oběh pro 11. 12.: | TS 896 (810) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | ||
st 1. 9. | 810.326 | st 1. 9. | |||
čt 2. 9. | 810.183 | čt 2. 9. | |||
pá 3. 9. | 810.039 | 810.165 | pá 3. 9. | ||
so 4. 9. | 810.165 | - | so 4. 9. | ||
ne 5. 9. | 810.183 | 814.078 | 810.165 | - | ne 5. 9. |
po 6. 9. | 810.589 814.130 + 810.326 pk [1] | 810.540 810.589 [2] | po 6. 9. | ||
út 7. 9. | út 7. 9. | ||||
st 8. 9. | 810.540 814.096 [3] | 810.635 | st 8. 9. | ||
čt 9. 9. | 810.635 [4] | 810.183 | 810.635 [5] | 810.113 810.635 [6] | čt 9. 9. |
pá 10. 9. | 814.115 | 810.113 [7] | 810.113 + 814.129 pk [8] | pá 10. 9. | |
so 11. 9. | 810.113 | - | so 11. 9. | ||
ne 12. 9. | 810.589 810.326 [9] | 814.140 | - | ne 12. 9. | |
po 13. 9. | 810.183 | po 13. 9. | |||
út 14. 9. | 810.635 | 810.589 | 810.113 | út 14. 9. | |
st 15. 9. | 810.589 | 810.113 | st 15. 9. | ||
čt 16. 9. | 810.589 810.183 [10] | čt 16. 9. | |||
pá 17. 9. | 810.113 | 810.097 | pá 17. 9. | ||
so 18. 9. | - | so 18. 9. | |||
ne 19. 9. | 810.097 | - | ne 19. 9. | ||
po 20. 9. | 810.113 | po 20. 9. | |||
út 21. 9. | 810.113 | 810.097 | 810.589 | út 21. 9. | |
st 22. 9. | st 22. 9. | ||||
čt 23. 9. | 810.113 | 810.165 | čt 23. 9. | ||
pá 24. 9. | 810.183 | 810.326 | 810.113 | pá 24. 9. | |
so 25. 9. | - | so 25. 9. | |||
ne 26. 9. | 810.097 | - | ne 26. 9. | ||
po 27. 9. | 810.113 | 810.326 | po 27. 9. | ||
út 28. 9. | 810.165 810.183 814.141 [11] | - | út 28. 9. | ||
st 29. 9. | 810.113 | 810.097 | st 29. 9. | ||
čt 30. 9. | 810.165 810.326 [12] | 810.113 | čt 30. 9. | ||
oběh pro 11. 12.: | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 896 (810) |
[1] | vlak 8554: 810.589 vlak 8521: 814.130 + 810.326 pk, pozn: V MB hl.n. mimořádná změna řazení. 810 pokračuje do Nymburka jako Os 6049 a 814 do Skalska |
[2] | vlak 6040: 810.540 vlak 8582: 810.589 |
[3] | vlak 8515: 810.540 vlak 8558: 814.096 |
[4] | vlak 8551: 810.635 |
[5] | vlak 8550: 810.635 |
[6] | vlak 15830: 810.113 vlak 8527: 810.635 |
[7] | vlak 8555: 810.113 |
[8] | vlak 8527: 810.113 + 814.129 pk |
[9] | vlak 18500: 810.589 vlak 18504: 810.326 |
[10] | vlak 8527: 810.589 vlak 8562: 810.183 |
[11] | vlak 8511: 810.165, pozn: Bakovy-Sobotky vlak 8556: 810.183 vlak 8519: 814.141, pozn: Vlak 8518 |
[12] | vlak 8554: 810.165 vlak 8521: 810.326 |