prosinec 2018 leden 2019 únor 2019 březen 2019 duben 2019 květen 2019 červen 2019 červenec 2019 srpen 2019 září 2019 říjen 2019 listopad 2019 prosinec 2019
přehled výkonů | úplný výpis | jiná sledování | Facebook sledovaček | administrace | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Přehled nasazení - březen 2019
 TS 852, 853 a 858: 854 + 954.2 OCÚ střed SÚ Trutnov

oběh pro
14. 12.:
TS 852 (854 + 954.2)TS 853 (854)TS 858 (854)datum
1. den2. den1. den2. den3. den4. den1. den
-------
1. 3.854.014 + 954.212 854.015 + 954.208
854.034 + 954.207
[1]
854.019 854.008
854.034 + 954.207
854.015 + 954.208
854.008
[2]
854.017 854.005 - 1. 3.
so 2. 3. - so 2. 3.
ne 3. 3.854.014 + 954.212 854.017 854.019 854.008   ne 3. 3.
po 4. 3. 854.015 + 954.208     po 4. 3.
út 5. 3.854.014 + 954.212
854.014 + 954.212 pk
[3]
854.015 + 954.208 954.205 př + 854.005
854.005
[4]
854.005 [5] 854.017 854.019 - út 5. 3.
st 6. 3. 854.014 + 954.212 pk [6] 854.019   854.008 - st 6. 3.
čt 7. 3.954.212 př + 854.014 [7] 854.005 - čt 7. 3.
8. 3.854.014 + 954.212 854.015 + 954.208 854.016 854.019 854.005 - 8. 3.
so 9. 3.   - so 9. 3.
ne 10. 3. 854.008   ne 10. 3.
po 11. 3.

[8]
954.212 + 854.014 854.015 + 954.208 854.017
754.048
854.008
[9]
854.205
750.702 př + 854.005
[10]
854.008
854.205
[11]
854.210   po 11. 3.

[8]
út 12. 3.954.212 + 854.014 854.015 + 954.208 854.019 854.008 854.005 854.205 - út 12. 3.
st 13. 3.

[12]
854.015 + 954.208 [13] 854.014 + 954.212
854.015 + 954.205
[14]
854.205 854.019 854.000
854.005
[15]
854.020 - st 13. 3.

[12]
čt 14. 3.

[12]
814.137 854.015 + 954.205 854.008 854.205 854.019 854.017 - čt 14. 3.

[12]
15. 3.

[12]
854.015 + 954.205 814.137 854.019 854.008 854.205 854.017 - 15. 3.

[12]
so 16. 3.

[12]
- so 16. 3.

[12]
ne 17. 3. 854.205 854.019 854.020 + 954.207 [16] 854.017 854.008 + 954.211 [17] ne 17. 3.
po 18. 3.854.015 + 954.205 [18] 814.085
854.015 + 954.205
[19]
854.017 [20] 854.205
854.005
[21]
854.019 854.008 [22] 854.008 + 954.211 [23] po 18. 3.
út 19. 3. 854.015 + 954.205 854.019 854.005 - út 19. 3.
st 20. 3.854.015 + 954.205 [24] 854.014 + 954.212
854.015 + 954.205
[25]
854.005 854.019 854.017 854.008 - st 20. 3.
čt 21. 3.   - čt 21. 3.
22. 3. 854.015 + 954.205 854.019 854.005 - 22. 3.
so 23. 3.       - so 23. 3.
ne 24. 3.        ne 24. 3.
po 25. 3.854.014 + 954.212 854.015 + 954.205 854.017 854.005 854.019 854.205   po 25. 3.
út 26. 3. - út 26. 3.
st 27. 3. - st 27. 3.
čt 28. 3.854.014 + 954.212 854.015 + 954.205 854.017 854.005 854.019 854.008 - čt 28. 3.
29. 3.854.014 + 954.212 854.008 + 954.205 854.019 854.017 854.005 854.020 - 29. 3.
so 30. 3. - so 30. 3.
ne 31. 3.   ne 31. 3.
oběh pro
14. 12.:
-------datum
1. den2. den1. den2. den3. den4. den1. den
TS 852 (854 + 954.2)TS 853 (854)TS 858 (854)

[1]vlaky 7141, 7146, 7149, 1950: 854.015 + 954.208
vlaky 1951, 1954, 1957, 1958, 1959, 7186, 7183: 854.034 + 954.207
[2]vlak 5102: 854.008
vlak 1789: 854.034 + 954.207
vlak 1788: 854.015 + 954.208
vlak 1795: 854.008
[3]vlak 1949: 854.014 + 954.212
vlak 1959: 854.014 + 954.212 pk, pozn: obrácená souprava
[4]vlak 1790: 954.205 př + 854.005, pozn: řazení 954.205+854.005+Bdtn
vlaky 1797, 6276: 854.005
[5]vlak 5102: 854.005
[6]vlak 1954: obrácená souprava
[7]vlak 1785: obrácená souprava
[8]Mimořádnost na trati - Srážka Sp 1791 s autem, rozházené oběhy HV
[9]vlak 1791: 854.017, pozn: střet vlaku Sp 1791 s automobilem na přejezdu mezi Českou Skalicí a Jaroměří
vlaky 1790, 1797: 754.048
vlak 6276: 854.008
[10]vlak 1789: 854.205
vlak 1795: 750.702 př + 854.005
[11]vlak 1786: 854.008
vlaky 1792, 15767: 854.205
[12]Výluka Doudleby n. Orlicí - Častolovice
[13]vlak 1953: 854.015 + 954.208
[14]vlak 1950: 854.014 + 954.212
vlaky 1954, 1957: 854.015 + 954.205
[15]vlak 1793: 854.000, pozn: 854 nejaká modrá
vlak 1792: 854.005
[16]vlak 1792: 854.020 + 954.207
[17]vlak 1762: 854.008 + 954.211
[18]vlak 1785: 854.015 + 954.205
[19]vlak 7141: 814.085
vlaky 1954, 1957: 854.015 + 954.205
[20]vlak 1790: 854.017
[21]vlak 5102: 854.205
vlak 1789: 854.005
[22]vlak 1870: 854.008
[23]vlak 5120: 854.008 + 954.211
[24]vlak 1953: 854.015 + 954.205
[25]vlak 1951: 854.014 + 954.212
vlaky 1954, 1957: 854.015 + 954.205