od 18. 11. jsou oběhy pouze orientační
oběh pro 12. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | ||
út 1. 9. | 1216.237 + 981.007 | 1216.239 + 981.005 | 1216.902 | 380.006 | út 1. 9. | |||||||
st 2. 9. | 1216.230 | 1216.228 + 980.004 | 1216.227 + 980.031 | 380.006 [1] | 1216.902 | st 2. 9. | ||||||
čt 3. 9. | 1216.226 + 981.003 | 1216.230 + 981.004 | 1216.237 + 981.007 | 1216.240 + 980.031 | 1216.210 + 980.030 | 1216.228 + 980.004 | 1216.902 | 380.006 | čt 3. 9. | |||
pá 4. 9. | 1216.237 + 981.007 | 1216.229 + 981.006 | 1216.239 + 981.005 | 1216.250 + 981.002 | 1216.233 + 981.001 | 1216.228 + 980.004 | 1216.240 + 980.031 | 380.006 | 1216.902 | pá 4. 9. | ||
so 5. 9. | 1216.233 + 981.004 | 1216.902 | 380.006 | so 5. 9. | ||||||||
ne 6. 9. | 380.006 | 1216.902 | ne 6. 9. | |||||||||
po 7. 9. | 1216.226 + 981.003 | 362.170 př + 1216.233 + 981.004 [2] | 1216.229 + 981.002 | 1216.228 + 980.029 | 1216.210 + 980.030 | 1216.902 | 380.006 380.010 [3] | po 7. 9. | ||||
út 8. 9. | 1216.230 + 981.005 | 1216.226 + 981.003 | 1216.234 + 981.007 | 1216.240 + 980.010 | 1216.210 + 980.030 | 380.010 | 1216.902 | út 8. 9. | ||||
st 9. 9. | 1216.226 + 981.003 | 1216.234 + 981.007 | 1216.210 + 980.003 | 1216.902 | 380.010 | st 9. 9. | ||||||
čt 10. 9. | 1216.238 + 981.006 | 1216.228 + 980.003 | 380.010 | 1216.902 | čt 10. 9. | |||||||
pá 11. 9. | 1216.234 + 981.007 | 1216.902 | 380.010 | pá 11. 9. | ||||||||
so 12. 9. | 1216.250 + 981.001 | 380.010 | 1216.902 | so 12. 9. | ||||||||
ne 13. 9. | 1216.902 | 380.010 | ne 13. 9. | |||||||||
po 14. 9. | 1216.238 + 981.006 | 380.010 | 1216.902 | po 14. 9. | ||||||||
út 15. 9. | 1216.238 + 981.006 | 1216.903 | 380.010 | út 15. 9. | ||||||||
st 16. 9. | 1216.250 | 1216.238 + 981.006 | 1216.226 + 981.003 | 1216.237 | 1216.236 | 380.010 | 1216.903 | st 16. 9. | ||||
čt 17. 9. | 1216.903 | 380.010 | čt 17. 9. | |||||||||
pá 18. 9. | 1216.231 + 981.007 | 1216.240 + 981.001 | 1216.237 + 980.030 | 1216.236 + 980.031 | 380.010 [4] | 1216.903 | pá 18. 9. | |||||
so 19. 9. | 1216.240 | 1216.903 | 380.010 | so 19. 9. | ||||||||
ne 20. 9. | 1216.229 | 380.010 | 1216.903 | ne 20. 9. | ||||||||
po 21. 9. | 1216.239 + 981.003 | 1216.228 + 980.022 | 1216.226 + 980.031 | 1216.903 | 380.010 | po 21. 9. | ||||||
út 22. 9. | 1216.240 + 981.001 | 1216.233 + 980.031 | 1216.210 + 980.029 | 1216.228 + 980.022 | 380.010 [5] | 1216.903 | út 22. 9. | |||||
st 23. 9. | 1216.239 | 1216.237 | 1216.231 + 981.002 | 1216.230 + 981.005 | 1216.240 + 981.001 | 1216.238 | 1216.228 | 1216.233 + 980.031 | 1216.210 + 980.029 | 1216.903 [6] | 380.014 | st 23. 9. |
čt 24. 9. | 1216.239 + 981.003 | 1216.238 + 981.006 | 1216.237 + 981.007 | 1216.231 | 1216.230 + 981.005 | 1216.240 + 981.001 | 1216.210 | 1216.228 + 980.020 | 380.014 | 1216.903 | čt 24. 9. | |
pá 25. 9. | 1216.237 + 981.007 | 1216.230 | 1216.233 | 1216.903 | 380.014 | pá 25. 9. | ||||||
so 26. 9. | 1216.239 + 981.003 | 1216.230 + 981.005 | 1216.240 + 981.001 | 1216.226 + 981.006 | 1216.237 + 981.007 | 1216.231 + 981.002 | 1216.233 + 980.031 | 1216.228 + 980.030 | 1216.235 + 980.029 | 380.014 | 1116.172 380.019 380.018 [7] | so 26. 9. |
ne 27. 9. | 380.018 | 380.014 | ne 27. 9. | |||||||||
po 28. 9. | 380.014 | 380.018 [8] | po 28. 9. | |||||||||
út 29. 9. | 380.018 [9] | 371.001 380.003 [10] | út 29. 9. | |||||||||
st 30. 9. | 1216.230 + 981.006 | 1216.231 + 981.007 + 1216.231 pk [11] | 1216.228 + 980.030 | 1216.903 | 380.009 | st 30. 9. | ||||||
oběh pro 12. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) |
[1] | vlak 107: Vlivem MU z Rohatce +110 minut (20:37 - 22:19 zde stál) |
[2] | vlak 256: Porucha lokomotivy v úseku Svitavy - Česká Třebová, z České Třebové na přípřeži 362 170 ... z Prahy náhradní souprava 1216 234 + 981 007 |
[3] | vlak 106: 380.006 vlaky 103, 100: 380.010 |
[4] | vlak 107: výchozí +40 minut |
[5] | vlak 107: V úseku Bohumín - Břeclav, v úseku Břeclav - Wien 380 014 |
[6] | vlak 107: výchozí +48 minut |
[7] | vlak 106: 1116.172, pozn: V úseku Wien - Břeclav, v úseku Břeclav - Bohumín 380 019 vlak 103: 380.019, pozn: V úseku Přerov - Břeclav ... Bohumín - Přerov NAD, z Břeclavi 380 018 vlak 100: 380.018 |
[8] | vlak 103: V úseku Přerov - Wien Hbf ... Bohumín - Přerov NAD |
[9] | vlak 107: po Břeclav, v úseku Břeclav - Wien Hbf 380 009 |
[10] | vlak 106: 371.001, pozn: ze St. Města u Uh. Hradiště +80 minut (od R 883 a z Bohumína Lv 55960 do Olomouce), po St. Město u Uh. Hradiště 380 014 vlaky 103, 100: 380.003 |
[11] | vlak 257: Graz Loktausch |