oběh pro 10. 12.: | TS 161 (162 + 80-30) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
út 1. 2. | út 1. 2. | ||||||
st 2. 2. | st 2. 2. | ||||||
čt 3. 2. | 162.096 | čt 3. 2. | |||||
pá 4. 2. | 162.096 [1] | 162.053 [2] | pá 4. 2. | ||||
so 5. 2. | - | 162.053 [3] | - | so 5. 2. | |||
ne 6. 2. | 162.040 + 80-30 017 | - | ne 6. 2. | ||||
po 7. 2. | 162.096 | po 7. 2. | |||||
út 8. 2. | út 8. 2. | ||||||
st 9. 2. | st 9. 2. | ||||||
čt 10. 2. | 162.096 + 80-30 020 | čt 10. 2. | |||||
pá 11. 2. | 162.040 + 80-30 017 | pá 11. 2. | |||||
so 12. 2. | 162.040 + 80-30 017 162.092 [4] | - | 162.053 | - | so 12. 2. | ||
ne 13. 2. | 162.086 + 80-30 016 162.092 + 80-30 015 [5] | - | ne 13. 2. | ||||
po 14. 2. | 162.086 + 80-30 016 162.096 + 80-30 020 [6] | 162.040 + 80-30 017 162.086 + 80-30 016 [7] | po 14. 2. | ||||
út 15. 2. | út 15. 2. | ||||||
st 16. 2. | 162.053 162.018 + 80-30 018 [8] | 162.018 + 80-30 018 [9] | st 16. 2. | ||||
čt 17. 2. | čt 17. 2. | ||||||
pá 18. 2. | pá 18. 2. | ||||||
so 19. 2. | - | - | so 19. 2. | ||||
ne 20. 2. | 162.053 | - | ne 20. 2. | ||||
po 21. 2. | 162.086 + 80-30 016 | po 21. 2. | |||||
út 22. 2. | 162.040 + 80-30 017 162.086 + 80-30 016 [7] | út 22. 2. | |||||
st 23. 2. | st 23. 2. | ||||||
čt 24. 2. | čt 24. 2. | ||||||
pá 25. 2. | pá 25. 2. | ||||||
so 26. 2. | 162.086 + 80-30 016 810.056 [10] | - | 162.092 163.244 + 80-30 014 162.086 + 80-30 016 163.244 + 80-30 014 [11] | - | so 26. 2. | ||
ne 27. 2. | 162.086 + 80-30 016 162.096 + 80-30 020 [12] | - | ne 27. 2. | ||||
po 28. 2. | 162.018 + 80-30 018 | po 28. 2. | |||||
oběh pro 10. 12.: | - | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | ||
TS 161 (162 + 80-30) |
[1] | vlak 5009: Bez ŘV |
[2] | vlak 5011: Oběhy neplatí výluka Pardubice - Kostěnice 28.1. - 6.3. a výluka Choceň - Česká Třebová 1.2. - 10.12. |
[3] | vlak 5007: Jeden vůz zelený |
[4] | vlak 5008: 162.040 + 80-30 017 vlak 5009: 162.092 |
[5] | vlak 5010: 162.086 + 80-30 016 vlak 5013: 162.092 + 80-30 015 |
[6] | vlak 5016: 162.086 + 80-30 016 vlak 5017: 162.096 + 80-30 020 |
[7] | vlak 5014: 162.040 + 80-30 017 vlak 5015: 162.086 + 80-30 016 |
[8] | vlak 5012: 162.053 vlaky 5013, 5020: 162.018 + 80-30 018, pozn: V úseku Ústí nad Orlicí - Choceň zavedena NAD z důvodu výluky. V úseku Choceň - Kostěnice HV 162.093+80-30 014. V úseku Kostěnice - Pardubice hl.n. zavedena NAD z důvodu výluky. |
[9] | vlak 5035: 162.018 + 80-30 018 |
[10] | vlak 5005: 162.086 + 80-30 016 vlak 5008: 810.056, pozn: Jede jako Os 95456 do ŽST Choceň |
[11] | vlak 5006: 162.092, pozn: Ze ŽST Kostěnice jede 162.086 vlak 5007: 163.244 + 80-30 014 vlak 5010: 162.086 + 80-30 016 vlak 5013: 163.244 + 80-30 014 |
[12] | vlak 5014: 162.086 + 80-30 016 vlak 5017: 162.096 + 80-30 020 |