od 25. 9. výluka Strážske - Humenné, vlaky vedeny NAD dle výlukových jízdních řádů uvedených na webu ZSSK, resp. ŽSR, Ex Šarišan veden kmenovou soupravou jen do/z Prešova
oběh pro 9. 12.: | Humenné - Košice (757) | Košice - Humenné (2x757) | Prešov - Humenné (861, 757) | TS 898 (754) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | ||
pá 1. 9. | 757.004 757.003 757.004 [1] | 861.002 757.003 [2] | 757.003 757.024 [3] | 757.025 př + 757.024 | - | pá 1. 9. | ||
so 2. 9. | 757.004 757.003 [4] | 757.002 861.013 [5] | 757.003 757.011 př + 757.002 [6] | 757.025 př + 757.024 | - | - | 861.001 | so 2. 9. |
ne 3. 9. | 757.002 757.004 [7] | 757.003 861.004 757.025 [8] | 757.004 757.003 [9] | 757.025 př + 757.024 | 757.004 | - | 861.005 | ne 3. 9. |
po 4. 9. | 757.002 | 757.003 | 757.004 | 757.024 př + 757.025 | 757.024 | - | - | po 4. 9. |
út 5. 9. | 757.003 | 757.002 | 757.004 | 757.011 př + 757.024 | 757.011 | - | - | út 5. 9. |
st 6. 9. | 757.004 | 757.003 | 757.024 | 757.024 př + 757.011 | 757.002 | - | - | st 6. 9. |
čt 7. 9. | 757.024 | 861.013 př + 861.019 861.013 757.011 [10] | 757.004 | 757.024 př + 757.025 | 757.002 | - | - | čt 7. 9. |
pá 8. 9. | 757.004 | 861.014 757.025 [11] | 757.003 | 757.002 | - | - | pá 8. 9. | |
so 9. 9. | 757.024 | 861.013 861.014 757.002 [12] | 757.003 | - | - | so 9. 9. | ||
ne 10. 9. | 757.002 | 757.004 | 757.003 | 757.025 př + 757.024 | 757.024 | - | 861.006 | ne 10. 9. |
po 11. 9. | 757.004 757.003 [4] | 757.024 | 757.002 | 757.011 | - | - | po 11. 9. | |
út 12. 9. | 757.004 | 757.025 | 757.003 | 757.024 | - | - | út 12. 9. | |
st 13. 9. | - | - | st 13. 9. | |||||
čt 14. 9. | 757.002 812.056 [13] | 861.021 | 757.003 757.025 [14] | 757.011 + 757.025 | - | - | čt 14. 9. | |
pá 15. 9. | 757.003 | 757.024 757.025 [15] | 757.002 | 757.025 př + 757.011 | - | - | pá 15. 9. | |
so 16. 9. | 757.024 | 757.002 757.004 861.006 [16] | - | - | - | so 16. 9. | ||
ne 17. 9. | 757.002 | 757.004 | - | - | ne 17. 9. | |||
po 18. 9. | - | - | po 18. 9. | |||||
út 19. 9. | 861.016 | - | - | út 19. 9. | ||||
st 20. 9. | 757.003 [17] | - | - | st 20. 9. | ||||
čt 21. 9. | 861.013 757.003 757.025 [18] | 861.014 př + 861.019 861.004 757.024 [19] | 757.004 757.002 [20] | 757.024 př + 757.025 757.023 + 757.025 pk [21] | 861.016 861.015 [22] | - | - | čt 21. 9. |
pá 22. 9. | 861.015 757.004 př + 757.025 757.002 [23] | 757.002 757.003 [24] | 757.003 | 861.004 | - | - | pá 22. 9. | |
so 23. 9. | 757.002 př + 754.082 | - | - | - | so 23. 9. | |||
ne 24. 9. | 757.002 754.082 757.004 + 754.082 pk [25] | 757.003 | 757.024 př + 757.025 757.025 [26] | 757.002 př + 754.082 | 757.004 | - | - | ne 24. 9. |
po 25. 9. | 757.003 + 757.002 pk 757.003 [27] | 757.004 | 757.025 | 757.003 př + 757.002 | 861.016 861.005 [28] | - | - | po 25. 9. |
út 26. 9. | 163.111 757.003 [29] | 757.003 757.004 757.018 př + 757.025 [30] | 757.025 757.002 [31] | 163.111 př + 757.002 757.025 př + 757.018 [32] | 861.001 | - | - | út 26. 9. |
st 27. 9. | 757.025 př + 757.018 757.018 757.001 př + 757.018 757.018 [33] | 757.003 757.004 př + 757.025 [34] | 757.002 | 757.018 př + 757.025 757.025 př + 757.004 [35] | 861.016 | - | - | st 27. 9. |
