Umlauf am 11. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 321a (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | ||
Mo 1. 2. | 1216.235 + 981.003 | 1216.236 + 981.007 | 981.002 | - | 1216.230 | 1216.240 | 1216.903 380.009 [1] | 1216.902 | Mo 1. 2. | |||
Di 2. 2. | 1216.234 + 981.001 | 1216.235 + 981.003 | - | 1216.902 1216.903 [2] | 380.009 | Di 2. 2. | ||||||
Mi 3. 2. | 1216.227 + 981.004 | 1216.234 + 981.001 | 1216.235 + 981.003 [3] | 1216.239 + 981.005 | - | 1216.250 | 1216.230 + 980.031 | 1216.231 + 980.023 | 380.009 1216.902 [4] | 1216.903 | Mi 3. 2. | |
Do 4. 2. | 1216.236 + 981.007 | 1216.227 + 981.004 | - | 1216.238 + 980.030 | 1216.250 | 1216.903 | 1216.902 | Do 4. 2. | ||||
Fr 5. 2. | 1216.236 + 981.007 | 1216.235 + 981.003 [5] | - | 1216.230 | 1216.235 + 981.003 [6] | 1216.902 1216.903 380.009 [7] | 1216.903 1216.902 [8] | Fr 5. 2. | ||||
Sa 6. 2. | 1216.235 + 981.003 | 1216.233 + 981.002 | 1216.234 + 981.001 | 1216.227 + 981.004 | - | 380.009 | 1216.902 | Sa 6. 2. | ||||
So 7. 2. | 1216.233 + 981.002 | - | 1216.902 | 380.009 | So 7. 2. | |||||||
Mo 8. 2. | - | 362.165 1216.239 + 981.005 [9] | - | - | 380.009 750.710 Vl + 1216.902 1216.902 [10] | 1216.902 1116.165 380.006 [11] | Mo 8. 2. | |||||
Di 9. 2. | 1216.234 + 981.001 | 1216.236 + 981.007 | - | 1216.233 + 981.002 | 1216.250 | - | - | 754.080 Vl + 380.006 380.006 [12] | 754.013 Vl + 1216.902 1216.903 [13] | Di 9. 2. | ||
Mi 10. 2. | - | - | - | 1216.903 | 380.006 | Mi 10. 2. | ||||||
Do 11. 2. | 1216.249 + 981.005 | - | 1216.236 + 981.007 | - | - | 380.006 1216.902 [14] | 1216.902 1216.903 [15] | Do 11. 2. | ||||
Fr 12. 2. | 1216.227 + 981.003 | 1216.249 + 981.005 | - | 1216.238 + 980.030 | - | - | 380.006 | 1216.902 | Fr 12. 2. | |||
Sa 13. 2. | - | - | - | - | 1216.902 | 380.006 1216.903 [16] | Sa 13. 2. | |||||
So 14. 2. | 1216.249 | 1216.230 | - | - | 1216.229 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | So 14. 2. | ||
Mo 15. 2. | - | - | - | 380.006 Vl + 1216.902 380.006 [17] | 1216.903 | Mo 15. 2. | ||||||
Di 16. 2. | - | - | - | 1216.903 | 380.006 | Di 16. 2. | ||||||
Mi 17. 2. | 193.290 Vl + 1216.234 + 981.001 [18] | - | 1216.233 | - | - | 1216.902 | 1216.903 380.006 [19] | Mi 17. 2. | ||||
Do 18. 2. | - | - | - | 380.006 | 1216.902 | Do 18. 2. | ||||||
Fr 19. 2. | - | - | - | 1216.902 | 380.006 380.013 [20] | Fr 19. 2. | ||||||
Sa 20. 2. | - | - | - | - | 1216.903 | 1216.902 | Sa 20. 2. | |||||
So 21. 2. | - | - | - | - | 380.013 1216.902 [21] | 1216.903 | So 21. 2. | |||||
Mo 22. 2. | - | - | - | 1216.903 | 1216.902 | Mo 22. 2. | ||||||
Di 23. 2. | - | - | - | 1216.902 | 1216.903 | Di 23. 2. | ||||||
Mi 24. 2. | - | 1216.236 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | Mi 24. 2. | |||||
