plan for 10. 12.: | PKP Cargo | další oběhy | day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | ||
tue 1. 2. | 193.510 př + 193.511 193.507 př + 193.510 [1] | - | - | 193.511 [2] | - | tue 1. 2. | |||||
wed 2. 2. | 193.519 př + 193.512 [3] | - | - | - | - | 193.511 | wed 2. 2. | ||||
thu 3. 2. | 193.507 př + 193.510 | - | - | 193.511 | - | thu 3. 2. | |||||
fri 4. 2. | 193.519 př + 193.510 [4] | - | 193.511 | - | - | 193.519 [5] | fri 4. 2. | ||||
sat 5. 2. | - | - | - | [6] | - | [7] | sat 5. 2. | ||||
sun 6. 2. | [8] | - | - | 193.507 | - | 193.510 př + 193.519 [9] | sun 6. 2. | ||||
mon 7. 2. | 193.502 [10] | 193.517 | - | - | - | - | mon 7. 2. | ||||
tue 8. 2. | 193.510 př + 193.519 | - | - | - | tue 8. 2. | ||||||
wed 9. 2. | 193.502 193.517 [11] | - | - | - | - | [7] | 193.517 [12] | wed 9. 2. | |||
thu 10. 2. | 193.519 př + 193.510 [13] | - | - | [14] | 193.502 | - | thu 10. 2. | ||||
fri 11. 2. | 193.517 př + 193.507 193.519 [15] | - | 193.507 [16] | - | - | [17] | fri 11. 2. | ||||
sat 12. 2. | - | - | - | 193.502 | - | [7] | 193.511 [18] | sat 12. 2. | |||
sun 13. 2. | 193.517 [19] | 193.507 | - | - | 193.502 | - | 193.510 př + 193.519 [9] | sun 13. 2. | |||
mon 14. 2. | 193.511 | - | - | - | - | mon 14. 2. | |||||
tue 15. 2. | 193.502 193.517 [11] | - | - | 193.517 [20] | [21] | - | tue 15. 2. | ||||
wed 16. 2. | 193.520 př + 193.502 [22] | - | - | - | - | 193.511 | wed 16. 2. | ||||
thu 17. 2. | 193.517 př + 193.507 [23] | - | - | [14] | [21] | - | 193.519 [24] | thu 17. 2. | |||
fri 18. 2. | 193.502 př + 193.520 193.502 [25] | - | [26] | - | - | fri 18. 2. | |||||
sat 19. 2. | - | - | - | 193.507 [27] | - | [7] | 193.507 př + 193.517 [28] | sat 19. 2. | |||
sun 20. 2. | 193.517 | 193.511 [29] | - | - | 193.507 | - | 193.502 př + 193.520 [30] | sun 20. 2. | |||
mon 21. 2. | 193.511 [31] | [32] | - | - | - | - | 193.520 [33] | mon 21. 2. | |||
tue 22. 2. | 193.517 př + 193.507 [34] | - | - | 193.517 [35] | [21] | - | tue 22. 2. | ||||
wed 23. 2. | 193.519 | - | - | - | - | 193.517 | wed 23. 2. | ||||
thu 24. 2. | 193.520 př + 193.507 [36] | - | - | [14] | - | 193.502 [37] | thu 24. 2. | ||||
fri 25. 2. | 193.519 př + 193.517 [38] | - | - | - | fri 25. 2. | ||||||
sat 26. 2. | - | - | - | - | sat 26. 2. | ||||||
sun 27. 2. | 193.517 [39] | - | - | - | sun 27. 2. | ||||||
mon 28. 2. | 193.519 př + 193.507 | 193.520 | - | - | - | - | mon 28. 2. | ||||
plan for 10. 12.: | - | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | day |
1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | ||
PKP Cargo | další oběhy |
[1] | train 40502: 193.510 př + 193.511, pozn: Z Břeclavi do Gliwic 193 510 train 40501: 193.507 př + 193.510 |
[2] | train 46738: 193.511 |
[3] | train 40502: 193.519 př + 193.512 train 40501: -, pozn: NEJEDE |
[4] | train 40502: -, pozn: NEJEDE train 40501: 193.519 př + 193.510 |
[5] | train 46750: 193.519 |
[6] | train 46730: Nejede |
[7] | train 46745: NEJEDE |
[8] | train 46741: Nejede |
[9] | train 41: Nex 40502 |
[10] | train 40501: Z Břeclavi na přípřež 193 507 |
[11] | train 40502: 193.502 train 40501: 193.517 |
[12] | train 41: Nex 46742 |
[13] | train 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 519 |
[14] | train 46730: NEJEDE |
[15] | train 40502: 193.517 př + 193.507 train 40501: 193.519, pozn: Z Břeclavi do AT,IT 193 510+193 519 |
[16] | train 46733: -, pozn: NEJEDE train 46734: 193.507 |
[17] | train 46750: NEJEDE |
[18] | train 41: Pn 42285/53503/47787 Zebrzydowice-Rajka |
[19] | train 40501: Od Břeclavi do Tarvisia 193 502+517 |
[20] | train 46738: Nex 46738 Lonato - Tychy |
[21] | train 46749: NEJEDE |
[22] | train 40502: -, pozn: NEJEDE train 40501: 193.520 př + 193.502 |
[23] | train 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 517, 507 odstavena v Břeclavi pro další výkon |
[24] | train 41: Nex 47882/52038 Malacky-Zebrzydowice |
[25] | train 40502: 193.502 př + 193.520, pozn: 40502 odřeknut z Itálie, lokomotivy strojně do Břeclavi na odstavení train 40501: 193.502, pozn: Z Břeclavi na přípřež 193 520 |
[26] | train 46734: Odřeknut ze strany OBB |
[27] | train 46730: 193.507 |
[28] | train 41: Pn 49590/54348/41296, zpožděná 40502, od Bpa jede 193 517, 193 507 odstavena pro další výkon |
[29] | train 46741: Zkrácen, pouze v trase Hodonín-Břeclav (odstavený autozug Tychy-Fossacesia Torino di Sangro) |
[30] | train 41: Nex 40502, od Břeclavi 193 511 |
[31] | train 40501: Z Břeclavi do AT 193 519+193 511 |
[32] | train 46746: NEJEDE |
[33] | train 41: Pn 47790/57790/42220 Malacky-Zebrzydowice, z Břeclavi dobrána na studeno 193 502, z Bv 193 520+193 502 |
[34] | train 40502: 193.517 př + 193.507 |
[35] | train 46738: 193.517 |
[36] | train 40502: Z Břeclavi do Polska pouze 193.507 |
[37] | train 41: Lv 55083 Zebrzydowice - Břeclav |
[38] | train 40502: U Břeclavi do Chalupek jen 193.517 |
[39] | train 40501: V Břeclavi dobere 193 520 |