datum | PKP Cargo | další oběhy | datum | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||||||||
40502 | 40501 | 46741 | 46746 | 46733 | 46734 | 46730 | 46738 | 46749 | 46737 | 46745 | 46750 | 41 | 42 | 43 | 44 | ||
ne 1. 5. | - | 193.518 | - | - | - | - | - | - | 189.846 | - | - | 193.503 př 193.504 [1] |
ET41-005 [2] | ne 1. 5. | |||
po 2. 5. | - | 193.504 př 193.517 |
- | [3] | - | - | - | - | - | - | - | - | po 2. 5. | ||||
út 3. 5. | [3] | - | - | - | - | - | 193.511 | [3] | - | - | 193.518 [4] | út 3. 5. | |||||
st 4. 5. | 193.516 př 193.501 |
- | - | - | - | - | - | - | - | - | st 4. 5. | ||||||
čt 5. 5. | 193.504 př 193.517 |
- | - | - | - | - | - | 189.846 | - | - | - | čt 5. 5. | |||||
pá 6. 5. | - | - | - | - | - | - | - | pá 6. 5. | |||||||||
so 7. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | [3] | - | 193.517 př 193.504 [5] |
so 7. 5. | ||||
ne 8. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ne 8. 5. | |||||||
po 9. 5. | - | 193.518 př 193.510 |
- | - | - | - | - | - | - | - | - | 193.511 [6] | po 9. 5. | ||||
út 10. 5. | 193.509 př 193.504 |
- | - | - | - | - | - | - | - | út 10. 5. | |||||||
st 11. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | st 11. 5. | |||||||
čt 12. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | čt 12. 5. | |||||||
pá 13. 5. | - | - | - | - | - | - | - | 193.517 [7] | pá 13. 5. | ||||||||
so 14. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 193.510 př 193.511 [8] |
so 14. 5. | |||||
ne 15. 5. | - | 193.517 | - | - | - | - | - | - | 189.846 | - | - | ne 15. 5. | |||||
po 16. 5. | - | 193.517 př 193.516 [9] |
- | 193.504 | - | - | - | - | - | - | - | - | po 16. 5. | ||||
út 17. 5. | 193.518 př 193.511 [10] |
193.510 př 193.518 [11] |
- | - | - | - | - | 193.518 | [3] | - | - | - | út 17. 5. | ||||
st 18. 5. | 189.846 | 193.517 př 193.511 |
- | - | - | - | - | - | - | - | - | st 18. 5. | |||||
čt 19. 5. | 193.518 př 193.510 |
- | - | - | - | - | - | [3] | - | - | - | 193.518 [12] | čt 19. 5. | ||||
pá 20. 5. | 193.511 př 193.517 |
193.504 [13] | - | - | 189.846 | - | - | - | - | - | pá 20. 5. | ||||||
so 21. 5. | - | - | - | - | - | - | 193.517 př 189.846 |
- | - | - | [3] | - | 193.510 [14] | so 21. 5. | |||
ne 22. 5. | - | [15] | - | - | - | - | - | - | [15] | - | - | 193.518 [16] | 193.504 př 193.516 [17] |
ne 22. 5. | |||
po 23. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | po 23. 5. | ||||||
út 24. 5. | - | - | - | - | - | - | - | - | út 24. 5. | ||||||||
st 25. 5. | 193.511 | 193.517 př 193.506 [18] |
- | - | - | - | - | - | - | - | 193.519 př 193.508 |
- | 193.519 [19] | 193.508 [20] | 193.518 [21] | st 25. 5. | |
čt 26. 5. | 193.510 př 193.504 |
- | - | - | - | - | - | - | - | - | čt 26. 5. | ||||||
pá 27. 5. | 193.517 př 193.506 [22] |
193.511 př 193.504 |
- | - | 193.508 | 193.506 | - | - | - | - | - | [23] | 193.509 [24] | 193.509 [25] | pá 27. 5. | ||
so 28. 5. | - | - | - | - | - | - | [23] | - | - | - | [23] | - | 189.846 [26] | 189.846 [27] | 186.534 [28] | so 28. 5. | |
ne 29. 5. | - | 193.517 [29] | - | - | - | - | - | - | 189.846 | - | - | 193.504 př 193.511 [8] |
ne 29. 5. | ||||
po 30. 5. | - | 193.504 | - | 189.846 | - | - | - | - | - | - | - | - | po 30. 5. | ||||
út 31. 5. | 193.517 př 193.508 |
- | - | - | - | - | - | - | - | út 31. 5. | |||||||
datum | 40502 | 40501 | 46741 | 46746 | 46733 | 46734 | 46730 | 46738 | 46749 | 46737 | 46745 | 46750 | 41 | 42 | 43 | 44 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||||||||
PKP Cargo | další oběhy |
[1] | Nex 40502 Břeclav - Chalupki |
[2] | NEx Ostrava-Svinov-Chalupki |
[3] | NEJEDE |
[4] | Nex 55000 (Břeclav-Chalupki) |
[5] | Nex 59592 Hohenau - Chalupki |
[6] | Nex 41287 Chalupki - Hohenau |
[7] | Nex 53896 (Břeclav-Chalupki) |
[8] | Nex 40502 |
[9] | 193.517 z Breclavi do AT |
[10] | 193.518 pouze po Břeclav |
[11] | 193.510 z Breclavi do AT |
[12] | Nex 42243/46733 Relace:Tychy-Livorno (Fiat 500) |
[13] | Z Břeclavi do Tarvisia 193 517+193 504 |
[14] | Nex 42243/52953 |
[15] | Odřeknut |
[16] | Nex 41281/53355 Chalupki-Břeclav (auta) |
[17] | Z Břeclavi 193 510+193 516 (Nex 40502) |
[18] | Do Břeclavi ve složení 193 517+193 506+189 451 |
[19] | Nex 46742 |
[20] | Nex 55212/42266 |
[21] | Nex 53780/42228 |
[22] | Z Břeclavi do Gliwic 193 517 |
[23] | Nejede |
[24] | Lv 44793 Břeclav-Rajka |
[25] | Nex 47790/54778/43222 Rajka-Chalupki |
[26] | Lv 49893 (Břeclav-Rajka) |
[27] | Nex 47884/52690/53712/43258 (Rajka-Břeclav-Zebrzydowice) |
[28] | NEx 41713 |
[29] | Z Břeclavi do Tarvisia 193 508+193 517 |