oběh pro 10. 12.: | TS 124 + TS 901 (162 + 80-30) | TS 125 + TS 902 (162 + 80-30) | TS 328 + TS 903 (362 + 80-30) | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
pá 1. 4. | 162.068 + 80-30 301 | 471.066 | pá 1. 4. | |||
so 2. 4. | - | - | - | - | - | so 2. 4. |
ne 3. 4. | - | - | - | - | - | ne 3. 4. |
po 4. 4. | 162.088 + 80-30 302 | 162.011 + 80-30 301 | 162.066 + 80-30 012 | 162.225 + 80-30 004 | po 4. 4. | |
út 5. 4. | 162.011 + 80-30 301 362.069 + 80-30 301 [1] | 162.088 + 80-30 302 | 162.225 + 80-30 004 | 162.066 + 80-30 012 | út 5. 4. | |
st 6. 4. | 362.061 + 80-30 030 162.068 + 80-30 302 [2] | 362.069 + 80-30 301 362.061 + 80-30 030 [3] | 471.044 | 162.225 + 80-30 004 | st 6. 4. | |
čt 7. 4. | 471.044 | čt 7. 4. | ||||
pá 8. 4. | 471.073 | 162.066 + 80-30 005 | 162.068 + 80-30 302 | 162.225 + 80-30 004 | pá 8. 4. | |
so 9. 4. | - | - | - | - | - | so 9. 4. |
ne 10. 4. | - | - | - | - | - | ne 10. 4. |
po 11. 4. | 162.068 + 80-30 302 | 162.088 + 80-30 301 | 162.225 + 80-30 004 | 162.066 + 80-30 005 | po 11. 4. | |
út 12. 4. | 162.088 + 80-30 301 | 162.068 + 80-30 302 | 80-30 005 + 162.066 pk | út 12. 4. | ||
st 13. 4. | st 13. 4. | |||||
čt 14. 4. | 162.088 + 80-30 301 | 162.068 + 80-30 302 | 162.225 + 80-30 004 [4] | čt 14. 4. | ||
pá 15. 4. | - | - | - | - | - | pá 15. 4. |
so 16. 4. | - | - | - | - | - | so 16. 4. |
ne 17. 4. | - | - | - | - | - | ne 17. 4. |
po 18. 4. | - | - | - | - | - | po 18. 4. |
út 19. 4. | 162.068 + 80-30 301 | 471.069 | 162.088 + 80-30 012 | 162.011 + 80-30 030 | út 19. 4. | |
st 20. 4. | 471.069 | 162.068 + 80-30 301 | 162.011 + 80-30 030 | 162.088 + 80-30 012 | st 20. 4. | |
čt 21. 4. | 162.068 + 80-30 301 | 471.069 | 162.088 + 80-30 012 | 162.011 + 80-30 030 | čt 21. 4. | |
pá 22. 4. | 471.049 | 162.068 + 80-30 301 | 162.011 + 80-30 030 | 162.088 + 80-30 012 | pá 22. 4. | |
so 23. 4. | - | - | - | - | - | so 23. 4. |
ne 24. 4. | - | - | - | - | - | ne 24. 4. |
po 25. 4. | 471.049 | 471.016 | 162.088 + 80-30 301 362.054 + 80-30 012 [5] | 162.068 + 80-30 030 362.054 + 80-30 012 162.068 + 80-30 030 [6] | 362.054 + 80-30 012 [7] | po 25. 4. |
út 26. 4. | 162.088 + 80-30 302 471.067 [8] | 471.049 162.088 + 80-30 302 [9] | 162.068 + 80-30 030 162.068 + 80-30 005 [10] | 471.028 | út 26. 4. | |
st 27. 4. | 162.088 + 80-30 301 | 471.067 | 162.225 + 80-30 030 | 162.068 + 80-30 004 | st 27. 4. | |
čt 28. 4. | 471.028 471.067 [11] | 162.068 + 80-30 004 362.054 + 80-30 012 [12] | 362.069 + 80-30 301 | 162.225 + 80-30 030 362.054 + 80-30 012 162.225 + 80-30 030 [13] | 362.054 + 80-30 012 [7] | čt 28. 4. |
pá 29. 4. | 162.225 + 80-30 030 | 471.067 | 362.054 + 80-30 012 | 362.069 + 80-30 301 | pá 29. 4. | |
so 30. 4. | - | - | - | - | - | so 30. 4. |
oběh pro 10. 12.: | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 1. den | ||
TS 124 + TS 901 (162 + 80-30) | TS 125 + TS 902 (162 + 80-30) | TS 328 + TS 903 (362 + 80-30) |
[1] | vlak 9931: 162.011 + 80-30 301 vlaky 9947, 9958: 362.069 + 80-30 301 |
[2] | vlak 9917: -, pozn: Z důvodu poruchy HV odřeknut. vlaky 9914, 9931: 362.061 + 80-30 030 vlak 9942: 162.068 + 80-30 302 |
[3] | vlak 9944: 362.069 + 80-30 301 vlak 9952: 362.061 + 80-30 030 |
[4] | vlak 9951: Na mostě inteligence najel na překážku |
[5] | vlaky 9904, 9940: 162.088 + 80-30 301, pozn: Porucha dveří na zastávce Černošice-Mokropsy, pokračuje dál +30´ vlak 9953: 362.054 + 80-30 012 |
[6] | vlaky 9913, 9929: 162.068 + 80-30 030 vlaky 9922, 9943: 362.054 + 80-30 012 vlak 9946: 162.068 + 80-30 030 |
[7] | vlak : 362.054 + 80-30 012 |
[8] | vlak 9917: 162.088 + 80-30 302, pozn: 162 čelem k Praze vlak 9942: 471.067 |
[9] | vlak 9902: 471.049 vlak 9952: 162.088 + 80-30 302 |
[10] | vlak 9940: 162.068 + 80-30 030, pozn: 162 čelem k Praze vlak 9953: 162.068 + 80-30 005 |
[11] | vlak 9917: 471.028 vlak 9947: 471.067 |
[12] | vlaky 9921, 9944: 162.068 + 80-30 004, pozn: Porucha blokování dveřÍ v žst. Praha-Smíchov, dále odřeknut vlaky 9952, 9960: 362.054 + 80-30 012 |
[13] | vlak 9913: 162.225 + 80-30 030 vlaky 9908, 9929, 9922: 362.054 + 80-30 012 vlaky 9943, 9954: 162.225 + 80-30 030 vlak 9962: -, pozn: Odřeknut |