obeh pre 10. 12.: | PKP Cargo | další oběhy | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 5. deň | 6. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | ||
ut 1. 3. | 193.517 pr + 193.502 [1] | - | - | - | ut 1. 3. | ||||||
st 2. 3. | - | - | - | - | st 2. 3. | ||||||
št 3. 3. | - | - | - | št 3. 3. | |||||||
pi 4. 3. | 193.502 pr + 193.517 | - | - | - | pi 4. 3. | ||||||
so 5. 3. | - | - | - | - | so 5. 3. | ||||||
ne 6. 3. | - | - | - | ne 6. 3. | |||||||
po 7. 3. | 193.502 pr + 193.517 | 193.520 | - | - | - | - | po 7. 3. | ||||
ut 8. 3. | 193.519 pr + 193.512 193.512 pr + 193.519 [2] | - | - | - | ut 8. 3. | ||||||
st 9. 3. | 193.517 pr + 193.502 | - | - | - | - | st 9. 3. | |||||
št 10. 3. | 193.519 pr + 193.512 | - | - | - | št 10. 3. | ||||||
pi 11. 3. | 193.520 pr + 193.517 193.519 [3] | - | - | - | pi 11. 3. | ||||||
so 12. 3. | - | - | - | - | so 12. 3. | ||||||
ne 13. 3. | 193.517 [4] | - | - | - | 193.519 pr + 193.512 [5] | ne 13. 3. | |||||
po 14. 3. | 193.502 | - | - | - | - | po 14. 3. | |||||
ut 15. 3. | 193.507 pr + 193.517 193.517 [6] | - | - | [7] | [8] | - | ut 15. 3. | ||||
st 16. 3. | 193.512 pr + 193.520 193.519 pr + 193.520 [9] | - | - | - | - | 193.519 [10] | 193.519 [11] | st 16. 3. | |||
št 17. 3. | 193.507 pr + 193.517 | - | - | [8] | - | št 17. 3. | |||||
pi 18. 3. | 193.520 pr + 193.519 193.520 pr + 193.502 [12] | - | - | - | 193.519 [13] | pi 18. 3. | |||||
so 19. 3. | - | - | - | - | so 19. 3. | ||||||
ne 20. 3. | - | - | - | ne 20. 3. | |||||||
po 21. 3. | 193.511 pr + 193.502 | 193.512 | - | - | - | - | po 21. 3. | ||||
ut 22. 3. | 193.519 pr + 193.520 | - | - | [7] | [8] | - | 193.517 pr + 189.806 [14] | ut 22. 3. | |||
st 23. 3. | - | - | - | - | st 23. 3. | ||||||
št 24. 3. | - | - | - | št 24. 3. | |||||||
pi 25. 3. | 193.502 pr + 193.517 [15] | - | - | - | pi 25. 3. | ||||||
so 26. 3. | - | - | - | - | so 26. 3. | ||||||
ne 27. 3. | 193.517 pr + 193.502 [16] | 193.505 | - | - | 193.518 | - | 193.520 [17] | 193.502 pr + 193.517 [18] | ne 27. 3. | ||
po 28. 3. | - | - | - | - | po 28. 3. | ||||||
ut 29. 3. | 193.501 pr + 193.502 | - | - | - | ut 29. 3. | ||||||
st 30. 3. | 193.518 pr + 193.505 193.517 pr + 193.518 [19] | - | - | - | - | 193.520 [20] | 193.520 [11] | 193.520 [21] | 193.517 [22] | st 30. 3. | |
št 31. 3. | 193.501 pr + 193.502 | - | - | [23] | [8] | - | 193.517 [24] | št 31. 3. | |||
obeh pre 10. 12.: | - | - | - | 46730 | - | 46745 | 41 | 42 | 43 | 44 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | 5. deň | 6. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | ||
PKP Cargo | další oběhy |
[1] | vlak 40502: Z Břeclavi do Chalupek 193 517 |
[2] | vlak 40502: 193.519 pr + 193.512 vlak 40501: 193.512 pr + 193.519 |
[3] | vlak 40502: 193.520 pr + 193.517 vlak 40501: 193.519, pozn: V Břeclavi dobrat 193 512 na přípřež |
[4] | vlak 46741: Odklonem přes Petrovice u Karviné |
[5] | vlak 41: Nex 40502 |
[6] | vlak 40502: 193.507 pr + 193.517 vlak 40501: 193.517, pozn: V Břeclavi dobere 193 507 |
[7] | vlak 46738: NEJEDE |
[8] | vlak 46749: NEJEDE |
[9] | vlak 40502: 193.512 pr + 193.520 vlak 40501: 193.519 pr + 193.520 |
[10] | vlak 46745: 193.519 |
[11] | vlak 41: Nex 46742 |
[12] | vlak 40502: 193.520 pr + 193.519 vlak 40501: 193.520 pr + 193.502 |
[13] | vlak 41: Pn 42291/53733/47791 Chalupki-Štúrovo |
[14] | vlak 41: Nex 46745 |
[15] | vlak 40502: -, pozn: Odřeknut na straně ÖBB vlak 40501: 193.502 pr + 193.517 |
[16] | vlak 40501: 193.502 z Bv do AT |
[17] | vlak 41: Pn 42222 |
[18] | vlak 42: Z Břeclavi 193 517 |
[19] | vlak 40502: 193.518 pr + 193.505 vlak 40501: 193.517 pr + 193.518, pozn: Z Břeclavi na přípřež půjde 193 505 |
[20] | vlak 46745: 193.520 |
[21] | vlak 42: Pn 42293/55409/47797 Chalupki-Štúrovo |
[22] | vlak 43: Lv 44793 Břeclav-Rajka |
[23] | vlak 46730: NEJEDE |
[24] | vlak 41: Pn 44798/53544/42228 Rajka-Zebrzydowice (Oradea-Lodz Olechow) IKEA Express, kontejnery |