80-29 214 | 854.205 + 215 + 80-29 212 | 814.053 [1] | út 17. 12. | |||
st 18. 12. | 854.205 + 215 + 80-29 212 814.251 + 814.252 [2] | 854.225 + 218 + 80-29 214 | 854.215 + 201 + 80-29 211 | 847.049 [3] | st 18. 12. | |||
čt 19. 12. | 854.215 + 201 + 80-29 211 814.219 + 814.220 [4] | 854.205 + 217 + 80-29 213 | 854.225 + 218 + 80-29 214 | čt 19. 12. | ||||
pá 20. 12. | 854.225 + 218 + 80-29 214 854.225 + 214 + 80-29 214 + 714.201 pk [5] | 814.219 + 814.220 814.203 + 814.204 [6] | 814.181 814.239 + 814.240 [7] | pá 20. 12. | ||||
so 21. 12. | 814.217 + 814.218 | 814.203 + 814.204 | 854.225 + 214 + 80-29 214 | so 21. 12. | ||||
ne 22. 12. | 814.219 + 814.220 [8] | 814.217 + 814.218 | 854.225 + 214 + 80-29 214 | ne 22. 12. | ||||
po 23. 12. | 854.225 + 217 + 80-29 213 | 854.215 + 215 + 80-29 212 | 814.219 + 814.220 | 754.076 + 215 + 216 + 204 + 854.034 pk [9] | po 23. 12. | |||
út 24. 12. | [10] | 854.215 + 215 + 80-29 212 | 854.225 + 217 + 80-29 213 | út 24. 12. | ||||
st 25. 12. | 854.205 + 214 + 80-29 214 | 854.215 + 215 + 80-29 212 | 854.225 + 217 + 80-29 213 | st 25. 12. | ||||
čt 26. 12. | 854.205 + 214 + 80-29 214 [11] | 854.205 + 214 + 80-29 214 854.225 + 218 + 80-29 211 [12] | 854.215 + 215 + 80-29 212 | čt 26. 12. | ||||
pá 27. 12. | 854.215 + 215 + 80-29 212 | 854.225 + 218 + 80-29 211 | 854.205 + 214 + 80-29 214 | pá 27. 12. | ||||
so 28. 12. | 854.205 + 214 + 80-29 214 | 854.225 + 218 + 80-29 211 | 854.215 + 215 + 80-29 212 | so 28. 12. | ||||
ne 29. 12. | 854.225 + 218 + 80-29 211 | 854.205 + 214 + 80-29 214 | 854.215 + 215 + 80-29 213 | ne 29. 12. | ||||
po 30. 12. | 854.215 + 215 + 80-29 213 | 854.205 + 214 + 80-29 214 | 854.225 + 218 + 80-29 211 | 814.058 + 814.038 pk [13] | po 30. 12. | |||
út 31. 12. | 854.225 + 218 + 80-29 211 [14] | 854.215 + 215 + 80-29 213 | 854.205 + 214 + 80-29 214 | út 31. 12. | ||||
oběh pro 14. 2.: | 1821pk/1826/1833pk /1838/1839pk/1844 /1845pk/5152/5198 | 5151pk/1824pk tno-hkh/1825pk /1830/1829pk/1834 /1835pk/1840/1841pk | 1822/1823pk/1828 /1827pk/1832/1831pk /1836/1837pk/1842pk tno-hkh /1843pk/20226 | 1 | 2 | 3 | 4 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové |
[1] | Sv 98105 / 98107 Trutnov - Pilníkov - Trutnov (zkušební jïzda) |
[2] | vlak 1826: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 212 vlak 1833: 814.251 + 814.252 |
[3] | Sv 98160 / 98246 Bohumín - Trutnov |
[4] | vlak 1826: 854.215 + 20-29 201 + 80-29 211 vlak 1845: 814.219 + 814.220 |
[5] | vlak 1826: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 214 vlak 1833: 854.225 + 20-29 214 + 80-29 214 + 714.201 pk |
[6] | vlak 1834: 814.219 + 814.220 vlak 1841: 814.203 + 814.204 |
[7] | vlak 1822: -, pozn: NAD Letohrad - Hradec Králové z důvodu poruchy motorového vozu vlak 1823: 814.181 vlak 1831: 814.239 + 814.240 |
[8] | vlak 1841: 814.219 + 814.220 |
[9] | Sv 98156 Trutnov hl.n. (10:31) – Nymburk hl.n. (16:37-17:40) – Praha jih (22:11), souprava 754.076 + 80-29 216 + 20-29 204 + 80-29 215 + 854.034 a v žst. Nymburk hl.n. dobere vozy z DPOV |
[10] | vlak 1841: Nejede |
[11] | vlak 1841: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 214 |
[12] | vlaky 1824, 1842: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 214 vlak 1843: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 211 |
[13] | Sv 98117 [Praha jih - Trutnov hl.n.] |
[14] | vlak 1844: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 211 vlak 1845: -, pozn: Nejede |