oběh pro 11. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 321a (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 1. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | ||
po 1. 2. | 1216.235 + 981.003 | 1216.236 + 981.007 | 981.002 | - | 1216.230 | 1216.240 | 1216.903 380.009 [1] | 1216.902 | po 1. 2. | |||
út 2. 2. | 1216.234 + 981.001 | 1216.235 + 981.003 | - | 1216.902 1216.903 [2] | 380.009 | út 2. 2. | ||||||
st 3. 2. | 1216.227 + 981.004 | 1216.234 + 981.001 | 1216.235 + 981.003 [3] | 1216.239 + 981.005 | - | 1216.250 | 1216.230 + 980.031 | 1216.231 + 980.023 | 380.009 1216.902 [4] | 1216.903 | st 3. 2. | |
čt 4. 2. | 1216.236 + 981.007 | 1216.227 + 981.004 | - | 1216.238 + 980.030 | 1216.250 | 1216.903 | 1216.902 | čt 4. 2. | ||||
pá 5. 2. | 1216.236 + 981.007 | 1216.235 + 981.003 [5] | - | 1216.230 | 1216.235 + 981.003 [6] | 1216.902 1216.903 380.009 [7] | 1216.903 1216.902 [8] | pá 5. 2. | ||||
so 6. 2. | 1216.235 + 981.003 | 1216.233 + 981.002 | 1216.234 + 981.001 | 1216.227 + 981.004 | - | 380.009 | 1216.902 | so 6. 2. | ||||
ne 7. 2. | 1216.233 + 981.002 | - | 1216.902 | 380.009 | ne 7. 2. | |||||||
po 8. 2. | - | 362.165 1216.239 + 981.005 [9] | - | - | 380.009 750.710 př + 1216.902 1216.902 [10] | 1216.902 1116.165 380.006 [11] | po 8. 2. | |||||
út 9. 2. | 1216.234 + 981.001 | 1216.236 + 981.007 | - | 1216.233 + 981.002 | 1216.250 | - | - | 754.080 př + 380.006 380.006 [12] | 754.013 př + 1216.902 1216.903 [13] | út 9. 2. | ||
st 10. 2. | - | - | - | 1216.903 | 380.006 | st 10. 2. | ||||||
čt 11. 2. | 1216.249 + 981.005 | - | 1216.236 + 981.007 | - | - | 380.006 1216.902 [14] | 1216.902 1216.903 [15] | čt 11. 2. | ||||
pá 12. 2. | 1216.227 + 981.003 | 1216.249 + 981.005 | - | 1216.238 + 980.030 | - | - | 380.006 | 1216.902 | pá 12. 2. | |||
so 13. 2. | - | - | - | - | 1216.902 | 380.006 1216.903 [16] | so 13. 2. | |||||
ne 14. 2. | 1216.249 | 1216.230 | - | - | 1216.229 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | ne 14. 2. | ||
po 15. 2. | - | - | - | 380.006 př + 1216.902 380.006 [17] | 1216.903 | po 15. 2. | ||||||
út 16. 2. | - | - | - | 1216.903 | 380.006 | út 16. 2. | ||||||
st 17. 2. | 193.290 př + 1216.234 + 981.001 [18] | - | 1216.233 | - | - | 1216.902 | 1216.903 380.006 [19] | st 17. 2. | ||||
čt 18. 2. | - | - | - | 380.006 | 1216.902 | čt 18. 2. | ||||||
pá 19. 2. | - | - | - | 1216.902 | 380.006 380.013 [20] | pá 19. 2. | ||||||
so 20. 2. | - | - | - | - | 1216.903 | 1216.902 | so 20. 2. | |||||
ne 21. 2. | - | - | - | - | 380.013 1216.902 [21] | 1216.903 | ne 21. 2. | |||||
po 22. 2. | - | - | - | 1216.903 | 1216.902 | po 22. 2. | ||||||
út 23. 2. | - | - | - | 1216.902 | 1216.903 | út 23. 2. | ||||||
st 24. 2. | - | 1216.236 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | st 24. 2. | |||||
čt 25. 2. | - | - | - | 1216.902 | 1216.903 | čt 25. 2. | ||||||
pá 26. 2. | - | 1216.236 + 981.006 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | pá 26. 2. | |||||
so 27. 2. | - | - | 362.024 př + 1216.235 + 980.029 | - | - | 1216.902 | 1216.903 | so 27. 2. | ||||
ne 28. 2. | - | - | 1216.238 + 980.030 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | ne 28. 2. | ||||
oběh pro 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 1. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 321a (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) |
[1] | vlaky 101, 102: 1216.903 vlak 107: 380.009 |
[2] | vlaky 101, 102: 1216.902 vlak 107: 1216.903 |
[3] | vlak 75: rj 75: Porucha HV ve stanici Pečky, na odjezdu ze stanice Pečky +45’. |
[4] | vlak 101: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Břeclav, z Břeclavi 1216 902 vlaky 102, 107: 1216.902 |
[5] | vlak 78: 1216.235 + 981.003 |
[6] | vlak 373: rj 373 - odklon přes Havlíčkův Brod, zpoždění 45 minut |
[7] | vlak 101: 1216.902, pozn: V úseku Bohumín - Tlumačov, v úseku Otrokovice - Wien 1216 903 vlak 102: 1216.903, pozn: z Břeclavi ODKLONEM přes BRNO vlak 107: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Přerov, v úseku Břeclav - Wien 1216 902 |
[8] | vlak 106: 1216.903, pozn: V úseku Wien - Otrokovice, v úseku Tlumačov - Bohumín 1216 902 vlaky 103, 100: 1216.902, pozn: V úseku Wien - Břeclav, v úseku Přerov - Bohumín 380 009 |
[9] | vlak 576: 362.165 vlak 371: 1216.239 + 981.005 |
[10] | vlak 101: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Hulín, v úseku Napajedla - Wien 1216 902 vlak 102: 750.710 př + 1216.902, pozn: př 750 710 v úseku St. Město u Uh. Hradiště - Otrokovice (namrzlé trolejové vedení) vlak 107: 1216.902 |
[11] | vlak 106: 1216.902, pozn: V úseku Wien - napajedla, v úseku Hulín - Ostrava hl. n. 380 009 (mimo Bohumín) vlak 103: 1116.165, pozn: po Ostravu hl. n., v úseku Ostrava hl. n. - Břeclav ODŘEKNUTO, z Břeclavi 1116 165 vlak 100: 380.006 |
[12] | vlak 101: 754.080 př + 380.006, pozn: př 754 080 v úseku Přerov - Moravský Písek (namrzlé trolejové vedení) vlaky 102, 107: 380.006 |
[13] | vlak 106: 754.013 př + 1216.902, pozn: př 754 013 v úseku Moravský Písek - Přerov (namrzlé trolejové vedení) vlaky 103, 100: 1216.903 |
[14] | vlaky 101, 102: 380.006 vlak 107: 1216.902 |
[15] | vlak 106: 1216.902 vlaky 103, 100: 1216.903 |
[16] | vlak 106: 380.006 vlaky 103, 100: 1216.903 |
[17] | vlak 101: 380.006 př + 1216.902, pozn: porucha 1216 902 ve stanici Polom (odjezd 09:50), z Břeclavi již pouze 380 006 vlaky 102, 107: 380.006 |
[18] | vlak 257: 193.290 zpět na 276 |
[19] | vlak 106: 1216.903 vlaky 103, 100: 380.006 |
[20] | vlak 106: 380.006 vlaky 103, 100: 380.013 |
[21] | vlaky 101, 102: 380.013 vlak 107: 1216.902 |