čt 28. 9. | 163.111 757.003 [36] | 757.018 | 757.002 | 757.004 př + 757.025 | 757.001 | - | - | čt 28. 9. |
pá 29. 9. | 757.018 757.004 př + 757.018 [37] | 757.002 757.001 [38] | 757.004 př + 757.018 | 757.001 | 861.004 | - | pá 29. 9. | |
so 30. 9. | 757.018 př + 757.004 757.004 757.001 [39] | 757.001 757.018 [40] | 757.003 | - | - | - | so 30. 9. | |
oběh pro 9. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | ||
Humenné - Košice (757) | Košice - Humenné (2x757) | Prešov - Humenné (861, 757) | TS 898 (754) |
[1] | vlak 1906: 757.004 vlak 1912: 757.003 vlak 1913: 757.004 |
[2] | vlak 1908: 861.002 vlak 1914: 757.003 |
[3] | vlak 1902: 757.003 vlak 1909: 757.024 |
[4] | vlak 1906: 757.004 vlak 442: 757.003 |
[5] | vlak 1901: 757.002 vlak 1908: 861.013 |
[6] | vlak 1902: 757.003 vlak 1916: 757.011 př + 757.002 |
[7] | vlaky 1906, 1912: 757.002 vlak 1919: 757.004 |
[8] | vlak 1901: 757.003 vlak 1908: 861.004 vlak 1914: 757.025 |
[9] | vlak 1902: 757.004 vlak 1909: 757.003 |
[10] | vlak 1900: 861.013 př + 861.019 vlak 1901: 861.013 vlak 1908: 757.011 |
[11] | vlaky 1900, 1901: 861.014 vlak 1914: 757.025 |
[12] | vlak 1900: 861.013 vlak 1901: 861.014 vlak 1907: 757.002 |
[13] | vlak 9404: 757.002 vlak 1912: 812.056, pozn: Iba po Strážske |
[14] | vlak 443: 757.003 vlak 1909: 757.025 |
[15] | vlak 1907: 757.024 vlak 1914: 757.025 |
[16] | vlaky 1902, 443: 757.002 vlak 1909: 757.004 vlak 1916: 861.006 |
[17] | vlak 1908: Odklon cez Michaľany |
[18] | vlak 9403: 861.013 vlak 1906: 757.003 vlak 1912: 757.025 |
[19] | vlak 1900: 861.014 př + 861.019 vlak 1901: 861.004 vlak 1908: 757.024 |
[20] | vlak 1902: 757.004 vlak 1909: 757.002 |
[21] | vlak 615: 757.024 př + 757.025 vlak 614: 757.023 + 757.025 pk |
[22] | vlak 9104: 861.016 vlak 9116: 861.015 |
[23] | vlak 9403: 861.015 vlak 1906: 757.004 př + 757.025 vlak 1913: 757.002 |
[24] | vlak 1900: 757.002 vlak 1908: 757.003 |
[25] | vlak 1906: 757.002 vlak 1912: 754.082 vlak 442: 757.004 + 754.082 pk |
[26] | vlak 1902: 757.024 př + 757.025 vlak 1910: 757.025 |
[27] | vlak 1906: 757.003 + 757.002 pk, pozn: 10 voznou na prevoz do KE vlak 1905: 757.003 |
[28] | vlak 9104: 861.016 vlak 9111: 861.005 |
[29] | vlak 1906: 163.111, pozn: Od Bánoviec 163.111 vlak 442: 757.003 |
[30] | vlak 1900: 757.003 vlak 1914: 757.004 vlak 1915: 757.018 př + 757.025 |
[31] | vlak 1902: 757.025 vlaky 1909, 1917: 757.002 |
[32] | vlak 615: 163.111 př + 757.002, pozn: 163 111 po Bánovce nad Ondavou vlak 614: 757.025 př + 757.018 |
[33] | vlak 1906: 757.025 př + 757.018 vlak 1905: 757.018 vlak 1913: 757.001 př + 757.018 vlak 442: 757.018 |
[34] | vlak 1900: 757.003 vlak 1915: 757.004 př + 757.025 |
[35] | vlak 615: 757.018 př + 757.025 vlak 614: 757.025 př + 757.004 |
[36] | vlak 1906: 163.111, pozn: Od Banoviec vlak 1905: 757.003 |
[37] | vlak 1914: 757.018 vlak 1915: 757.004 př + 757.018 |
[38] | vlak 1902: 757.002 vlak 1909: 757.001 |
[39] | vlak 1906: 757.018 př + 757.004 vlak 1905: 757.004 vlak 1913: 757.001 |
[40] | vlak 1901: 757.001 vlak 1907: 757.018 |