Do 25. 2. | - | - | - | 1216.902 | 1216.903 | Do 25. 2. | ||||||
Fr 26. 2. | - | 1216.236 + 981.006 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | Fr 26. 2. | |||||
Sa 27. 2. | - | - | 362.024 Vl + 1216.235 + 980.029 | - | - | 1216.902 | 1216.903 | Sa 27. 2. | ||||
So 28. 2. | - | - | 1216.238 + 980.030 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | So 28. 2. | ||||
Umlauf am 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 1. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 321a (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) |
[1] | Züge 101, 102: 1216.903 Zug 107: 380.009 |
[2] | Züge 101, 102: 1216.902 Zug 107: 1216.903 |
[3] | Zug 75: rj 75: Porucha HV ve stanici Pečky, na odjezdu ze stanice Pečky +45’. |
[4] | Zug 101: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Břeclav, z Břeclavi 1216 902 Züge 102, 107: 1216.902 |
[5] | Zug 78: 1216.235 + 981.003 |
[6] | Zug 373: rj 373 - odklon přes Havlíčkův Brod, zpoždění 45 minut |
[7] | Zug 101: 1216.902, pozn: V úseku Bohumín - Tlumačov, v úseku Otrokovice - Wien 1216 903 Zug 102: 1216.903, pozn: z Břeclavi ODKLONEM přes BRNO Zug 107: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Přerov, v úseku Břeclav - Wien 1216 902 |
[8] | Zug 106: 1216.903, pozn: V úseku Wien - Otrokovice, v úseku Tlumačov - Bohumín 1216 902 Züge 103, 100: 1216.902, pozn: V úseku Wien - Břeclav, v úseku Přerov - Bohumín 380 009 |
[9] | Zug 576: 362.165 Zug 371: 1216.239 + 981.005 |
[10] | Zug 101: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Hulín, v úseku Napajedla - Wien 1216 902 Zug 102: 750.710 Vl + 1216.902, pozn: př 750 710 v úseku St. Město u Uh. Hradiště - Otrokovice (namrzlé trolejové vedení) Zug 107: 1216.902 |
[11] | Zug 106: 1216.902, pozn: V úseku Wien - napajedla, v úseku Hulín - Ostrava hl. n. 380 009 (mimo Bohumín) Zug 103: 1116.165, pozn: po Ostravu hl. n., v úseku Ostrava hl. n. - Břeclav ODŘEKNUTO, z Břeclavi 1116 165 Zug 100: 380.006 |
[12] | Zug 101: 754.080 Vl + 380.006, pozn: př 754 080 v úseku Přerov - Moravský Písek (namrzlé trolejové vedení) Züge 102, 107: 380.006 |
[13] | Zug 106: 754.013 Vl + 1216.902, pozn: př 754 013 v úseku Moravský Písek - Přerov (namrzlé trolejové vedení) Züge 103, 100: 1216.903 |
[14] | Züge 101, 102: 380.006 Zug 107: 1216.902 |
[15] | Zug 106: 1216.902 Züge 103, 100: 1216.903 |
[16] | Zug 106: 380.006 Züge 103, 100: 1216.903 |
[17] | Zug 101: 380.006 Vl + 1216.902, pozn: porucha 1216 902 ve stanici Polom (odjezd 09:50), z Břeclavi již pouze 380 006 Züge 102, 107: 380.006 |
[18] | Zug 257: 193.290 zpět na 276 |
[19] | Zug 106: 1216.903 Züge 103, 100: 380.006 |
[20] | Zug 106: 380.006 Züge 103, 100: 380.013 |
[21] | Züge 101, 102: 380.013 Zug 107: 1216.902 |