plan for 11. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 321a (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) | day | 1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | 1. day | 2. day |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | ||
mon 1. 2. | 1216.235 + 981.003 | 1216.236 + 981.007 | 981.002 | - | 1216.230 | 1216.240 | 1216.903 380.009 [1] | 1216.902 | mon 1. 2. | |||
tue 2. 2. | 1216.234 + 981.001 | 1216.235 + 981.003 | - | 1216.902 1216.903 [2] | 380.009 | tue 2. 2. | ||||||
wed 3. 2. | 1216.227 + 981.004 | 1216.234 + 981.001 | 1216.235 + 981.003 [3] | 1216.239 + 981.005 | - | 1216.250 | 1216.230 + 980.031 | 1216.231 + 980.023 | 380.009 1216.902 [4] | 1216.903 | wed 3. 2. | |
thu 4. 2. | 1216.236 + 981.007 | 1216.227 + 981.004 | - | 1216.238 + 980.030 | 1216.250 | 1216.903 | 1216.902 | thu 4. 2. | ||||
fri 5. 2. | 1216.236 + 981.007 | 1216.235 + 981.003 [5] | - | 1216.230 | 1216.235 + 981.003 [6] | 1216.902 1216.903 380.009 [7] | 1216.903 1216.902 [8] | fri 5. 2. | ||||
sat 6. 2. | 1216.235 + 981.003 | 1216.233 + 981.002 | 1216.234 + 981.001 | 1216.227 + 981.004 | - | 380.009 | 1216.902 | sat 6. 2. | ||||
sun 7. 2. | 1216.233 + 981.002 | - | 1216.902 | 380.009 | sun 7. 2. | |||||||
mon 8. 2. | - | 362.165 1216.239 + 981.005 [9] | - | - | 380.009 750.710 př + 1216.902 1216.902 [10] | 1216.902 1116.165 380.006 [11] | mon 8. 2. | |||||
tue 9. 2. | 1216.234 + 981.001 | 1216.236 + 981.007 | - | 1216.233 + 981.002 | 1216.250 | - | - | 754.080 př + 380.006 380.006 [12] | 754.013 př + 1216.902 1216.903 [13] | tue 9. 2. | ||
wed 10. 2. | - | - | - | 1216.903 | 380.006 | wed 10. 2. | ||||||
thu 11. 2. | 1216.249 + 981.005 | - | 1216.236 + 981.007 | - | - | 380.006 1216.902 [14] | 1216.902 1216.903 [15] | thu 11. 2. | ||||
fri 12. 2. | 1216.227 + 981.003 | 1216.249 + 981.005 | - | 1216.238 + 980.030 | - | - | 380.006 | 1216.902 | fri 12. 2. | |||
sat 13. 2. | - | - | - | - | 1216.902 | 380.006 1216.903 [16] | sat 13. 2. | |||||
sun 14. 2. | 1216.249 | 1216.230 | - | - | 1216.229 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | sun 14. 2. | ||
mon 15. 2. | - | - | - | 380.006 př + 1216.902 380.006 [17] | 1216.903 | mon 15. 2. | ||||||
tue 16. 2. | - | - | - | 1216.903 | 380.006 | tue 16. 2. | ||||||
wed 17. 2. | 193.290 př + 1216.234 + 981.001 [18] | - | 1216.233 | - | - | 1216.902 | 1216.903 380.006 [19] | wed 17. 2. | ||||
thu 18. 2. | - | - | - | 380.006 | 1216.902 | thu 18. 2. | ||||||
fri 19. 2. | - | - | - | 1216.902 | 380.006 380.013 [20] | fri 19. 2. | ||||||
sat 20. 2. | - | - | - | - | 1216.903 | 1216.902 | sat 20. 2. | |||||
sun 21. 2. | - | - | - | - | 380.013 1216.902 [21] | 1216.903 | sun 21. 2. | |||||
mon 22. 2. | - | - | - | 1216.903 | 1216.902 | mon 22. 2. | ||||||
tue 23. 2. | - | - | - | 1216.902 | 1216.903 | tue 23. 2. | ||||||
wed 24. 2. | - | 1216.236 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | wed 24. 2. | |||||
