obeh pre 10. 12.: | PKP Cargo | další oběhy | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 5. deň | 6. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | ||
ut 1. 2. | 193.510 pr + 193.511 193.507 pr + 193.510 [1] | - | - | 193.511 [2] | - | ut 1. 2. | |||||
st 2. 2. | 193.519 pr + 193.512 [3] | - | - | - | - | 193.511 | st 2. 2. | ||||
št 3. 2. | 193.507 pr + 193.510 | - | - | 193.511 | - | št 3. 2. | |||||
pi 4. 2. | 193.519 pr + 193.510 [4] | - | 193.511 | - | - | 193.519 [5] | pi 4. 2. | ||||
so 5. 2. | - | - | - | [6] | - | [7] | so 5. 2. | ||||
ne 6. 2. | [8] | - | - | 193.507 | - | 193.510 pr + 193.519 [9] | ne 6. 2. | ||||
po 7. 2. | 193.502 [10] | 193.517 | - | - | - | - | po 7. 2. | ||||
ut 8. 2. | 193.510 pr + 193.519 | - | - | - | ut 8. 2. | ||||||
st 9. 2. | 193.502 193.517 [11] | - | - | - | - | [7] | 193.517 [12] | st 9. 2. | |||
št 10. 2. | 193.519 pr + 193.510 [13] | - | - | [14] | 193.502 | - | št 10. 2. | ||||
pi 11. 2. | 193.517 pr + 193.507 193.519 [15] | - | 193.507 [16] | - | - | [17] | pi 11. 2. | ||||
so 12. 2. | - | - | - | 193.502 | - | [7] | 193.511 [18] | so 12. 2. | |||
ne 13. 2. | 193.517 [19] | 193.507 | - | - | 193.502 | - | 193.510 pr + 193.519 [9] | ne 13. 2. | |||
po 14. 2. | 193.511 | - | - | - | - | po 14. 2. | |||||
ut 15. 2. | 193.502 193.517 [11] | - | - | 193.517 [20] | [21] | - | ut 15. 2. | ||||
st 16. 2. | 193.520 pr + 193.502 [22] | - | - | - | - | 193.511 | st 16. 2. | ||||
št 17. 2. | 193.517 pr + 193.507 [23] | - | - | [14] | [21] | - | 193.519 [24] | št 17. 2. | |||
pi 18. 2. | 193.502 pr + 193.520 193.502 [25] | - | [26] | - | - | pi 18. 2. | |||||
so 19. 2. | - | - | - | 193.507 [27] | - | [7] | 193.507 pr + 193.517 [28] | so 19. 2. | |||
ne 20. 2. | 193.517 | 193.511 [29] | - | - | 193.507 | - | 193.502 pr + 193.520 [30] | ne 20. 2. | |||
po 21. 2. | 193.511 [31] | [32] | - | - | - | - | 193.520 [33] | po 21. 2. | |||
ut 22. 2. | 193.517 pr + 193.507 [34] | - | - | 193.517 [35] | [21] | - | ut 22. 2. | ||||
st 23. 2. | 193.519 | - | - | - | - | 193.517 | st 23. 2. | ||||
št 24. 2. | 193.520 pr + 193.507 [36] | - | - | [14] | - | 193.502 [37] | št 24. 2. | ||||
pi 25. 2. | 193.519 pr + 193.517 [38] | - | - | - | pi 25. 2. | ||||||
so 26. 2. | - | - | - | - | so 26. 2. | ||||||
ne 27. 2. | 193.517 [39] | - | - | - | ne 27. 2. | ||||||
po 28. 2. | 193.519 pr + 193.507 | 193.520 | - | - | - | - | po 28. 2. | ||||
obeh pre 10. 12.: | - | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 5. deň | 6. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | ||
PKP Cargo | další oběhy |
[1] | vlak 40502: 193.510 pr + 193.511, pozn: Z Břeclavi do Gliwic 193 510 vlak 40501: 193.507 pr + 193.510 |
[2] | vlak 46738: 193.511 |
[3] | vlak 40502: 193.519 pr + 193.512 vlak 40501: -, pozn: NEJEDE |
[4] | vlak 40502: -, pozn: NEJEDE vlak 40501: 193.519 pr + 193.510 |
[5] | vlak 46750: 193.519 |
[6] | vlak 46730: Nejede |
[7] | vlak 46745: NEJEDE |
[8] | vlak 46741: Nejede |
[9] | vlak 41: Nex 40502 |
[10] | vlak 40501: Z Břeclavi na přípřež 193 507 |
[11] | vlak 40502: 193.502 vlak 40501: 193.517 |
[12] | vlak 41: Nex 46742 |
[13] | vlak 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 519 |
[14] | vlak 46730: NEJEDE |
[15] | vlak 40502: 193.517 pr + 193.507 vlak 40501: 193.519, pozn: Z Břeclavi do AT,IT 193 510+193 519 |
[16] | vlak 46733: -, pozn: NEJEDE vlak 46734: 193.507 |
[17] | vlak 46750: NEJEDE |
[18] | vlak 41: Pn 42285/53503/47787 Zebrzydowice-Rajka |
[19] | vlak 40501: Od Břeclavi do Tarvisia 193 502+517 |
[20] | vlak 46738: Nex 46738 Lonato - Tychy |
[21] | vlak 46749: NEJEDE |
[22] | vlak 40502: -, pozn: NEJEDE vlak 40501: 193.520 pr + 193.502 |
[23] | vlak 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 517, 507 odstavena v Břeclavi pro další výkon |
[24] | vlak 41: Nex 47882/52038 Malacky-Zebrzydowice |
[25] | vlak 40502: 193.502 pr + 193.520, pozn: 40502 odřeknut z Itálie, lokomotivy strojně do Břeclavi na odstavení vlak 40501: 193.502, pozn: Z Břeclavi na přípřež 193 520 |
[26] | vlak 46734: Odřeknut ze strany OBB |
[27] | vlak 46730: 193.507 |
[28] | vlak 41: Pn 49590/54348/41296, zpožděná 40502, od Bpa jede 193 517, 193 507 odstavena pro další výkon |
[29] | vlak 46741: Zkrácen, pouze v trase Hodonín-Břeclav (odstavený autozug Tychy-Fossacesia Torino di Sangro) |
[30] | vlak 41: Nex 40502, od Břeclavi 193 511 |
[31] | vlak 40501: Z Břeclavi do AT 193 519+193 511 |
[32] | vlak 46746: NEJEDE |
[33] | vlak 41: Pn 47790/57790/42220 Malacky-Zebrzydowice, z Břeclavi dobrána na studeno 193 502, z Bv 193 520+193 502 |
[34] | vlak 40502: 193.517 pr + 193.507 |
[35] | vlak 46738: 193.517 |
[36] | vlak 40502: Z Břeclavi do Polska pouze 193.507 |
[37] | vlak 41: Lv 55083 Zebrzydowice - Břeclav |
[38] | vlak 40502: U Břeclavi do Chalupek jen 193.517 |
[39] | vlak 40501: V Břeclavi dobere 193 520 |