plan for 10. 12.: | TS 161 (162 + 80-30) | day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day |
---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | ||
tue 1. 2. | tue 1. 2. | ||||||
wed 2. 2. | wed 2. 2. | ||||||
thu 3. 2. | 162.096 | thu 3. 2. | |||||
fri 4. 2. | 162.096 [1] | 162.053 [2] | fri 4. 2. | ||||
sat 5. 2. | - | 162.053 [3] | - | sat 5. 2. | |||
sun 6. 2. | 162.040 + 80-30 017 | - | sun 6. 2. | ||||
mon 7. 2. | 162.096 | mon 7. 2. | |||||
tue 8. 2. | tue 8. 2. | ||||||
wed 9. 2. | wed 9. 2. | ||||||
thu 10. 2. | 162.096 + 80-30 020 | thu 10. 2. | |||||
fri 11. 2. | 162.040 + 80-30 017 | fri 11. 2. | |||||
sat 12. 2. | 162.040 + 80-30 017 162.092 [4] | - | 162.053 | - | sat 12. 2. | ||
sun 13. 2. | 162.086 + 80-30 016 162.092 + 80-30 015 [5] | - | sun 13. 2. | ||||
mon 14. 2. | 162.086 + 80-30 016 162.096 + 80-30 020 [6] | 162.040 + 80-30 017 162.086 + 80-30 016 [7] | mon 14. 2. | ||||
tue 15. 2. | tue 15. 2. | ||||||
wed 16. 2. | 162.053 162.018 + 80-30 018 [8] | 162.018 + 80-30 018 [9] | wed 16. 2. | ||||
thu 17. 2. | thu 17. 2. | ||||||
fri 18. 2. | fri 18. 2. | ||||||
sat 19. 2. | - | - | sat 19. 2. | ||||
sun 20. 2. | 162.053 | - | sun 20. 2. | ||||
mon 21. 2. | 162.086 + 80-30 016 | mon 21. 2. | |||||
tue 22. 2. | 162.040 + 80-30 017 162.086 + 80-30 016 [7] | tue 22. 2. | |||||
wed 23. 2. | wed 23. 2. | ||||||
thu 24. 2. | thu 24. 2. | ||||||
fri 25. 2. | fri 25. 2. | ||||||
sat 26. 2. | 162.086 + 80-30 016 810.056 [10] | - | 162.092 163.244 + 80-30 014 162.086 + 80-30 016 163.244 + 80-30 014 [11] | - | sat 26. 2. | ||
sun 27. 2. | 162.086 + 80-30 016 162.096 + 80-30 020 [12] | - | sun 27. 2. | ||||
mon 28. 2. | 162.018 + 80-30 018 | mon 28. 2. | |||||
plan for 10. 12.: | - | - | - | - | - | - | day |
1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 6. day | ||
TS 161 (162 + 80-30) |
[1] | train 5009: Bez ŘV |
[2] | train 5011: Oběhy neplatí výluka Pardubice - Kostěnice 28.1. - 6.3. a výluka Choceň - Česká Třebová 1.2. - 10.12. |
[3] | train 5007: Jeden vůz zelený |
[4] | train 5008: 162.040 + 80-30 017 train 5009: 162.092 |
[5] | train 5010: 162.086 + 80-30 016 train 5013: 162.092 + 80-30 015 |
[6] | train 5016: 162.086 + 80-30 016 train 5017: 162.096 + 80-30 020 |
[7] | train 5014: 162.040 + 80-30 017 train 5015: 162.086 + 80-30 016 |
[8] | train 5012: 162.053 trains 5013, 5020: 162.018 + 80-30 018, pozn: V úseku Ústí nad Orlicí - Choceň zavedena NAD z důvodu výluky. V úseku Choceň - Kostěnice HV 162.093+80-30 014. V úseku Kostěnice - Pardubice hl.n. zavedena NAD z důvodu výluky. |
[9] | train 5035: 162.018 + 80-30 018 |
[10] | train 5005: 162.086 + 80-30 016 train 5008: 810.056, pozn: Jede jako Os 95456 do ŽST Choceň |
[11] | train 5006: 162.092, pozn: Ze ŽST Kostěnice jede 162.086 train 5007: 163.244 + 80-30 014 train 5010: 162.086 + 80-30 016 train 5013: 163.244 + 80-30 014 |
[12] | train 5014: 162.086 + 80-30 016 train 5017: 162.096 + 80-30 020 |