thu 25. 2. | - | - | - | 1216.902 | 1216.903 | thu 25. 2. | ||||||
fri 26. 2. | - | 1216.236 + 981.006 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | fri 26. 2. | |||||
sat 27. 2. | - | - | 362.024 př + 1216.235 + 980.029 | - | - | 1216.902 | 1216.903 | sat 27. 2. | ||||
sun 28. 2. | - | - | 1216.238 + 980.030 | - | - | 1216.903 | 1216.902 | sun 28. 2. | ||||
plan for 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 101/102/107 | 106/103/100 | day |
1. day | 2. day | 3. day | 4. day | 5. day | 1. day | 1. day | 2. day | 3. day | 1. day | 2. day | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 321a (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 321 SÚ Bohumín (1216) |
[1] | trains 101, 102: 1216.903 train 107: 380.009 |
[2] | trains 101, 102: 1216.902 train 107: 1216.903 |
[3] | train 75: rj 75: Porucha HV ve stanici Pečky, na odjezdu ze stanice Pečky +45’. |
[4] | train 101: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Břeclav, z Břeclavi 1216 902 trains 102, 107: 1216.902 |
[5] | train 78: 1216.235 + 981.003 |
[6] | train 373: rj 373 - odklon přes Havlíčkův Brod, zpoždění 45 minut |
[7] | train 101: 1216.902, pozn: V úseku Bohumín - Tlumačov, v úseku Otrokovice - Wien 1216 903 train 102: 1216.903, pozn: z Břeclavi ODKLONEM přes BRNO train 107: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Přerov, v úseku Břeclav - Wien 1216 902 |
[8] | train 106: 1216.903, pozn: V úseku Wien - Otrokovice, v úseku Tlumačov - Bohumín 1216 902 trains 103, 100: 1216.902, pozn: V úseku Wien - Břeclav, v úseku Přerov - Bohumín 380 009 |
[9] | train 576: 362.165 train 371: 1216.239 + 981.005 |
[10] | train 101: 380.009, pozn: V úseku Bohumín - Hulín, v úseku Napajedla - Wien 1216 902 train 102: 750.710 př + 1216.902, pozn: př 750 710 v úseku St. Město u Uh. Hradiště - Otrokovice (namrzlé trolejové vedení) train 107: 1216.902 |
[11] | train 106: 1216.902, pozn: V úseku Wien - napajedla, v úseku Hulín - Ostrava hl. n. 380 009 (mimo Bohumín) train 103: 1116.165, pozn: po Ostravu hl. n., v úseku Ostrava hl. n. - Břeclav ODŘEKNUTO, z Břeclavi 1116 165 train 100: 380.006 |
[12] | train 101: 754.080 př + 380.006, pozn: př 754 080 v úseku Přerov - Moravský Písek (namrzlé trolejové vedení) trains 102, 107: 380.006 |
[13] | train 106: 754.013 př + 1216.902, pozn: př 754 013 v úseku Moravský Písek - Přerov (namrzlé trolejové vedení) trains 103, 100: 1216.903 |
[14] | trains 101, 102: 380.006 train 107: 1216.902 |
[15] | train 106: 1216.902 trains 103, 100: 1216.903 |
[16] | train 106: 380.006 trains 103, 100: 1216.903 |
[17] | train 101: 380.006 př + 1216.902, pozn: porucha 1216 902 ve stanici Polom (odjezd 09:50), z Břeclavi již pouze 380 006 trains 102, 107: 380.006 |
[18] | train 257: 193.290 zpět na 276 |
[19] | train 106: 1216.903 trains 103, 100: 380.006 |
[20] | train 106: 380.006 trains 103, 100: 380.013 |
[21] | trains 101, 102: 380.013 train 107: 1216.902 |